Kapittel 20: Drama

439 27 1
                                    

Det hadde begynt å regne. Jeg tok i mye fart på brettet for å komme fortere hjem. Hvorfor har folk allerede sagt det til han. De fleste vet jo om vårt tidligere forhold. Vi hadde kyssa. Det føltes godt å gjøre det også. Kanskje jeg hadde fortsatt litt følelser for han, eller føltes det bare sånn fordi jeg ville gjøre Lukas sjalu?
Jeg gikk av brettet og gikk inn i huset. Det var kaldt her inne. Jeg gikk rundt i huset. Det var Tydligvis ingen hjemme nå. Jeg småløp opp trappen til rommet mitt før jeg bumpet ned på senga. Jeg sovnet fort.
-----------------
Neste dag:
Jeg våknet og så på klokken. Jeg datt ut av senga. Klokka var kvart på ni. Skolen hadde starta for 15 minutter siden. Jeg løp inn på badet og tok på meg et par klær jeg fant på gulvet. Jeg tok opp mobilen. Klokken var blitt ni og jeg hadde fått på meg klær og litt sminke. Jeg løp ut av badet og snublet nedover trappen. "Faen!" Ropte jeg og tok meg for hodet. "Jeg tror ikke jeg fikk hjernerystelse" Sa jeg til meg selv. Jeg reiste meg opp og gikk mot utgangsdøra. Jeg tok på meg en skinnjakke og et par joggesko. Før jeg tok brettet mitt og løp ut mot gata. Jeg stelte meg på brettet for å komme fortere fram. Klokken var 10 over 9 nå. Jeg rekker kanskje til friminuttet. Tenkte jeg mens jeg tok i mer fart.
Nå kunne jeg snart se skolen. Det var blitt mørkere om morgningene. Det var jo snart juleferie. Eller ivertfall snart 1.desember. Jeg kjørte ned den siste bakken før jeg kom inn på skolegården. Ikke mange å se. Jeg hoppet av brettet og løp inn i bygget. Klokken var blitt halv 10 og det var friminutt. Jeg gikk bort til skapet mitt la brettet og skinnjakka mi inn. "Hei. Hvor har du hvert?" Ariana kom ut av doen og mot meg. "Jeg forsovet meg" sa jeg kjapt før jeg gikk inn på do selv. "Hva er det for no med deg?" Hun fulgte etter. "Du virker ikke som deg" hun så spørrende på meg i speilet. "Jeg og Simon kyssa" sa jeg lavt. "Hæ? Hva sa du?" Sa hun og kom nærmere. "Jeg og Simon kyssa" sa jeg litt høyere. "Jeg hører deg ikke.." Sa hun og så litt Trist ut på meg. "Jeg og Simon klina for svarte" nå ropte jeg. "Calm down da Christy" sa hun og tok armene i været. "Du og Simon har klina? Når?"
"I går" sa jeg fort og gikk ut av doen.
"Hvorfor klina du med han? Har du fortsatt følelser for han?" Hun fulgte etter og tok tak i armen min. jeg trakk på skuldrene og gikk mot kantina. Jeg la merke til Simon som sto å snakket med noen gutter. I det samme hjørnet som alltid sto Lukas, Thomas, Will og Sindre. De sto å røyket. De røykte inne....
Jeg fikk plutselig øyekontakt med Lukas. Han smilte lurt til meg, mens jeg sendte han et drepende blikk. Han tok opp hendene sine og lo. Jeg himlet med øynene og gikk til Simon. Han satt med Kevin. Hvorfor satt han med Kevin. "Hei" sa jeg lavt. "Hei" sa han og tok armen mot meg. Jeg tok den og førte meg til fanget sitt. "Æsj. Er dere sammen elns?" Kevin lagde en rykning i ansiktet og latet som at han måtte spy. "Nei" sa jeg kjapt. "Bra, fordi det er bedre å ha fuck friends enn kjærester" han smilte det perverse smilet sitt og strøk meg på låret.
Noen ganger var han ikke til å motstå.
Han tok hendene sine oppover magen min og grabba puppene mine. Da reagerte jeg og tok vekk hendene hans med engang. "Calm down da Christy. Du veit jeg er sånn" sa han og gikk av gårde. Jeg skulte på han før jeg snudde meg mot Simon. Han smilte og kysset meg lett på kinnet. "Jeg tror ikke dette er så lurt" jeg reiste meg opp. Simon gjorde det samme og tok hånden min igjen. Han førte meg mot guttedoen. "Hva skal vi?" Jeg fikk akkurat med meg at Lukas så på meg og Simon før jeg ble dratt inn på doen. Han løftet meg opp mot veggen og begynte å kline med meg. Han holdte meg på rumpa samtidig. Jeg hadde beina mine rundt hoftene hans og armene rundt halsen. Vi klinte lenge. Det føltes lenge også. Plutselig kom en person og dro Simon mot seg. Jeg datt på bakken og slo rumpa skikkelig. Jeg så opp. Det var Lukas som hadde røsket oss fra hverandre. "Hvorfor faen gjorde du det?" Jeg stirret på han med et annet drepende blikk. "Det så ikke ut som du likte det" han så ned på meg. "Du bryr deg ikke uansett, så hvorfor bry deg om hvem jeg liker å kysse eller ikke." Jeg gikk vekk fra han. Kysset Simon lett på kinnet før jeg forsvant ut fra doen. "Hva har skjedd?" Ariana sto utenfor. "Jeg og Simon klina litt inne på do og Lukas klikks helt." Jeg himlet med øynene og gikk ut mot skolegården. "Hvor skal du Christy? Det er fortsatt en time igjen." Ariana ropte etter meg.
"Si jeg ble syk" ropte jeg tilbake og begynte å løpe. Jeg kjente tårene presse på. Jeg stoppet ikke å løpe før jeg kom fram til parken. Jeg satte meg på en ledig benk og satt og gråt.
"Går det bra?" En kjent stemme sto foran meg.
--------------------------------------------
Hvem tror dere står foran henne? Kommenter :/)

Christy and the badboy- GuttenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora