Jeg reiste meg opp for å hjelpe å pakke sammen sakene. Jeg skulle få dra idag. Vi hadde bestemt at ungen skulle hete Emma Marie. Vi skulle endelig hjem. Vi gjorde det sånn at jeg skal ha henne om natten, så kommer han om dagen.
Jeg kledde på meg noen klær og tok Emma i armene mine. Hun var så liten og jeg ville ikke akkurat ødelegge henne. Vi gikk mot utgangen og jeg hilste da vi gikk forbi jordmoren.
"Skal du være med på lege timene?" Jeg så opp på han. "Må vel det" sa han og kysset meg på kinnet. "Hva fikk deg til å ombestemme deg om det med barnet ?" Jeg så nysgjerrig opp på han.
"Etter du sendte bilde av ultralyd." Han rødmet. Naw han rødmet. jeg kysset han lett på panna. "Jeg er glad du ombestemte deg" han tok den ledige hånden min. "Jeg har noe til deg" han smilte lurt. "Hva da?" Jeg så nysgjerrig på han. "Det er hjemme"
Resten av veien sa han ingenting. Han bare gikk tett inntil meg. Når vi kom hjem sa han at jeg måtte lukke øynene. Jeg gjorde som han sa. Når jeg åpnet øynene igjen så jeg en barne vogn på gårdsplassen. "Har du kjøpt den?" Jeg så ivrig på han. "Nei ikke akkurat. Foreldrene mine brukte den til meg" han smilte. "Åh så søtt av deg. Den er kjempe fin" jeg smilte til han og vi gikk inn i huset. "Mamma vi er hjemme nå" Trine kom uti gangen. "Hei Lukas lenge siden nå" Trine smilte til han. "Hei." Sa han. Han så faktisk glad ut.Vi gikk opp på rommet. Jeg bærte med meg Emma opp, og la henne i reise sengen mamma hadde kjøpt.
"Du skal vel ikke begynne å planlegge dåp og konfirmasjon allerede eller?" Han flirte. "Dåp kan vi gjerne begynne å snakke om" jeg lo ertende tilbake. Han kastet seg over meg. Han holdte igjen hendene mine og satt oppå meg. "Du er vel ikke så tøff nå?" Han kysset meg på panna. Jeg ga han et -må du bare gni det inn at du er sterkere blikk.
Han kysset meg på munn og nedover nakken. "Skal jeg slutte?"
Ideet han sa det begynte Emma å skrike. "Ja, det må du" lo jeg og prøvde å dytte han vekk. Det klarte jeg også. Han brukte ikke så mye motstand.
Jeg løftet Emma opp og tok henne mot brystet. "Kommer hun til å skrike sånn hele tiden?" Han lagde litt baby stemme. "Du har hvert sånn engang du også da" jeg lagde trutmunn mot han. "Pass på hva du sier nå Rosa"
Rosa det var lenge siden han hadde kalt meg det. Han skjønte reaksjonen min på kallenavnet og kom mot meg. Han tok armene sine rundt midjen min. "Du bruker ikke så mye rosa lengre altså"
"Haha veldig morsomt" jeg himlet med øynene.
Plutselig pep det i mobilen min.
Ariana: jeg har noe viktig som jeg må snakke med deg om!
Jeg: kan du ikke skrive det her?😁er litt opptatt.
Ariana: nei!! Dette er altfor viktig!
Jeg: Okei. Kom til meg om 10 min da.----------------------------------------
Har dere noen spørsmål til karakterene? Så er det bare å skrive. Da kommer de med neste kapittel :-)
YOU ARE READING
Christy and the badboy- Gutten
RandomBok 1 av triologien Når Christy er på ferie i Tyrkia møter hun super hotte Lukas Wengult. Han har alt en jente kan ønske seg og litt til, men hva er det ekstra? Han har hemmeligheter også. Lukas har brunt hår og blå øyne. Hun får ikke vite så mye...