32. New Orleans štát Louisiana.

24 3 0
                                    

Postavil sa a začal po mne šátrať rukami. Chcel ma biť ako žena?
,,Daniel prestaň. Toto je vážne!"
,,Ako si to mohol dopustiť!" kričal a stále po mne šátral. Posledná kvapka bola, keď mi ušpinil sako.
,,Daniel!" rozzúril som sa.
,,Biješ sa ako žena a navyše si mi zašpinil ďalší z mojich značkových oblekov! Týmto Detektívovi určite nepomôžeš! Mám číslo, z ktorého mi volal únosca.".

Bol som vo vypočúvacej miestnosti a Daniel sa ma pýtal informácie.
,,Bol únosca žena alebo muž."
,,Žena. A dokonca aj viem o koho šlo. Volá sa Lilith ale... Neviem ako sa v tomto svete identifikuje."
,,Lilith? Nieje to tá novinárka? Lily Bennetová? Dlhé ryšavé vlasy a vysoká?"
,,Áno! To je ona! Konečne si na niečo prišiel detektív de... Daniel." povedal som a on sa zamračil a niečo si zaznačil do papierov.
,,Som na teba naozaj hrdý, Daniel." povedal som s miernou iróniou a na stoličke som si upravil sako. On si pozbieral papiere a postavil sa.
,,Nerád to hovorím, Lucifer, ale tvoje informácie sú hádam po prvýkrát užitočné. Nie len nejaké... Perverznosti." povedal a odišiel. Ja som pribehol za ním.
,,Hádam nehodláš pokračovať vo vyšetrovaní bezomňa! Som jediný, kto ti dokáže pomôcť!"
,,Netáraj." povedal a kráčal k slečne Lopezovej do laboratória.
,,Poznám Lilith najlepšie!" povedal som a on zastal a otočil sa.
,,Lilith? Prečo jej tak hovoríš?"
,,Je to moja... Dobrá priateľka z pekla. Tam nemáme mená ako je Jackson alebo Meredith. Dan veď sa zobuď. Som diabol." povedal som a on zavrtel hlavou a popod nos si povedal:
,,To určite." a kráčali sme spoločne do laboratória slečny Lopezovej.

,,No." povedala slečna Lopezová a zazerala do papierov, ktoré jej Dan podal.
,,Pamätám si ju. Obdivovala som jej krásne dlhé nohy. Ale bola odmeraná. Prečo by Chloe unášala?" spýtala sa Dana a ten mykol plecami.
,,Viem prečo." povedal som a obaja sa na mňa otočili.
,,Žiarli!" vykríkol som s výsmechom a hrdo som sa na oboch pozrel.
,,Na koho? Akože na teba?" spýtal sa Dan s výsmechom.
,,Bože Dan. Pokiaľ viem, nieje na ženy. Žiarli na Chloe, že si ma získala. To je jasné. Bola vždy zvyknutá, že jediná žena v mojom živote je ona. No okrem Chloe ich bolo kopec ale..." obaja prevrátili očami.
,,No to je jedno. Proste to bolo kvôli mne."
,,Všetko vždy kvôli Luciferovi..." zamrmlal Dan a ja som sa zamračil.
,,Lilith zrejme nieje jediná, ktorá tu žiarli, Daniel." povedal som a on sa na mňa pozrel veľmi podozieravo.
,,Vyšleme hliadku prehľadať možné priestory, kde by Chloe mohla táto... Lilith uniesť. Čo si myslíš Lucifer? Vravel si, že ju poznáš najlepšie."
,,To je pravda. Viete, že neklamem. Ale neviem, kde by ju mohla v Los Angeles skryť..." zamyslel som sa.
,,Predtým žila v New Orleans, ale tam by..." obaja sa na mňa pozreli a slečna Lopezová ihneď šla na počítač. O chvíľu nám niečo zdelila.
,,Je to možné. Áno, včera večer letelo do Louisiany priame lietadlo."
,,To bol najvhodnejší čas na únos." zdedukoval som a začal som sa obšívať.
,,Pôjdem tam s Amenadielom a nájdeme ju." povedal som a Dan ma zastavil.
,,Musím ísť s vami. Je to matka mojej dcéry!" povedal a ja som ho oboma rukami chytil za ramená.
,,Nie, Dan. Bol by si nám iba na príťaž. Postaraj sa tu o toho svojho malého... Človeka a nechaj to na diabla." povedal som a žiarivo som sa usmial. Pustil som ho a šiel som za Amenadielom.

