Banyodan çıkıp üzerime triko elbise mi giyindim.
Saçlarımı tarayıp çıktım odadan baran hala uyuyordu bugün iki günlüğüne İstanbul'a gidicekti öğlen uçağı olduğu için uyandırmak istemedim. Dilan ve esra dün erva ablada kaldılar oyüzden evde yoklardı.
Aşağı indiğimde gül ablanın kucağındaki bebeği gördüm.
"günaydın abla"
"günaydın kızım" dedi bebeği sevmeye başladım
"abla bu yakışıklı kim" diye sordum
"yiğenimin oğlu hastanede işleri vardı bir kaç saatliğine bıraktılar kusura bakma kızım"
"estağfurullah abla ne kusuru ay maşallah çok tatlı bişey adı ne " dedim kucağıma aldım.
"umut adı ben hemen kahvaltıyı hazırlıyorum" dedi mutfağa geçti gül abla bende Umut'la ilgilenmeye başladım...
"günaydın yavrum" diyerek merdivenlerden indi baran kaşları çatılmış kucağımdaki bebeğe bakıyordu.
"günaydın"
"bu kim" diye sordu
"bu yakışıklı umut gül ablanın yiğeniymiş Umut'cum bu abide baran" dedim baran umut biraz ters bakıyordu özellikle elinin olduğu yere Umut'un eli göğüsümdeydi...
Masa hazırdı geçip oturduk gül abla Umut'u almak istesede ben vermedim.
"yavrum verseydin ya çocuğu rahat rahat kahvaltını yap" dedi
"bir zararı yok ki baksana nekadar uslu"
"uslu"
"Baran çocuğu niye düşman gibi bakıyorsun"
"yavrum geldiğimden beri elleyip duruyo lan ben bukadar ellemedim" dedi
"Baran ya o ne demek"
Benim Umut'la ilgilenmem eşliğinde kahvaltımız bitti kalkıp sedirde doğru geçtim
"yavrum ben çalışma odasındayım"
"tamam kolay gelsin" dedim saçlarımı öptü Umut'a döndü
"bana bak ufaklık elin kolun düzgün dursun o benim" dedi
"pes baran yani bebeğide kıskanmasın" dedim
"erkek mi erkek bebek falan dinlemem karnıma benden başlası dokunmaz arkadaş"
"Allah Allah peki baran bey yarın bir gün bizim çocuğumuz olursa ve erkek olursa ne olucak ona da mı böyle davranıcan"
"oda sana dokunucak dimi hatta emziricen falan"
"yok artık" dedim
"daha fazla sinirlerim bozulmadan gideyim en iyisi" dedi yukarı çıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİCRAN +18 (töre) (düzenleniyor)
Romance"korkma bişey yapmam sana" "böyle olmasını ben istemedim hicran benden sana koca olmaz ama elimden de bişey gelmez benim bir hayatım var bu hayatta sana yer yok" "bilirim ağam benim senden bir beklentim yok beş sene öncede yoktu şuanda yok merak...