,,Vášho čo? Naozaj neviem o čom to hovoríte, ale asi by bolo dobré, keby ste radšej odišli. Nerada by som vás zatkla čiže..." povedala a rukou mi ponúkla, aby som šla preč.
,,Myslíš si, že si niečo viac než ja? Oh mýliš sa. Lucifer je so mnou nekonečne dlhú dobu a zjavne ti to tajil. Ale to ma nezaujíma." povedala som a ona na mňa zdesene zazerala.
,,Pokiaľ ste nejaká jeho... Pekelná známosť tak do toho ma nič. Ale taktiež vám nieje nič do môjho vzťahu s Luciferom tak už prosím odíďte." povedala rozrušene.
,,Takže ty vieš čo je zač. Vlastne, Lucifer sa tým nikdy nejak obzvlášť netajil.
Ty ani nevieš kto som, pravda?" spýtala som sa a ona zavrtela hlavou.
,,Ani ma to nezaujíma. Odíďte!" zvýšila hlas a Daniel prišiel k jej stolu.
,,Deje sa niečo, Chloe?" spýtal sa a pozrel sa na mňa.
,,To nič. Už som aj tak na odchode. Majte sa, detektívka Deckerová." povedala som s úsmevom a otočila som sa na odchod.Z výpovedí tých neohrabaných policistov som sa dozvedela, že Lucifer tu vlastní podnik.
Lux. Vraj jeden z najznámejších podnikov tu v Los Angeles.
Ako som tam prišla, zdalo sa mi to tam ihneď podivné a... Prázdne. Samozrejme. Lucifer tu tomu nešéfuje... Kto potom?
,,Dobrý deň, moje meno je Amenadiel. Želáte si?" spýtal sa ma muž pri bare.
Nevyzeral ako barman. Mal čierny oblek.
Bol to vysoký muž s tmavou pleťou a s plešatou hlavou.
Mal jemné strnisko a zvláštny pohľad.
Prezrela som si ho a hneď mi niečo nesedelo.
,,Patrí tento bar Luciferovi Morningstarovi?" spýtala som sa.
,,Podľa toho kto sa pýta." povedal s úsmevom.
,,Lilith." povedala som a on sa zarazil. Vedela som, že tu niečo nesedí.
,,Lilith? Počkaj... Ty si..."
,,Som rada, že vieš kto som." prerušila som ho.
,,A ty musíš byť TEN Amenadiel. Luciferov brat. Niečo málo som o tebe počula." povedala som a on ma zatiahol do zákutia.,,Čo je s Luciferom a prečo si tu?" spýtal sa ma vážne a nahlas.
,,S Luciferom? Čo by s ním malo byť? Je v pohode v pekle. Popravde som si myslela, že tam bol celý čas, čo som bola na zemi, ale nie. On šiel do Los Angeles. Jeho návrat späť do pekla bol iba jediný dôvod. Ja."
On pregĺgol.
,,Komu chceš ublížiť, čo?" spýtal sa.
,,Nikomu. Len som sa prišla niečo spýtať Detektívky Deckerovej." povedala som a on vyvalil oči.
,,Drž sa od Chloe ďalej inak..."
,,Inak čo?" spýtala som sa a on sa rozhliadol po bare.
,,Inak z toho môžem vyvodiť dôsledky." povedal a ja som sa zasmiala
,,Aké? Tu v svojej podobe nemôžem umrieť ako človek." povedala som a on neodpovedal. Mikla som plecami a chcela som odísť, no ešte predtým som sa zastavila.
,,Dík za pokec, Amenadiel." povedala som a on stále neodpovedal.
Odišla som a usmiala som sa.Amenadiel:
Túto novinu som naozaj nečakal. O Lilith som od Lucifera počul iba málokedy a veľmi sa so mnou o nej nerozprával. Nemal som mu do toho čo hovoriť. Ani Chloe o nej nevedela takže to malo asi nejaký dôvod.
