,,Týmto už prekročil hranice, Niklaus." povedal Elijah rozhnevane. Takto som ho hádam ani hovoriť nepočula. Vždy si dával pozor, do akej miery hlas zvýšiť môže, a kde už to je cez.
,,Niklaus, Hayley je všetko čo mám. Ja som ju vpustil dnu. Ja ľudí dnu nepúšťam." povedal.
Takže o toto celý čas išlo. Elijah sa zamiloval do Hayley.
,,Ja viem, ja to tak nenechám. Pre tento raz už s ním nebudem mať žiadne zľutovanie."
,,Chceš ho naozaj zabiť?" vtiahla som sa do toho. On iba prikývol.
,,Zajtra, Elijah. Povedz to Rebeke. Bude nám určite nápomocná." povedal Klaus. Elijah prikývol a odišiel z miestnosti.
,,Chcem tam byť, Niklaus." povedala som. On sa na mňa pozrel pohľadom, ktorý neviem čo znamenal.
,,Ja neviem, či to je dobrý nápad." povedal Klaus a sadol si. Do rúk zobral túto dýku, ktorá ešte pred pár minútami bola hlboko v jeho hrudnom koši.
,,Nemôžeš ma stále iba chrániť. Ja... Poradím si." povedala som presvedčivo. V istom momente sa mi to podobalo na situáciu, keď dcéra prosí mamu, aby ju pustila von sa hrať. Lenže toto je iné.
,,Uvidíme." povedal a ľahol si na mňa.
,,Som naozaj rozzúrený. Ak ublíži Hayley alebo môjmu dieťaťu tak..."
,,Pš, pš." povedala som a pohladila som ho po líci.
,,Nič sa nikomu nestane, neboj sa. Všetko bude v poriadku." povedala som a on prikývol a díval sa do stropu. Zrejme vymýšľal plán, ako to spravíme.Ďalší deň ráno som vstala a Niklaus už v izbe nebol. Postavila som sa z posteľe a šla som von z izby.
Ako som prišla dole, Niklaus mal zrejme nejaký preslov alebo čo to bolo.
,,Mám plán, ale neviem, či to bude rozumné. Rebekah, ty máš Marcela omotaného okolo prsta. Prídeš za ním a... Povieš mu, že súhlasíš s jeho činmi. Povieš mu, že mal na to právo a si na jeho strane."
,,To mi neuverí, Nik." povedala Rebekah a snažila sa prísť na lepší plán.
,,Proste zaútočíme a získame späť Hayley.
Nik, my s Elijahom ich budeme zdržiavať, ale ty sa musíš dostať k Marcelovi. Keď ho budeš držať, povieš aby prestali inak ho zabiješ. Marcel samozrejme nebude chcieť prísť o vlastný život. Budeme s ním vyjednávať a nikto nemusí prísť k ujme." povedala Rebekah kľudne.
,,No to teda nie. Chcem ho mŕtveho, Rebekah. Už nám spravil dosť škody."
,,Rebekah má pravdu." povedala som a vyšla som spoza rohu.
,,Budeme vyjednávať." Rebekah prikývla a usmiala sa.
,,Tebe to je jedno, že ťa pripravil v podstate o všetko?" spýtal sa Klaus udivene.
,,Všetko čo mám stojí predomnou." povedala som a chytila som ho za ruku.
Usmial sa, ale to mu dlho nevydržalo.
,,Fajn. Ale mne to jedno nieje. Vyrvem mu to jeho bezcitné srdce z hrude a dám ho zožrať Apollovi." povedal rázne.
,,Ale no tak, kľud Niklaus." povedal Elijah, hlasom staršieho brata.
,,Budeme vyjednávať a potom uvidíme, čo sa dá robiť. Ak pristúpi na naše podmienky, necháme ho žiť. Ak nie..." nedopovedal, ale všetci sme vedeli, čo myslel.
,,Máš pravdu." povedala Rebekah a prikývla na to.
Niklaus prevrátil očami, no nakoniec prikývol tiež.V ten deň sme šli vyjednávať. Niklaus mi jasne prikázal, aby som ostala v ústraní.