,,Amenadiel, už viem kde je naša únoskyňa. Že ma to nenapadlo skôr..." povedal som a držal som sa za hlavu.
,,Lucifer prepáč, ale Charlie je nejaký nesvoj a Linda je z toho na nervy..."
,,Ja tu mám krízu, Amenadiel! Chloe je unesená maniačkou!" kričal som a on pregĺgol. Chytil ma za plece a povedal:
,,Rád by som ti pomohol, ale nemôžem." povedal a len tak ma obišiel.
Poriadne som sa nadýchol a niečo ma napadlo. Ale mimoriadne ma to potupí.

Tento Klaus Mikaelson je v tomto svete naozaj populárny a má nejaké postavenie.
Dosť ľudí ho pozná aj tu v Los Angeles a takže nebolo ťažké získať naňho kontakt.
,,Zdravíčko, tu je Lucifer. Určite si ma pamätáš z pekla a náhodou by som potreboval malú skužbičku. I keď som to ja, kto vždy robí službičky ale..." človek za telefónom sa nadýchol.
,,Čo potrebuješ. Nemám na teba čas." povedal a ja som zo seba sypal tak rýchlo, lebo som si myslel, že ma zruší.
,,Lilith ona uniesla detektívku tu z Los Angeles a mám pocit že je v tom tvojom New Orleans pretože jej sedel aj let a navyše, kam inam by šla?" Klaus musel ostať zaskočený.
,,T-Tu v New Orleans? To je hlúposť. O tom by som sa dozvedel, keby tu Lilith bola a aj s nejakou... Detektívkou? Človeče na čom ty ideš? Lilith nieje taká sprostá aby sa tu vracala."
,,Na čom idem? No... Mám síce vskutku dobrý matroš... Ak chceš aj za dobrú cenu ale... Dobre, dobre! Viem, že to je blbé. Počuj. Ak budeš o nej vedieť, zavolaj mi lebo na tom človekovi, ktorého uniesla mi neskutočne záleží a keby sa jej niečo stalo..."
,,Dobre dám ti vedieť... Lucifer." zdalo sa mi to, alebo moje meno vyslovil s akýmsi odporom?
,,Nuž dobre. Maj sa, Klaus Mikaelson." povedal som a on položil.

Aj tak mi to nedalo a o chvíľu som bol v New Orleans. S tými krídlami to trvalo omnoho menej než normálne autom či lietadlom.
Nájsť ho a porozprávať sa s ním opäť zoči voči bude hračka. New Orleans nieje až také veľké mesto.

Lilith:
Posledný človek, ktorého by som tu v New Orleans chcela vidieť je niekto z rodiny Mikaelson a to začleňuje aj Marcela.
,,Prečo to robíš?" spýtala sa ma Chloe spútaná na stoličke.
Boli sme v Le Petit divadle, ktoré bolo taktiež vo francúzskej štvrti. Len o ulicu od Bourbon Street. Schovávali sme sa tu už skoro deň.
,,Zábava Chloe." povedala som a pozrela som sa z okna.
,,Toto nieje zábava. Mám doma dcéru, čo to nechápeš? Jaj vlastne, ty nemáš deti."
,,Čože? Mám. A ani nevieš koľko démonov som stvorila." Chloe sa poobzerala a zamyslela sa.

𝖟𝖑𝖔 𝖘 𝖐𝖗𝖎𝖉𝖑𝖆𝖒𝖏Where stories live. Discover now