Kapittel 1: På flyplassen

1K 39 10
                                    

Jeg satt og trippet irritert inni bilen. Vi skulle reise til Gardemoen. Jeg, mamma, pappa og storesøster Trine skal til Tyrkia for sommeren i hele tre uker.
"Dette blir digg" sier Trine og ser på meg. "Ja" sa jeg og så på henne. Det lange brune håret hennes var bølgete.
Trine var to år eldre enn meg og skulle starte tredje året på videregående. Jeg hadde nettopp gått ut av ungdomsskolen og var fornøyd med en 6- på eksamen.
"kanskje du møter en kjekk gutt" Trine dulter borti meg og viser meg det lure smilet hennes.
Jeg Christy Styles kommer aldri til å finne en kjekk gutt. Jeg så på henne litt irritert fordi hun sier noe sånt.
Hun smilte bare med Trine smilet tilbake. Trine har alltid hvert der for meg gjennom tykt og tynt. Om et halvt år skal Trine flytte ut og flytte til kjæresten sin. Kjæresten er er halvt år nede i Asia akkurat nå, men så fort han kommer hjem skal hun flytte dit. Første gang jeg fikk vite det ble jeg litt lei meg. Jeg trenger Trine her. Mamma og pappa jobber hele tiden, så de har aldri vist hva som har skjedd i livet mitt.

Da vi var kommer fram til Gardemoen hoppet jeg ut av bilen, og tok ut den rosa kofferten min. Etter meg tok Trine ut russekofferten hennes. Hun har en egendesignet koffert som hun lagde i russetiden.
Mamma smilte til meg da vi gikk inn på flyplassen.
"faen vi har dårlig tid" bannet pappa da han så på klokken. Vi løp mot den første innsjekkingen. Det sto ingen der nå. De fleste var nok på vei mot gaten tenkte jeg, mens jeg sto i kø for sikkerhetskontrollen. Det var bare noen personer der også. Overraskende.
Pappa, mamma og Trine løp plutselig langt foran og jeg klarte ikke å følge med hvor dem var. Plutselig så jeg ikke mer. Jeg hadde havnet på rumpa på gulvet. Oppå meg lå en gutt. " Sorry" sa han før han plutselig forsvant.
Det var rart. Jeg løp inn i han, men hvordan landet han oppå meg. Jeg tenkte ikke noe mer på det før Trine sto foran meg. "Der var du" sa hun og strakte en hånd mot meg. "Hvorfor ligger du her?" " Jeg løp inn i noen" sa jeg og tok kofferten i hånda og vi gikk bortover gaten. Hele flyturen tenkte jeg på den gutten. Jeg så han ikke veldig godt fordi han hadde en hette på hodet. Det eneste jeg kunne se var de krystall blå øynene.

Christy and the badboy- GuttenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin