Jeg sto utenfor huset til Lukas. Jeg hadde gått fram og tilbake flere ganger dra døren og tilbake mot veien. Det hadde gått sikkert to uker siden jeg fikk vite det. Hadde ikke snakket med han på de i ukene. Nå var det på tide. Jeg stoppet opp litt. Tok litt mot i meg selv og svelget tungt. Jeg gikk fort opp den tunge murstein trappen før jeg banket lett på den hvite døren.
Det tok ikke lang tid før noen åpnet.
"Nei hallo Christy. Det var en stund siden." Moren gikk til siden og visste meg inn. Jeg smilte til henne. "Lukas er på rommet sitt" sa hun og pekte opp trappen. Jeg bare nikket og tok sakte av meg skoene. Jeg brukte ganske lang tid.
Når jeg var ferdig la jeg skoene på en hylle og gikk sakte opp trappen.
Visste ikke helt hva jeg skulle si til han. Rommet til Lukas var den første døren. Jeg banket lett på døren. "Kom inn" han hørtes sur ut. Jeg åpnet døren lett og stakk hodet sakte fram. "Hei.." Sa jeg med en redd stemme. Han løftet hodet fort opp og så på meg. Det sure ansiktet hans forandret seg til noe litt gladere. "Hva gjør du her?" Han hoppet nesten opp av sengen og kom sjanglende mot meg. "Har du drukket?"
Han nikket. "Litt bakfull"
"Okei" han tok hendene rundt midjen min og kysset meg. "Jeg er glad du kom"
Jeg smilte litt for meg selv.
"Savnet deg" jeg klemte han hardt.
----------------
Jeg var litt hos han en stund før jeg måtte dra. Vi så på en film og spiste pizza. Når jeg kom hjem satte jeg meg på sengen med en film. En romantisk film. Jeg elsket romantiske filmer og håpløse serier. Plutselig hørte jeg det banke på døren nede. Jeg løp ned trappen siden mamma og pappa skulle på en bursdag til en slektning jeg ikke gadd å være med til.
Jeg åpnet og møtte ansiktet til....
"Frida. Hva gjør du her?"
"Hei. Jeg er.. Christy? Bor du her?"
"Ja hvordan fant du meg?" Jeg ba henne inn. Hun gikk inn døren.
Og vi satte oss i sofaen. "Såå hva gjør du her?"
"Jeg fant barnehjemmet som jeg ble sendt til"
"Åh" sa jeg og smilte.
"Og de sendte meg hit. De sa at familien min bor her."
Jeg så forskrekket på henne og prøvde å få samlet alt av det jeg fikk vite nå.----------------------------------------
Sorry for kort kapittel, men trenger litt inspirasjon til noe å skrive om.
Pleas kom med litt spørsmål også :)
Må ha 1.53 reads før det blir ny del❤️❤️ og det er ikke veldig lenge til :)
YOU ARE READING
Christy and the badboy- Gutten
RandomBok 1 av triologien Når Christy er på ferie i Tyrkia møter hun super hotte Lukas Wengult. Han har alt en jente kan ønske seg og litt til, men hva er det ekstra? Han har hemmeligheter også. Lukas har brunt hår og blå øyne. Hun får ikke vite så mye...