Spravili ako hovorili.
Rebekah s Elijahom odpútali pozornosť upírov, čo sa medzitým Klaus dostal k Marcelovi. Ale ako sa k nemu dostal, hneď v ten moment spadol na zem.
Nerozumela som. Zbadala som ho, ako sa zvíja na zemi v bolestiach a Marcel sa usmieva. Snažila som sa niečo vidieť, ale nič sa mi nepodarilo.Klaus:
Mal som predpokladať, že to takto dopadne. Davina. Tá malá...
Prosím, nech sem nejde Lilith. Už si vytrpela dosť.
,,Ako sa ti to páči, Klaus?" spýtal sa Marcel a zodvihol ma za limec zo zeme.
Moja mimika tváre zrejme nemohla vyzerať normálne, mal som pocit, že mi trhá všetkými svalmi v tele.
,,Dobre, to stačí. To ho vysílilo dosť." povedal a pustil ma na zem.
Konečne tá bolesť prestala.
,,Ak si si myslel, že je koniec, tak nie." povedal s úsmevom a zavolal k sebe Davinu.
,,Vieš čo máš robiť, zlatko." povedal jej a urobil asi dva kroky dozadu. Nerozumel som, čo ide teraz robiť.
,,Už si sa zoznámil s Davininou silou, zoznámiš sa aj s inými vecami." v mžiku som kľačal na kolenách a mal som ruky za chrbátom. Robil som, to čo ona chcela.
Dala mi prsty na spánky a tým to začalo. Bolesť horšia, než tá predtým. Ako keby mi tam práve priložili roztavené olovo.Lilith:
,,Čo to robíš ty suka!" kričala som a rozbehla som sa tam. Elijah ma chytil okolo pása a nepustil. Keby som len teraz mala svoju silu...
,,Pusť ma Elijah! Veď mu ubližuje!" kričala som a on ma nepustil.
,,Niklaus by nechcel, aby sa ti niečo stalo." povedal.
,,Nezaujíma ma, čo by chcel! On by urobil to isté!" kričala som, no Elijah nepoľavil.Klaus:
V istom momente som si pamätal všetko, no o chvíľu na to som všetko zabudol. Kto sú títo ľudia? Kto je to dievča? A prečo ju Elijah drží?
,,Zabi ju." ukázal na ňu Marcel. Toho som si taktiež pamätal.
Mal som pocit, že to musím urobiť. Že ju nenávidím tak strašne, že ju chcem zabiť.Lilith:
Ten pohľad Niklausa. Nebol taký, ako celých sto rokov. Bol chladný.
Niečo mu Marcel povedal, a to už sa zameral iba na mňa.
Elijah mi povedal, aby som utekala ako môžem.
Nerozumela som, ale aj tak som ho poslúchla. To nebol Niklaus, akého si pamätám.Elijah:
Vymazali mu spomienky na Lily.
Musel som mu zabrániť urobiť niečo, čo by ľutoval.
Pokúsil som sa ho zastaviť, ale ako pôvodný hybrid bol silnejší. Odstrčil ma a bežal za ňou.
Dúfal som, že je už dosť ďaleko na to, aby sa mu skryla.Lilith:
Bol až príliš rýchly. Utekala som, ale aj tak som mu nestačila.
Prestala som utekať a postavila som sa mu čelom.
Boli sme v parku.
,,Niklaus, čo ti to urobili?" spýtala som sa.
,,A ty si kto, že sa ma pýtaš?" spýtal sa. Jasné. Nevie kto som.
,,Lilith. To som ja. Poznáš ma." zavrtel hlavou.
STAI LEGGENDO
𝖟𝖑𝖔 𝖘 𝖐𝖗𝖎𝖉𝖑𝖆𝖒𝖏
SpiritualeZačalo to úplne na začiatku. Adam sa cítil v Raji sám, a tak mu Boh stvoril spoločníčku. Krásnu Lilith. S plnými perami, žiarivými očami, rovnako žiarivým úsmevom a s postavou Bohyne. Adam ju uctieval, behal za ňou a snažil sa jej vzdať jeho priazeň...