Kapittel 39: The blondie is back, and now she is a bitch

424 21 5
                                    

Jeg satt å vugget Emma i barnestolen. Hun var nå snart blitt 6 måneder. Lukas hadde ikke sagt noe og jeg hadde ikke konfrontert han. Jeg burde kanskje, men gjorde det ikke.

Han fikk stadig meldinger på mobilen som gjorde så han ble unhappy på godt engelsk. Det banket på vinduet. Jeg snudde meg. Utenfor vinduet sto en klissvåt Simon. Jeg åpnet vinduet og slapp han inn. Jeg ville egentlig ikke la han komme inn, men jeg synes synd på han. Han sto der i regnvær og var gjennom bløt.

"Hva gjør du her?" Jeg brøt stillheten. "Jeg vet ikke egentlig. Jeg vet du er sur, så jeg vet ikke hvorfor jeg kom" han sukket. "Men jeg vil si sorry igjen Jeg er lei meg"
Jeg bare nikket. "Jeg gjorde en feil med Ariana. Vi var litt fulle og hun var den eneste jenta i nærheten av meg ."
"Ja du var dum" jeg satt meg ned ved Emma igjen. Det ble en lang og akward silence mellom oss. "Eller jeg kom egentlig fordi jeg ville fortelle deg noe annet" han satt seg ved siden av meg. "Hun er nydelig. Lukas sine øyne og nesen din" jeg lo litt, men nikket. "Hva ville du fortelle meg?" Jeg så opp på han. "Er du og Lukas sammen?" Jeg nikket. Hvorfor spør han om sånt? Selvfølgelig er vi det.
"Jeg så han med ei annen jente i dag. Jeg vet ikke hvem hun er, men ser sånn ut bakfra." Jeg tok mobilen ut av hånden hans. Jeg kunne kjenne igjen det lange blonde håret overalt.
"Fyfaen" ropte jeg ut i rommet. "Hva er galt? Kjenner du henne?" Simon tok imot mobilen. Han så ned på den. "Ex" sa jeg og sukket.
"Hva mener du?" Han tok mobilen i lommen og så opp. "Hun er ex-en hans. Wendy...hun truet meg engang"
Hvordan kan du se at det er henne?"
"Det lange blonde håret har jeg aldri sett på noen andre enn hun.

~Flashback~
En rasende blond jente kom stormende mot meg. Når hun kom nærmere kunne jeg se at det var Wendy. "Hvem faen er du og hvorfor er du med Lukas" hun kom rett opp i ansiktet mitt. "Jeg møtte han her. Calm down" sa jeg. Hun stirret med sinte øyne på meg. Hun dyttet meg. "Hold deg unna kjæresten min" sa hun før hun gikk.

"Tror du Lukas er utro?" Simon så ned i gulvet. "Forundrer meg ikke om han er det" jeg sukket. Kunne egentlig ikke forventet noe annet. Denne Lukas er ikke den samme som jeg møtte for første gang. Han jeg møtte var snill og alt sånn. Denne har humørsvingninger som faen. Han må ha mensen eller noe sånt. Hvordan var det man kalte når gutter har mensen igjen. Hm husker ikke, men bryr meg ikke. Han har humørsvingninger uansett.
----------------
Dagen etter:
Det var sommerferie endelig. Jeg lå i sengen og prøvde å få kontakt med Lukas. Han svarte meg ikke. Han lå sikkert på rommet sitt med Wendy i armkroken. De hadde sikkert hatt sex elns. Jeg la fra meg mobilen og gikk inn i dusjen. Vannet var varmt og godt. Når jeg kom ut igjen blinket mobilen min. Jeg løp bort og tok den mot øret. "Hallo? "
"Heei" jeg hørte en irriterende pipe stemme og tenkte med engang. "Wendy. Hyggelig å høre fra deg" jeg lagde litt sarkasme i det jeg sa. "Ja veldig og det." Hun hadde fortsatt irriterende pipe stemme. "Gi mobilen til Lukas. Jeg må snakke med han. Nåå!" Jeg brølte litt i mobilen. "Sorry men han er ikke her" og dermed så la hun på.
Åååh hvorfor må hun være så bitch.
Jeg løp ut av huset og mot Lukas sitt hus. Jeg begynte å kaste steiner på vinduet hans. Noen åpnet vinduet og den som åpnet vinduet var Lukas. En trøtt Lukas. Han så ned på meg og tok ned stigen. Han hadde også fikset seg sånn stige jeg hadde. Jeg klatret opp og hoppet inn i rommet. Ingen Wendy å se.
"Hva gjør..." Jeg stoppet han midt i setningen. "Er du utro mot meg med Wendy?" Jeg sto med armene i kors.
"Eeeh" startet han.
--------------------------------------------
Håpet på om dere ville gi litt spm til karakterene. Kanskje dere kan få vite noen store hemmeligheter om de😉vis jeg hadde hvert dere hadde jeg gjort det.
Btw. TUSEN TAKK FOR OVER 1000 reads 😍

Christy and the badboy- GuttenDove le storie prendono vita. Scoprilo ora