Jeg så opp. Der sto Lukas. Han satte seg ned ved siden av meg. "Går det bra?" Sa han igjen. Han så ned på hendene sine. "Ja kjempe bra" sa jeg og himlet med øynene. "Hvorfor bryr du deg egentlig? Jeg så på han. "Jeg bryr meg fordi du er digg" han så opp på meg.
"Det er ikke sånn du skal få en jente i bedre humør" jeg reiste meg opp og løp hjemover. Hvorfor var han så dum. Hvorfor kunne han ikke si det enkle ordet unnskyld. Jeg løp inn døren til huset og oppover til rommet. Jeg la meg som en sjøstjerne på sengen. Hvorfor. Hvorfor klarte han ikke å si unnskyld.
Han var ikke som en vanlig gutt. Han var en badboy. Badboyer sier ikke unnskyld eller sorry. De leker med deg og så kaster deg. Lar likz noen andre rydde deg vekk.
Han sier han eller ikke vil ha forhold lengre.Jeg vil ha forhold. Jeg vil ikke være leka hans. Den leka har jeg hvert en stund. Nå skulle jeg prøve forhold med Simon igjen.
Det kom til å bli fint. Jeg fisket opp mobilen. Jeg hadde fått melding av Simon. Jeg skulle tydeligvis komme til han. Jeg dro på meg en jakke og jogget bortover mot huset hans. Jeg ringte på døren og ble møtt av en smilende jente. Jenta var storesøsteren hans Martine. "Hei lenge siden" sa hun og ga meg en klem. "Savna deg" sa hun før hun pekte mot der Simon sitt rom var.
"Hei" sa han når jeg kom inn. Jeg smilte tilbake. Han gikk mot meg og kysset meg på munn en gang. "Er vi back together?" Jeg så opp på han. Han kysset meg igjen. Jeg tok det som et ja. Han løftet meg opp og la meg ned på sengen hans før han la seg over og vi klinte. Lenge klinte vi.
----------------------------------------------
Hva skjer etter klining?😏
Sorry for så små kapitler. Jeg har skrivesperre. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Jeg har en plan om et par kapitler, men det må skje noe inni mellom:) det kommer snart mer.
YOU ARE READING
Christy and the badboy- Gutten
RandomBok 1 av triologien Når Christy er på ferie i Tyrkia møter hun super hotte Lukas Wengult. Han har alt en jente kan ønske seg og litt til, men hva er det ekstra? Han har hemmeligheter også. Lukas har brunt hår og blå øyne. Hun får ikke vite så mye...