Jeg var på vei til skolen. Det var 3 desember. Simon og jeg hadde gått ut som et par. Endelig. Litt seinere i går innså jeg faktisk hva som skjedde mellom oss. Vi hadde faktisk hatt sex. Jeg. Jeg Christy hadde mistet dyden min. Eller et annet ord. Jeg hadde mistet jomfrudommen min. Jeg trippet bortover mot skolen. Jeg skulle møte Simon utenfor. Ariana var hos faren sin så hun skulle jeg møte i kantina som vanlig.
Med engang jeg fikk øye på Simon løp jeg mot han og kastet meg i armene hans. Jeg tok armene mine rundt halsen hans og han tok armene rundt midjen min. Vi sto å klinte. Vi klinte lenge foran alle sammen. Først når vi var ferdig med å kline og han ga meg en klem la jeg merke til at Lukas hadde sett alt. Jeg ignorerte han og avsluttet klemmen.
Jeg tok tak i hånden hans og vi gikk inn sammen. Alle stirret målesløst på oss. Anna og Eline kom mot meg.
"Heiii" sa Eline med sin lyse barbie stemme. Har jeg fortalt at jeg hater den pipe stemmen? Ikke det nei, men ivertfall det gjør jeg.
"Hei" sa jeg kort. "Så dere er sammen igjen?" Anna hadde samme irriterende stemme. Stemmen skjærte seg i øret mitt. Stemmen dems kan man sammenligne med den lyden man får når man skraper en kniv på en tallerken. Og det er irriterende. Simon bare nikket og førte meg forbi dem. Han førte meg inn på guttedoen. Det hadde blitt vårt kline sted likz. Vi gikk inn i en av båsene. Akkurat i det øyeblikket han løftet meg opp mot en av sideveggene fikk jeg et tilbake blikk.<Flashback>
Jeg sto med ryggen mot døren til båsen. Jeg kunne plutselig høre at døra til båsen ble åpnet. Jeg kunne kjenne noen sterke armer rundt midjen min. Jeg snudde hodet. Lukas sto å kysset meg i nakken. Jeg tok på meg hettegenseren. Lukket døren til båsen, og tok armene rundt skulderene hans. Vi startet å kline sakte, men det ble fortere og fortere. Han grep tak i rumpa mi og luftet meg opp mot en av sideveggene.< tilbake til nå tid>
Jeg begynte å få flere Flashback og minner fra Lukas. Savnet jeg han virkelig så mye? Alt Simon gjorde minnet meg om Lukas. Han begynte å kysse meg nedover halsen. Han stoppet opp og lagde et sugemerke før han gikk nedover mot brystet mitt. Han kleppet opp de to øverste knappene på blusen min og kysset meg der også. På halsen og nedover var jeg svak. Hvis jeg ble kyssa der kunne guttene ha kontroll over meg. Vi hørte det ringte inn. Simon stoppet og satte meg ned på beina igjen. Jeg kysset han kjapt før vi gikk til hvert vårt klasserom.
"Hei alle sammen" sa læreren da hun kom inn. "Dere skal ha et prosjekt om en gammel forfatter. Og dere skal jobbe to og to. Jeg har allerede valgt hvem som skal være sammen"
Yeah, Tenkte jeg. Dette trengte jeg nå.
"Anna og Eline." Wow de var heldige å kom sammen. " Katrine og Jonas. Fredrik og Sara. Lukas og Christy."
Lukas og Christy ja. Vent hva!!! Skulle jeg jobbe med Lukas... Å nei, tenkte jeg. Han byttet plass med Sara som satt ved siden av meg.
"Hei" sa han kort. "Ariana og Thea" forsettet læreren helt til alle hadde fått partner. "Hei" sa jeg tilbake. "Dere skal snakke om Knut Hamsun" sa læreren og ga oss oppgaven. Jeg nikket og startet å skrive notater. "Dette er en veldig stor oppgave, så dere kan dra hjem å jobbe" læreren smilte til oss og gikk å satte seg ved kateteret. "dra til meg?" Jeg så opp på han. Han bare nikket svakt på hodet.Jeg pakket sakene mine og vi gikk ut i den kalde luften. Om noen uker var det endelig ferie. Vi satte oss ned ved kjøkkenbordet da vi kom frem. Etter ca. 5 minutter med stillhet, mens jeg sitter å skriver notater sier Lukas:
"Kan ikke vi bare droppe denne oppgaven og gå å finne på noe." Jeg så skeptisk opp på han og ristet på hodet.
"Jeg vil gjerne gjøre oppgaven" jeg så ned på notatene igjen. "Bare dra du da. Vis ikke du gidder å gjøre denne oppgaven så gjør jeg den alene og fremfører den alene."
Han så på meg med et blikk som sa seriøst? "Jeg skal hjelpe deg med oppgaven vis vi kan ta en pause" sa han og sukket. "Vi har ikke jobbet mer enn 5 minutter. " Jeg klarte nesten ikke å holde inne å le. "Sorry da, men jeg orker ikke å jobbe" han sukket igjen. jeg himlet med øynene og så opp på han. "Hva vil du gjøre?" Jeg la fra meg blyanten. "Ta oss en yoghurt is" jeg så skeptisk på han. "Nei, ikke ut. Jeg er sammen med Simon og det kan virke som vi er på date elns"
Han himlet med øynene og hermet etter det jeg sa. "Vi kan gå opp å se på gossip girl" sa jeg og smilte lurt. "Neeei... Ikke gossip girl." Sa han og tok opp hendene. "Enten denne oppgaven eller GG" jeg måtte le litt der. "Ok greit. Vi jobber med oppgaven."
--------------------------------
3 timer senere:
"Jeg må dra nå" Lukas reiste seg opp og tok sekken på ryggen. Jeg nikket og følget han ut. " Ha det" sa han kjapt. Det så ut som han ville gi meg en klem, men han lot være. Han bare gikk. Jeg lukket døren etter han og ryddet sakene mine fra kjøkken bordet. Jeg laget en kopp te og tok med meg opp på rommet. Jeg la koppen på rommet og gikk inn på badet mitt. Vis dere ikke visste det så har jeg hatt et eget bad hele tiden, men jeg bruker ikke å si mitt bad.
Jeg tok på meg pysjen min og gredde håret før jeg la meg under dyna og slurpet i meg teen. Akkurat nå var livet mitt perfekt. Jeg hadde en perfekt kjæreste og et perfekt liv.
Jeg syntes synd på Sara. Hun måtte ta vare på barnet sitt alene. Marius hadde antageligvis bare stukket av. Ingen hadde sett han på flere uker. Etter jeg hadde drukket opp teen sovnet jeg nesten med engang.
-------------------
Dagen etter:
Jeg bråvåknet av vekkerklokken. Jeg smilte litt da jeg subbet inn på badet. Jeg tok på meg en rosa magetopp og en blå jeans. Jeg tok håret mitt opp i en hestehale og sminket meg. Denne gangen tok jeg på flere lag med mascara, og to lag med lipgloss. Jeg ville sminke meg litt mer for kjæresten min idag.
Jeg var på vei mot skolen, men siden de hadde stengt veien måtte jeg ta veien igjennom skogen. Når jeg hadde kommet litt inn i skogen la jeg merke til noe bak en busk. Jeg gikk bort. Det lå et laken eller et teppe. Jeg tok lakenet av og fikk sjokk. Jeg fikk brekninger. Jeg holdte på å kaste opp av lukten. Jeg la lakenet ned med engang og fisket opp mobilen.
"Hallo? 113? Jeg trenger hjelp. Jeg er i forrest skogen. Jeg har funnet et lik"
-----------------------------------------
Hva syntes dere om den avslutningen på et kapittel? Håper dere likte det 😙
ESTÁS LEYENDO
Christy and the badboy- Gutten
De TodoBok 1 av triologien Når Christy er på ferie i Tyrkia møter hun super hotte Lukas Wengult. Han har alt en jente kan ønske seg og litt til, men hva er det ekstra? Han har hemmeligheter også. Lukas har brunt hår og blå øyne. Hun får ikke vite så mye...