Kapittel 19: penny board date

481 26 0
                                    

Jeg satt i kantinen og trippet med beina. Ariana hadde ikke kommet enda og det var få elever her. "Hei" Lukas sto å så på meg. "Hei" sa jeg kort og så en annen vei. "Hvem er den gutten du snakket med på kafeen i går?" Han satte seg ned. "Ingen du trenger å bry deg om" jeg reiste meg opp og gikk. Han hadde hvert bitch mot meg. Nå er jeg bitch tilbake. Kanskje jeg kunne bruke Simon til å gjøre Lukas sjalu? Eller var ikke Lukas en person som ble sjalu. Jeg gikk bortover gangen mens jeg tenkte. Jeg kjente noen dra meg i armen. Jeg snudde meg. Jeg var nesten helt oppi ansiktet til Simon. Han smilte søtt til meg og slang meg inn i veggen. Det gjorde ikke vondt for jeg så bare på de perfekte nøtte brune øynene hans. Han kysset meg lett på kinnet. Jeg sto å smilte fortsatt. Han gikk unna. "Ta følge til klasserommet?" Han tok hånden min. Jeg nikket. Og vi gikk til klasserommet mens vi holdte hender. Folk stirret på oss. De syntes sikkert det så rart ut. Christy og Simon. Simon og Christy. Det har ikke hvert et par på flere år. Simsty brukte folk å kalle oss. Vi kyssa hele tiden. Vi klina aldri, men vi var jo små da. "Simon? Christy?" Ariana sto foran oss. Jeg slapp hånden hans fort. Ariana hadde aldri likt Simon. "Halla Ariana. Lenge siden. Har du farga håret blondt? Du har blitt babe ass" han gikk bort til henne og ga en klem. Hun lagde grimaser til meg. Jeg klarte nesten ikke å holde inne leeingen. "Du har blitt bedre du og Simon" sa hun og klappet han på skulderen.
"Jeg må snakke med deg" sa Ariana og dro meg vekk derfra. "Ha det da Christy. Hyggelig å se deg igjen Ariana" han gikk motsatt vei mot kantinen igjen.
"Simon har blitt digg ass" hun smilte litt. "Ja, han har det. Trodde du ikke likte han jeg."
"Jeg liker han ikke. Han er drit irriterende, men han er digg" hun lo litt mer. "Hvorfor holdte dere hender egentlig?" Hun så nysgjerrig på meg.
"Skal prøve å gjøre Lukas sjalu" jeg ble flau og så ned i bakken. "Åh jasså" hun lo. "Lukas Wengult har aldri blitt sjalu på noen"
"Jo, kanskje" jeg blunket. Hun himlet med øynene og tok armene mine rundt skuldrene mine.
-----------------------
Etter skolen:
<Simon's synsvinkel>
Jeg var på vei ut av skolegården. Jeg la merke til Christy litt lengre oppi gata på penny boardet. Jeg løp etter henne. Hun var virkelig blitt nydelig. Jeg var fortsatt forelsket i henne på den nye skolen, og jeg har nok fortsatt forelsket i henne. Jeg ropte på henne. Hun skvatt. Jeg klarte å løpe fram til henne så hun falt i armene mine. Hun smilte opp til meg. Jeg fikk litt de javu. Det skjedde jo i går også. Jeg dyttet henne opp på brettet igjen. "Takk" "igjen" sa hun og smilte. "Jeg vil alltid være her. Jeg er glad i deg"
"Er du?" Hun så på meg med er spørrende blikk. "Ja, det har jeg alltid hvert" jeg smilte. "Åja, glad i deg og" jeg så hun smilte falskt. "Finne på noe?" Jeg smilte. "Ja, ok for gamle dagers skyld" hun gikk av brettet sitt og gikk ved siden av meg. " Du trenger ikke å gå." Jeg smilte lurt. "Jeg har fortsatt mitt eget." Jeg tok fram et blått penny board fra sekken og stelte meg på. Jeg tok i fart. "Vent på meg da" sa hun og tok i fart. Hun tok meg ikke igjen.
------------------------
<Christy's synsvinkel>
Jeg sto og tok i fart på penny boardet. Simon var foran meg. Dette var nesten som gamle dager bare at jeg klarte ikke å stå på et skateboard før. Jeg lånte alltid Simon sitt, mens han holdte hånden min. Jeg tok litt mer fart og var rett bak Simon nå. Jeg tok tak i sekken hans og han falt ut i grøfta. Jeg mistet også balansen og datt oppå han. "Unnskyld" jeg rødmet. "Det går bra" sa han og tok vekk håret mitt fra ansiktet. Han tok hånden sin bak nakken min og tok hodet mitt mot hans. Jeg så ned på leppene hans før jeg lukket øynene. Leppene våres møttes og vi klinte. Vi klinte lenge før jeg stoppet og satte meg opp. "Dette er litt akward" jeg reiste meg opp. "Nei, hvorfor det? " Han reiste seg også opp og tok brettet sitt. "Jeg likte det jeg. Du er god til å kline" han smilte perverst til meg. Jeg slo han litt forsiktig i ansiktet. "Hey. Vis du gjør det igjen banker jeg deg" han lo. "Jaja særlig" sa jeg. Og kysset han lett på kinnet. Jeg tenkte ikke over det. Just did it likz. Men det føltes godt.
Vi stelte oss på brettene igjen. Denne gangen holdte vi hender mens vi kruste bortover gata. "Jeg har savnet deg" sa han, men så ikke på meg. "Savnet deg også"
"Har du hatt no kjæreste etter meg?" Denne gangen så han på meg. Jeg ristet svakt på hodet. "Jeg har hørt det med han Lukas" han fokuserte på brettet sitt. "Hva har du hørt ?" Jeg så på han. "At du og han møttes i Tyrkia, at han slo deg ned fordi du kyssa broren hans osv" han så mot meg. "Du har hvert her en dag og får allerede vite det. Wow"
"Det er det store tema på skolen nå tydligvis" sa han før han forsvant inn i gårdsplassen sin.

Christy and the badboy- GuttenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora