~𝐧𝐨𝐰 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐢𝐬~

138 9 41
                                    

Pohled Johnnyho

Navštívit Bena bylo něco, co jsem plánoval už delší dobu, takže mi vlastně vyhovovalo, že jsem to mohl uskutečnit teď. Samozřejmě, že jakmile mě spatřil, jeho tvář se rozzářila a sdíleli jsme dlouhé chlapské objetí. Byl to skvělý právník a kamarád v jednom. Stále jsem nechápal, že díky takové hrstce lidí jsem měl konečně to, po čem jsem toužil celých šest let...svobodu.

„Dlouho jsem tě neviděl, Johnny," poplácal mě po zádech a pak dodal s humorem, jestli to není kvůli tomu, že si mě Camille dobře hlídá. Nad tím jsem se zvonivě zasmál, jelikož Camille byla opravdu tak trochu můj hlídací pes.

„Jak vlastně reagovalo okolí? Myslím tvou rodinu," opravil se a vsypal do misky želatinové medvídky, „Camille je příliš zabraná do práce a Jessica mi nic neřekne, tak se ptám tebe."

„No..." zamyslel jsem se a přejel dvěma prsty po svém kníru, „děti to vzaly dobře. Jsem si jistý, že moji sourozenci taktéž. A s její rodinou jsem se ještě nesetkal."

Ben pokýval hlavou, přičemž se natáhl pro medvídka a strčil ho do pusy. Pousmál jsem se a v hlavě mi visela otázka, kdy se setkám s jejími rodiči. Určitě to už věděli, to bylo jasné, ale osobně se se mnou neviděli. Předem jsem doufal, že na ně udělám dobrý dojem.

„Je to moc šikovná kolegyně," podotkl a poté luskl prsty, „budete spolu na tom večírku, ne? Zmiňovala se Camille o tom?"

„Ano, jenže já odlétám s Jeffem, takže se té akce nezúčastním," oznámil jsem mu a vzal si také medvídka. Ben chápavě pokýval hlavou a dodal, že je to škoda. Kdybych to věděl předem, naplánoval bych si koncerty jinak, jenomže teď už se to nedalo odložit.

„Chci se omluvit za to, jak jsem se choval, když došlo k tomu fiasku ve výtahu. Nepřál jsem vám to, měl jsem o Camille strach," povzdychl si, „je jako moje dcera. Obával jsem se, že ji kvůli tvojí slávě lidé začnou soudit a přijde o práci."

„To už je ti dávno odpuštěno, příteli," usmál jsem se. „Vím, jak moc je pro vás Camille důležitá. Asi stejně tak jako pro mě. Mám pocit, že až s ní jsem zjistil, co je to láska."

Benovy koutky se rozletěly do stran. Byl si vědom toho, že Camille je moje všechno. Bez ní bych neměl život. Ona je život. Můj život. Tenkrát jsem netušil, jak velkou roli bude hrát. Přece jen jsem si ji vybral proto, že mě zaujala jiskra, kterou v sobě měla. O dva roky později jsem se s ní setkal znovu a vyhrála mi soud. Neuvěřitelné, kdyby mi někdo tohle pověděl tenkrát, asi bych byl hodně v šoku.

„Jsem rád, že jsi šťastný, Johnny," řekl, a zrovna když se mě zeptal, jestli nechci uvařit kávu, začal mi vyzvánět telefon.

„A kruci, moje chůva," uchechtnul jsem se a přiložil hovor k uchu. „Ale nazdar, Seane. Kde jsem? To je dobrá otázka, kde jsem. Ne, neztratil jsem se ve vlastním domě, ani jsem nic nepil a nebloudím po ulicích. Ano, s Camille jsem byl před pár minutami. Teď hovořím s Benem v jeho kanceláři. Nekřič, bolí mě z toho uši. Jo, já vím, že jsem vám měl říct, že někam jedu. No, on nebyl čas. Mhm, já vím, už se to nebude opakovat."

„Problém?" ušklíbnul se Ben. Mávnul jsem nad tím rukou.

„Ani ne, stává se to běžně. Už jsou zvyklí," zasmál jsem se. Přiznávám, že své ochrance jsem přidělával starosti v jednom kuse. Nikdy nevěděli, kde jsem. Nejspíš jsem byl v tom mizení vážně dobrý. A pak mě napadlo, že bych se Bena mohl zeptat na toho nového chlápka, jenž se ke Camille hlásil.

„No, Brad Pitt to chtěl zkusit. Je to v podstatě stejný problém, jaký jsi měl s Amber. Jeho exmanželka tvrdí, že ji a jejich syna zmlátil v letadle. A on zas, že ona jeho na balkoně. Nevím, čemu věřit. Camille si jistě vyslechne jeho verzi příběhu, zváží to a pak se mu ozve."

CELEBRITY & LAWYER | JomilleKde žijí příběhy. Začni objevovat