< Christy's synsvinkel>
Vi hadde nettopp landet på Gardemoen og var på vei mot bagasje båndet. Jeg gledet meg virkelig til å komme hjem. Jeg håpet bare ikke at det tok så lang tid før bagasjen kom. Jeg satt meg ned på benken ved siden av båndet for å vente.
En liten gutt på ca. 9 år satt ved siden av meg og spilte Nintendo. Jeg så meg rundt for å se etter Lukas. Han var ingen sted å se. Jeg sukket og fisket opp mobilen. Jeg tok på 4G for å se alle varslene jeg hadde fått. Det var bare 5 snapper, men mange Facebook greier. Alle snappene var fra venninnene mine. Jeg tok en selfie og skrev. "Hjem, kjære Norge" og sendte til alle på lista mi. Jeg fikk snapp fort tilbake. Den var fra Ariana. " Welcome home sweedy" hun tok ikke bilde av seg selv denne gangen. Hun bruker alltid å gjøre det. "Hei" Lukas sto ved siden av meg. "Hei" sa jeg og reiste meg opp. " Vi har fått bagasjen vår og skal dra" sa han. Jeg kysset han på kinnet. Han kysset meg deretter på munnen. Vi kysset lenge. "Ha det Rosa" sa han før han forsvant med familien sin.
Jeg fikk litt tårer i øynene. Jeg kom til å savne han så mye. " Christy, nå skal vi dra" Trine sto bak meg med kofferten min. " Så kjapt" jeg smilte. Vi gikk mot ankomst hallen. Plutselig fikk jeg øye på noen jeg kjente igjen. "ARIANA!!" Jeg løp mot henne og ga henne en klem. Hun sto der bare å smilte. "Savnet deg så mye vennen" hun kalte meg ofte sånne ting som vennen, sweedy, søta og sånne ting. "Du har farga håret blondt jo" jeg fikk nesten sjokk. "Ja" hun nikket og smilte. " Du er nydelig" sa jeg. "Mamma, kan jeg ta toget hjem med Ariana?" Jeg smilte. " Ja da selvfølgelig" sa hun og tok kofferten min. Jeg og Ariana gikk bortover mot togstasjonen. " Sååå" startet hun. "Oppdater meg" sa hun og så på meg med et søtt blikk. "Jeg møtte denne sykt søte gutten. Jeg tror jeg er forelsket" jeg så på henne. Det kom et lite hyl ut fra henne før hun begynte å spørre om alt mulig om han. "Han heter Lukas og er 16 år. Startet jeg.
"Meeer..." Hun ristet i meg. "Han har brunt hår og brune øyne. Og han har six-pack" jeg smilte lurt. Det kom et lite hyl til. " Han høres bra ut" sa hun og dultet borti skuldren min. "Vi har kyssa et par ganger" jeg fniste litt. "Naw så søtt"
"vis meg bilde nå....." Hun røsket nesten mobilen min ut av hendene mine. Ariana er veldig hyper når det gjelder gutter. Jeg tok mobilen tilbake og fant fram et fint bilde av meg og han på stranda. "Omg han var jo digg!!" Vi satt oss på benken på togstasjonen for å vente på toget.
"Har du kost deg mye med Fredrik i ferien eller?" Smilet hennes i ansiktet forandret seg til noe trist. Hun så ned i bakken. "Hva har skjedd Ariana?" Jeg fikk litt dårlig samvittighet for å si det, men jeg viste ikke at det hadde skjedd noe. "Hanvarutro" sa hun fort." Hæ?" Sa jeg og tok hånden hennes.
"Han var utro" sa hun og så opp på meg. Hun hadde fått litt tårer i øynene. " Å nei" sa jeg og ga henne en klem. "Hvorfor har du ikke sagt noe?"
"Det skjedde for to uker siden, men jeg ville ikke si noe" sa hun og ga meg en klem. " Det skjedde etter vi gjorde det." Sa hun og sluttet klemmen. "Dere gjorde det??" Jeg fikk et litt forskrekket ansiktsuttrykk. "Ja, jeg er ikke jomfru lengre" sa hun og så på meg. "Vi gjorde det, også dagen etter så jeg han kline med en av jentene fra 2 året. Og de er forsatt sammen" hun sukket og smilte litt til meg når hun så hvor lei meg jeg var for henne. "Nå på mandag skal vi rocke hele videregående" sa jeg og smilte. " Nei, vi skal rocke skolen single" sa hun og tok armen hennes rundt halsen min. " Vi skal holde sammen forever" hun kysset meg lett på kinnet som hun alltid gjør når hun er veldig glad.
------------------
Jeg våknet dagen etter i min myke deilige seng. Nå var sommerenferien over og jeg skulle starte på skolen igjen. Jeg reiste meg sakte opp fra senga og gikk mot skapet. Jeg tok ut en hvit shorts og en rosa magetopp. Jeg gikk inn på badet og gredde igjennom håret mitt. Jeg tok på meg mascara, øyenskygge og rød Leppomade. Nå skulle jeg starte med en ny og sexy stil. Jeg har aldri brukt mer en mascara, men det er lurt med litt forvandling.
Jeg småløp ned trappa. "Hei, vennen. Du ser glad ut" sa mamma da jeg kom inn på kjøkkenet. "Yupp" sa jeg og tok et eple og puttet det i den lille rosa sekken min. Jeg fisket opp noen penger fra glasset mitt. Vi alle i familien har et glass hver med penger i. jeg gikk mot gangen får å ta på sko. "Skal du dra alt vennen?" Sa mamma og kom mot meg." Ja. Klokken er halv 8 og det tar tid å komme seg til den nye skolen" jeg smilte litt og tok på de nye høyhelte skoene, også tok olajakka som hang på knaggen og putta den i sekken min før jeg gikk ut.
"Omg" hørte jeg bak meg når jeg sto utenfor Ariana sitt hus. "Hva har du gjort med min venninnene Christy" jeg bare himlet med øynene. Hun hadde på seg en hvit singlett, svart shorts og et par svarte Toms. Hun hadde det blonde håret i en hestehale. Hun ga meg en klem og vi gikk sammen mot den nye skolen. "Endelig videregående" sa hun og smilte.
Der var skolen. Skolen var stor. Det var sikkert to eller tre etasjer. Det sto ikke mange elever utenfor skolen. Vi gikk inn skolehallen. Alle drev med sitt, men i det andre øyeblikket var jeg og Ariana midtpunktet for alle. Jeg hørte folk plystre mot oss. Vi gikk forbi kantinen og satt oss ved et bord. "Så du at alle stirret på oss eller" Ariana fniste. " Ja, jeg la merke til det" jeg kunne ikke la å fnise selv.
Det ringte inn til første time. Jeg sukket. Jeg og Ariana gikk mot norsk timen. Når vi kom inn i klasserommet lå det en jente og en gutt oppå en pult og klina. Når de reiste seg opp hadde jeg bare lyst til å slå. Der hadde Fredrik ligget å klina med den Anna fra andre året. "Lenge siden Ariana" Fredrik nikket mot henne og tok armen rundt Anna. Jeg skjønner ikke hvordan han bare kan gjøre sånn. " Unnskyld meg Fredrik. Jeg skjønner ikke hvordan du kan oppføre deg sånn etter du har hvert sammen med Ariana så lenge" Jeg angret med engang jeg sa det. Han bare lo som svar og han og Anna satt seg bakerst i klasserommet. Jeg himlet med øya og smilte mot Ariana som så litt skremt ut, men lo etterpå.
----------------Skolen var over og jeg gikk ut av skolen. Plutselig så jeg noe kjent ved søppelkassene. Det kunne ikke være mulig. Der sto Lukas.. På den skolen jeg gikk på. Sto Lukas. Min sommerflørt. Han sto der med noen andre gutter som jeg tror gikk i andre eller tredje klasse. Jeg gikk ned mot dem. "Lukas er det deg?" Jeg smilte. Han snudde seg og fikk store øyne når han så meg. "Ja, jeg heter Lukas. Og hvem er du likz?" Han så overlegent på meg. Jeg fikk veldig vondt i hjertet av å høre det. "Lukas. Det er meg. Christy" han begynte å le. " Jeg kjenner ingen Christy.
Jeg fikk litt tårer i øynene og forsvant fort derfra. Jeg var blitt ydmyket av den gutten jeg trodde var perfekt. Den gutten jeg hadde kost og kyssa med i 3 uker.
---------------
Kom gjerne med spørsmål til personene i boka :)
Det kommer ikke en del til før jeg enten får 30 reads eller 5 votes ❤️❤️
BINABASA MO ANG
Christy and the badboy- Gutten
RandomBok 1 av triologien Når Christy er på ferie i Tyrkia møter hun super hotte Lukas Wengult. Han har alt en jente kan ønske seg og litt til, men hva er det ekstra? Han har hemmeligheter også. Lukas har brunt hår og blå øyne. Hun får ikke vite så mye...