Kapittel 10: the badboys

444 25 0
                                    

Når jeg kom hjem, la jeg meg fort ned på senga med beina rett ut. Hettegenseren til Lukas var veldig behagelig å ha på. Det luktet en god gutteparfyme av den. Jeg gikk mot klesskapet mitt og tok ut en t-skjorte. Jeg tok av meg hettegenseren og hang den over en stol. Jeg tok forsiktig på meg t-skjorten før jeg åpnet vinduet. Det var en veldig varm dag. Jeg tittet ut av vinduet og la merke til at Lukas og gjengen var på vei mot huset mitt.

Jeg klatret ned stigen og lukket vinduet mitt. Jeg listet meg bak husveggen så jeg kunne de dem gå forbi. Alle de guttene var kjekke. Gjengen til Lukas bestod av Lukas som da har brunt hår, blå øyne og altfor deilig mage. Thomas som også er veldig digg. Han har svart hår og brune/svarte øyne. Alle guttene har six-Pack. De andre guttene er Sindre og Will. Sindre har blondt hår og blå øyne, og Will har brunt hår og brune øyne. Tydligvis kalte alle dem "the badboys" men de har jo ikke gjort noe ulovlig. Ikke som jeg veit ivertfall. De la ikke merke til at jeg sto å så på dem fra husveggen.

"Her bor Christy" sa Lukas og pekte mot huset mitt. " Er Christy hun digge jenta som gikk med hettegenser i dag?" Jeg tror det var Thomas sin stemme som sa det. Jeg hørte ikke noe svar. Han sikkert bare nikket som svar.

Plutselig var guttegjengen borte og jeg kjente noen ta meg på skuldrene bak fra.

-----------------------

Sorry for veldig kort kapittel og kjedelig, men det kom plutselig det kravet jeg satte, og når jeg lover noe så holder jeg det.

For å ha en liten utfordring så trenger jeg nå 105 reads. Vis ikke det går så må dere bare vente lenge på neste.

Christy and the badboy- GuttenWhere stories live. Discover now