Jeg satt på sengen. Det banket på døren. "Kom inn" ropte jeg og Ariana kom inn døren. Hun kom stille inn. Hun så ikke glad ut. Hun virket redd. Hun var lik blek i ansiktet. "Hva ville du snakke om?"
Hun satte seg på sengen. "Jeeeg.. Jeeeg" hun stammet litt.
"Du hva?" Jeg tok hånden hennes. Hun svelget tungt. "Jeg klarer ikke å snakke om det. Sorry" etter det siste forsvant hun. "Ariana" jeg sukket. Jeg skjønte det var noe viktig hun ville fortelle meg. Hver gang hun ville fortelle noe hadde hun forskjellige oppførsler og utrykk.
Vis det var noe som gjorde henne glad så smilte hun hele tiden og hun snakker som oftest veldig fort.
Men når det er noe alvorlig eller trist så ser hun redd ut. Hun er da helt hvit og blek i ansiktet, og hun klarer ikke å snakke. Hun bare stammer.
Jeg må bare vente til hun er klar får å snakke om det. Jeg kan ikke presse henne.
-------------------
03:15
"Ææææææh" jeg bråvåknet. Det var mørkt i rommet. Vinduet slapp inn litt månelys. Emma hadde våknet og ville antageligvis ha mat eller noe sånt. Jeg reiste meg opp og løftet henne. Hun forsettet å skrike. Jeg tok henne med ned trappen. Hun stoppet å skrike da jeg puttet smokken inn. Jeg gikk inn på kjøkkenet og fant fram en flaske som hadde ferdig melk i seg, som jeg bare trengte å varme opp.
-----------------
Etter den gangen våknet hun ikke før 08:00 og da kunne jeg ivertfall sove litt før hun våknet. Mamma kom inn i rommet og plukket henne opp. "Sov litt lengre du vennen" sa hun og gikk ut igjen.
Jeg sov litt lengre. Jeg drømte noe helt fantastisk helt til jeg hørte et bråk fra vinduet. Jeg strekte på meg og åpnet vinduet. "Hei" Ariana sto der nede. "Hei" sa jeg og slapp ned stigen.
Hun klatret opp og inn på rommet mitt. Hun så stresset ut, og fortsatt redd. "Ro deg ned og sett deg på sengen" sa jeg og tok hånden hennes. Hun satte seg ned. "Er du sikker på at du klarer å fortelle dette nå?"
Hun nikket." Jeg må det nå"
"Jeg..." Jeg tok hånden min på hennes igjen. "Det var ikke Lukas som drepte Marius" jeg så spørrende på henne. "Okei? Me hvorfor er du redd for det?"
"Det var meg" hun så ned i gulvet. "Det var jeg som drepte Marius."
------------------------------------
DAN DAN DAAAAA!!!
Ble dere overrasket over hvem som hadde drept Marius?
Skriv i kommentar feltet hvem du trudde hadde drept han :)
YOU ARE READING
Christy and the badboy- Gutten
RandomBok 1 av triologien Når Christy er på ferie i Tyrkia møter hun super hotte Lukas Wengult. Han har alt en jente kan ønske seg og litt til, men hva er det ekstra? Han har hemmeligheter også. Lukas har brunt hår og blå øyne. Hun får ikke vite så mye...