Ale nečakal som, že sa kvôli nej Lucifer vráti do pekla.Lucifer:
Bol som naozaj rozrušený. Čo keď sa Lilith dozvie o Chloe a naopak? Skončí sa to tak, že Lilith Chloe zabije, alebo bude Chloe nahnevaná. Kiežby to druhé. Ale Lilith si už o nej musela niečo zistiť a musím tomu zabrániť. Musím sa vrátiť na zem.Lilith:
Bol ďalší deň a na toto si bolo treba znova zvyknúť. Bude to ľahšie, ako po prvýkrát, ale aj tak.
Ďalší deň sa niečo dozvedieť a ďalší deň zájsť za Chloe.Na okrsku bolo rušno a vraj Chloe bola v teréne a bola pri vyšetrovaní nejakej vraždy. Nevadí. Pôjdem sa zapojiť.
Ako som prišla na miesto činu, za pásku ma nechcel nejaký muž pustiť.
,,Slečna, tu nemôžete. Toto je miesto činu a vyšetruje to tu LAPD..." začal a ja som mu priložila prst na ústa.
,,Chcete ma pustiť. Veď ste taký dobrý, mužný, svalnatý..." toto muselo zabrať a taktiež zabralo. Muž iba žmurkal a snažil sa spracovať toľké komplimenty od takej kočky.
,,Poďte." povedal a z jednej strany pásku odlepil a umožnil mi prejsť.
,,Ďakujem. Ste milý." povedala som a žmurkla som naňho. On hlasno pregĺgol.Prekračovala som všemožné diery v zemi a snažila som sa dostať čo najbližšie ku Chloe.
,,Prepáčte, ale toto je miesto... Páni!" povedala nízka brunetka s guľatými očami. Mala vysoký culík a jej aura bola už na pohľad veselá a priateľská.
,,Vy ste nádherná! Teda pardón ale... Wau! Ako to robíte? Tie krásne, dlhé štíhle nohy.
Máte nádherné vlasy! A ako to že máte..."
,,Dobre! Dobre, to by stačilo... Človeče." povedala som a odtiahla som si ju od tela. Jej dotyky všetkých možných miest, ktoré vymenovala boli čudné.
,,Pardón ale ste naozaj krásna! Ako bohyňa krásy!" no to nie, s tou ma neporovnávaj.
,,To je síce pekné, ale s dovolením." povedala som a odsunula som ju a šla som za Chloe.,,Krásny nový deň, Chloe. Však je dnes nad Los Angeles pekné počasie?"
,,Kto ste, že ma prenasledujete? Môžem vás zatknúť."
,,Si drsná." povedala som a založila som si ruky na prsiach.
,,Odkedy si tykáme?"
,,Sila zvyku." povedala som prosto.
Niekto ma ale chytil za rameno. Otočila som sa a neverila som vlastným očiam.
,,Detektívka Deckerová. Som rád, že ťa opäť vidím. Ak sa ešte nepoznáte, toto je Lilith, moja dobrá spoločníčka." to posledné si nemal ani len vypustiť z úst.
Silno som mu šliapla na nohu a drtila som ju.
,,Aj ja ťa vítam, Lucifer." jeho meno som naozaj zdôraznila.
,,Au! Dopekla! Zbláznila si sa? Čo je to s tebou?"
,,Čo je to so mnou?"
,,Dobre to by stačilo!" vykríkla Chloe a obaja sme sa na ňu otočili.
,,Vaše doťahovačky ma nezaujímajú, riešte si ich inde a nie na mieste činu!" povedala a odišla.
Pozrela som sa na Lucifera a usmiala som sa.
Ten prevrátil očami a bežal za Chloe.
Ruky som si prekrížila na prsiach a zamračila som sa.
Zrejme nebude stačiť iba slovný dohovor.
YOU ARE READING
𝖟𝖑𝖔 𝖘 𝖐𝖗𝖎𝖉𝖑𝖆𝖒𝖏
SpiritualZačalo to úplne na začiatku. Adam sa cítil v Raji sám, a tak mu Boh stvoril spoločníčku. Krásnu Lilith. S plnými perami, žiarivými očami, rovnako žiarivým úsmevom a s postavou Bohyne. Adam ju uctieval, behal za ňou a snažil sa jej vzdať jeho priazeň...