Obudziłam się już jako dziewczyna Michała Matczaka. Nie wiem czy to był dobry wybór żeby zostać jego dziewczyną. Boje się że go jakoś zranię ale czas pokaże. Jest godzina 9 dziś na 21 idziemy na jakąś imprezę do klubu więc będę musiała wymyślić co ubieram. Już mniej więcej wiem co chce ubrać. Nadal się jeszcze zastawiał czy powiedzieć Tomkowi i Idze o tym ze z Michałem jesteśmy razem. Chyba jednak poczekam i powiem im jak wrócimy do warszawy a Matczak powie swoim przyjaciołom. Trochę mi głupio ich okłamywać nie mówić im tego ale mam nadzieje ze się na mnie za to nie obrażą.
Leżałam tak myśląc dłuższą chwile bo była już 9:30 Michał oczywiście nadal spać ale ja postanowiłam już wstać. Śniadania można jeść do 12 ale wczoraj wszyscy stwierdziliśmy ze o 12 pójdziemy na śniadanie do jakiejś restauracji wiec mam jeszcze trochę czasu żeby się ogarnąć.
Poszłam do łazienki i wzięłam tam szybki zimny prysznic robiąc przy tym poranną pielęgnacje ciała i twarzy a potem umyłam zęby.
Wiem ze wieczorem będę jeszcze raz brała prysznic wiec nie myłam włosów tylko spięłam je w luźnego koka i owinięta ręcznikiem wyszłam z łazienki. Matczak już nie spał tylko jak zawsze zapisywał coś w tym swoim zeszycie. Domyślam się ze pisze jakąś piosenkę ale jak tyko pytam to on nie chce mi nic powiedzieć i mówi ze dowiem się w swoim czasie.Jak tylko mnie zobaczył spojrzał na mnie od góry do dołu i odłożył zeszyt na szafkę która znajdowała się przy łóżku.
- pamiętaj ze o 11:30 mamy być już na dole a jest 10:30. - oznajmiłam zabierając bieliznę i ubrania.
- pamietam pamietam zaraz będę się ogarniał. - odpowiedział i posłał mi mały uśmiech.
Nie malowałam się bo zrobie to dopiero wieczorem wiec tylko się przebrałam. Dziś postanowiłam ubrać spódniczkę dosyć krótką do tego top na krótki rękaw czarną z czerwonym nadrukiem i do tego naszyjnik z krzyżem.
Zrobiłam sobie zdjęcie w lustrze bo wyglądałam całkiem nieźle i je wstawiłam. No i oczywiście wyłączyłam opcje komentowania.@natalasierawska
Matczak jako pierwszy polubił a jak tylko wyszłam z łazienki to mnie przytulił przy tym całując mnie w usta.- ładnie wyglądasz. - powiedział kiedy się ode mnie odkleił.
- dziękuje to miłe ale teraz idź się ogarniać bo jest już 11 i mamy tylko 30 minut wiec się pośpiesz. - odpowiedziałam a on tylko jeszcze raz mnie pocałował i udał się do łazienki.
Nie zajęło mu ro dużo bo jakieś nie całe 20 minut. Michał ubrał czarna koszulkę z nadrukiem kobiet a przy nich klęczących mężczyzn którzy bili jak by ich psami bo mieli obrożę, do tego spodenki w jakieś wrotki no i oczywiście swój naszyjnik z marihuaną. Nie wiem skąd on brał takie ubrania ale podobało mi się to w jako sposób się ubierał. A dzisiaj wyglądał jakoś jeszcze pociągająco.
CZYTASZ
życie // MATA
RomanceMieszkam całe życie w warszawie ale te jedno spotkanie w klubie zmieniło całe moje życie. Jest to historia młodej Natalii Sierawskiej która od dziecka pragnie zostać modelka ale jednak jak narazie ma w planach studiować psychologię. Jest w ostatni...