Güzel Bir kınaydı her ne kadar buruk geçsede. Baran geldikten sonra herkes dağılmıştı. Biz bize kalmıştık bir sürü sonra eve gitmek için ayaklanınca erva abla benim gitmeme izin vermemişti bu gece onlarda kalıcakmışım baran bağırıp çağırıdı ama bir türlü ikna edemedi.
Şuan benim için hazırladığı odadaydım baran ise bizim evimizdeydi. Uzun süre sonra ilk defa ondan ayrı kaldım ve uyuyamıyordum. Onunda benden farklı olmadığı attığı mesajlardan belli oluyordu.
Küçük ağam: yok anasını satayım uyuyamıyorum.
Küçük ağam : kokun yok kollarımda değilsin nasıl uyuya bilirim ki
Küçük ağam : ah abla yaktın beni.
Ben: baran biraz sakin mi olsan bir gece sadece
Küçük ağam: nasıl sakin olayım yavrum bırak yatağı sensiz odaya bile girmek istemiyorum.
Ben: hangi odada sın ki
Küçük ağam : misafir odasında oda sensiz cehennem gibi.
Ben: ya kıyamam ben sana ama çok az kaldı bir kaç saat sonra düğünümüz var. Sonra sonsuza kadar birlikteyiz yine.
Küçük ağam : sonsuza kadar senin kollarımda olman dünyanın en güzel şeyi olsa gerek.
Ben: seni çok seviyorum
Küçük ağam : ben senin için yanıyorum seviyorum. Hadi uyu yavrum artık yorucu bir gün bizi bekliyor.
Ben: tamam ama sende uyu iyi geceler.
Küçük ağam : iyi geceler senin kurban olduğum.
....
Erva abla'nın odaya girmesi ile araladım gözlerimi. "günaydın kuzum"
"günaydın abla"
"hadi artık kalk kahvaltımızı yapalım sonra hazırlanmaya başlıycaz" dedi kalkıp banyoya girdim ihtiyacılarımı giderip çıktım.
Üzerime eşofman takımı giyinip salona geçtim kızlar çoktan uyanıp gelmişlerdi. "günaydın gelin hanım"
"günaydın kızlar" dedim oturdum kahvaltı güzel bir sohbet eşliğinde geçti.
Tarık abi geldi yanımıza "Erva'm ben çıkıyorum baran'nın yanına geçeyim"
"tamam canım" dedi erva abla
"kızlar ablanız çok yormayın malum iki canlı"
"merak etme abi ben yorulmasına izin vermem" dedim
"sağolasın kardeşim sana güveniyorum hadi ben gideyim yoksa kocan hasretiden konağı basacak" dedi utancımdan başımı eğdim.
Saat öğle vaktini geçiyordu Kınada olduğu gibi hazırlık yine erva ablaların evinde olucaktı. Ben odama geçtim duşa girdim çıktım vücudumu kremledim kapı tıklayıp erva abla odaya girdi.
"Hicran kuzum kuaför geldi hadi"
"tamam abla üzerimi giyineyim"
"gerek yok ablam kalsın bornozun kadınlar var sadece birdaha giy çıkar yapma" dedi birlikte hazırlanacağım odaya geçtik. Ben daha önce saç modelimi belirlediğim için hemen başladılar bir yandan saçım bir yandan makyajım yapılıyordu kızlar saçlarının nasıl yaptırıcaklarına karar vermeye çalışıyor erva abla ise yanımda durmuş benimle ilgileniyordu
"abla sende otur artık bak iki canlısın üzülüyorum" dedim
"üzülme kuzum iyim ben" dedi telefonum çalması ile esra bana uzattı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİCRAN +18 (töre) (düzenleniyor)
Romance"korkma bişey yapmam sana" "böyle olmasını ben istemedim hicran benden sana koca olmaz ama elimden de bişey gelmez benim bir hayatım var bu hayatta sana yer yok" "bilirim ağam benim senden bir beklentim yok beş sene öncede yoktu şuanda yok merak...