"Utro?" Han kom mot meg. "Hvorfor tror du jeg er utro? Og med Wendy?" Han strøk meg på kinnet.
Jeg fant fram bilde som Simon hadde. "Her. Det ser ut som dere kysser" jeg sukket.
"Åh. Det er hun som har sendt meg mange meldinger i det siste. Hun har kommet hit til byen. Hun vil bli sammen igjen." Han satt seg ned på sengen sin.
"Du sa det var familien din som du fikk melding om."
"Jeg løy" sa han kort og lavt.
"Jeg ville ikke at du skulle bli urolig."
Jeg fikk en tåre i øyekroken. "Vil du være sammen med henne?"
Han så på meg. Rett i øynene. Han nølte litt. "Nei. Jeg vil være med deg." Han strøk meg mer på kinnet og lente seg mot meg. Jeg lente meg mot han også. Vi kysset en stund før han trakk seg tilbake. "Ikke bry deg om Wendy" han kysset meg på kinnet. Jeg måtte smile. Han var blitt så søt.-------------------
~Lukas's synsvinkel~Wendy ville bli sammen med meg. Jeg hadde en hemmelighet og den kunne ikke Christy få vite om. Vis hun hadde visst hadde hun slått opp med engang. Jeg er ikke den hun tror jeg er.
Men hun kan ikke få vite den egentlige hemmeligheten. Det hadde ødelagt alt. Hun så på meg. Jeg kjente jeg fikk litt Flashback fra da vi satt i baren i Tyrkia.
~Flashback~
Jeg så ned i brusen. Jeg satt ved baren med en nydelig jente. Hun hadde langt blondt hår og blanke havblå øyne. Jeg så opp mot henne. Hun lå med hodet i hendene og så på meg. Jeg smilte til henne. Jeg hadde aldri sett så blå øyne før. De var et magiske. Man kunne drømme seg bort i dem. "Hva ser du på" jeg smilte til henne. "Ingenting" sa hun og så en annen vei. Hun rødmet. jeg var vandt til at jenter likte meg, men denne jenta var annerledes. De fleste jentene viser at de liker meg, men det gjør ikke henne. Kanskje hun ikke liker meg.Etter det brakte helvete løs. Wendy kom. Hun ødela stemningen. Jeg skjønner at Christy ble skuffet den dagen hun så meg på skolen, men jeg er vandt til å ha en sommerflørt. Si at jeg skal kontakte henne og alt det, så gjør jeg ikke det. Jeg knuser drømmene til dem.
Men jeg ble overrasket og litt sjokkert da jeg så at jeg gikk på samme skole som henne. Jeg måtte fortsette å spille kul. Jeg kunne ikke akkurat omfavnet henne. Da hadde Thomas og de andre synes jeg hvert pussy og søt. Bare søte folk omfavner hverandre når man ikke har sett hverandre på en stund. Jeg gjør det nå. Når ingen ser. Men jeg liker best å råkline innpå doen med henne. Christy er god til å kline. Men jeg er selvfølgelig bedre enn henne. Hun er en god nummer to til å kline. For jeg er jo nummer en selvfølgelig.
Vi satt fortsatt å så hverandre inn i øynene. Hun snudde seg med engang jeg så litt ned fra ansiktet og på puppene hennes.
"Slutt å stirr" sa hun irritert og bitch klappa meg. "Hey... Ikke bitch clap meg" jeg dyttet henne bakover i sengen og satt meg oppå. "Du kommer deg ikke løs nå uansett babe. Jeg er sterkere enn deg."~Christy's synsvinkel~
Han geipet til meg og gikk inn i enda et kyss. Vi hadde sittet lenge å sett hverandre inn i øynene. I de blå øynene hans kunne man drømme seg bort. Helt bort. Man kunne nesten gå seg bort inni der. Alt var så blått.
-----------------
Etter en stund måtte jeg gå. Jeg klatret ned stigen. "Så søtt og koselig dere har det da" jeg snudde meg og møtte blikket til Wendy. Hun gikk nærmere. "Vil du vite den egentlig grunnen til at jeg er her?" Hun smilte et ondt smil. "Jeg vil ha Lukas tilbake"
"Jeg vet" sa jeg og gikk forbi henne. "Du vet ikke hvordan jeg skal klare det" hun lo. "Du klarer ikke å få Lukas" jeg snudde meg og så på henne med armene i kors. "Ikke?"
Jeg ristet på hodet. "Gå i de tidligste barneskole bøkene dine og let etter en gutt med navn Andre, så skal nok det skje litt forandringer. "
Jeg så rart på henne før jeg løp hjemover. Andre? Hvem var Andre igjen?
---------------------------------------------
Spørsmål:
Til Lukas: beskriv Christy med 3 ordLukas: Hun har fin rumpe, fine pupper og VELDIG fine øyne. Nei sorry. Du mente kanskje litt mer seriøst?
Det er vanskelig å beskrive Christy med tre ord men hun har en bra personlighet som har gjort meg pussy, hun har VELDIG fine øyne og jo hun har et pent smil.Til Simon: hvordan reagerte du da Ariana sa hun var gravid med ditt barn?
Simon: Jeg ville egentlig forsvinne fra jordens overflate. Jeg ville ikke bli pappa. Ivertfall ikke til min første forelskelse sin bestevenn. Jeg begynte å skrike til henne. Og det angrer jeg på nå. Jeg er lei meg for at hun mistet barnet.
---------------------------------------
Da kom det et kapittel til da😉jeg måtte ta med litt TULL i spørsmålene. Det var lirt vanskelig å svare, men håper det gikk bra :) tar gjerne i mot flere spørsmål.
Hva synes dere om at jeg bruker Lukas sitt synspunkt ? Mer av det? Og liker dere sånne Flashbacks?
YOU ARE READING
Christy and the badboy- Gutten
RandomBok 1 av triologien Når Christy er på ferie i Tyrkia møter hun super hotte Lukas Wengult. Han har alt en jente kan ønske seg og litt til, men hva er det ekstra? Han har hemmeligheter også. Lukas har brunt hår og blå øyne. Hun får ikke vite så mye...