1

1.5K 13 0
                                    

Okej to może najpierw trochę o mnie i o moim życiu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Okej to może najpierw trochę o mnie i o moim życiu. 
Jestem Natalia Sierawska mam 18 lat i po wakacjach będę zaczynała 3 klasę. Nie umiem ocenić koloru moich włosów czasem są blond czasem brąz ale to dlatego ze często je farbuje, jestem przeciętnie wysoka i mam niebieskie oczy. Uwielbiam się ubierać odważnie i wyzywająco. Moim największym zainteresowaniem jest taniec. Chodzę na zajęcia z tańca od kąt miałam 6 lat, ale uwielbiam to. Mieszkam w warszawie całe moje życie i bardzo kocham te miasto. Moja mama Aneta jest kobietą o bardzo jasnych blond włosach i niebieskich cudownych oczach, ma cudowna urodę. Bardzo ją kocham i tez mi strasznie pomaga zawsze jest przy mnie.
Z zawodu jest lekarzem, bardzo cenionym chirurgiem. Natomiast mój tata Karol jest bardzo wysokim mężczyzna i dobrze zbudowanym. Ma bardzo ciemne włosy koloru brązowego tak jak oczy. Jest strasznie wysoki. Z zawodu jest prawnikiem, również bardzo cenionym prawnikiem. Mogę na niego liczyć tak samo jak na moja mamę i za to im bardzo dziękuje.

Przez prace moich rodziców zawsze dorastałam w dobrych warunkach. Mieszkamy na najlepszym osiedlu z Warszawie, jest pilnie strzeżone.
Nie zawsze byłam z tego zadowolona.
Nasz dom jest akurat wspaniały, jest bardzo duży i ma dużo wolnej przestrzeni. Ma dwa piętra wraz z piwnica oraz strychem i wielkim tarasem na dworze.
Nie dawno mieliśmy remont i cały dom mamy utrzymany z biało-czarno-beżowych barwach.   Na „parterze" znajduje się ogromna kuchnia, obok niej jest równie pokaźna jadalnia ze stołem dla 10 osób. Przy jadalni jest spiżarnia która zawsze jest pełna. Znajduje się tam tez wielki salon z telewizorem na cała ścianę i wieloma obrazami oraz ozdobami takimi jak kominek.
Przy wejściu zaraz obok holu są dwie łazienki.

Na pierwszym pietrze znajduje się sypialnia moich rodziców z dużym balkonem i ich prywatna łazienka.
Obok ich sypialni są dwa biura jedno dla taty a drugie dla mamy. Przesiadują w nich bardzo często o ile są w domu bo większość swojego czasu spędzają raczej w pracy. Nie przeszkadza mi to bo nie jestem w domu sama. Czas spędzam z naszą pokojówka Mileną. Jest bardzo miłą kobieta i mam z nią bardzo dobry kontakt.
Na pierwszym pietrze znajdują się tez dwie inne łazienki oraz taka jak by pralnia połączona z szurania.

Na drugim pietrze znajduje się oczywiście mój pokój. Jest on trochę większy od sypialni moich rodziców. Również tak jak oni mam balkon na którym mam kilka krzeseł i stolik kawowy i tez mam swoją prywatna łazienkę. Na pietrze są jeszcze dwie inne łazienki ale z nich nikt nie korzysta bo są głównie przeznaczone dla gości ponieważ zaraz obok nich są dwa pokoje gościnne. Są one całkiem spore jak na pokój gościnny i jest w każdym z nich duże łóżko szafa oraz telewizor. Zazwyczaj jak rodzina do nas przyjeżdża na święta jak co roku to tam śpią.

Na strychy jest pelo rzeczy które nie są nikomu nie potrzebne ale tam leżą zreszta jak w piwnicy.

Mamy dwa garaże z jednym z nich stoi auto mojej mamy a w drugim motor mojego taty i jego auto.

Na tarasie mamy duży basen i jacuzzi przy którym są leżaki i stoliki oraz taki mały barek z grillem.
Na tarasie znajduje się również mały wybieg dla naszych psów, mamy trzy psy dwa to dobermany które wabią się Lucky i Sky a trzeci to owczarek niemiecki i wabi się Alex. Wszystkie są bardzo dobrze wytresowane i bardzo je kocham, ale ludzie się często ich boja. Rodzice mi je kupili z racji takiej ze jestem jedynaczką.

Bardzo lubię chodzić na imprezy można wręcz powiedzieć ze to moje drugie ulubione zainteresowanie. Mam już 18 lat ale od 16 jakoś pale i pije. Wiem to jest trochę patola ale jakoś tak wyszło.
Moja najlepsza przyjaciółka Iga Nowak podziela moja pasje tak samo jak nasz najlepszy przyjaciel Tomek Nardowski.
Chodzimy razem do szkoły ale tez byliśmy razem w podstawówce i wiemy o sobie dosłownie wszystko. Bardzo ich kocham tak jak oni mnie.

—————————————————————————
Hejka mam nadzieje ze książka wam się spodoba. Nie wiem kiedy będą się pojawiały rozdziały ale postaram się dosyć szybko. Przepraszam za wszystkie błędy.

Na potrzebę książki zmieniam trochę i Mata ma już wydaje dwie płyty i ma normalnie 22 lata a główka bohaterka 18 ale Michał nie napisał jeszcze kiss cam ani szafir chociaż ma już wydana płytę Młody Matczak to na trzeciej dopiero będą te piosenki.

MIŁEGO CZYTANIA

życie // MATAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz