Dziś jest 31 sierpnia. Już jutro mamy z Iga i Tomkiem rozpoczęcie roku. To już będzie 3 klasa w Batorym. Klasa maturalna. Czy się stresuje?
Odpowiedz brzmi nie. Od zawsze się dobrze uczyłam wiec mam nadzieje ze wszystko będzie dobrze. Do momentu w którym nie poznałam Michała byłam przekonana ze po liceum wyprowadzę się razem z Igą i Tomkiem, ale teraz myśle ze mogę zamieszkać z Michałem o ile wszystko nam się uda. Czy byłam gotowa na dalsze życie? Myśle ze tak. Dużo się nauczyłam wiec jakoś sobie poradzę, chociaż nie ukrywam ze bardzo się boje.Po moich krótkich rozmyślaniach sięgnęłam po telefon na którym zobaczyłam ze jest 10. Nie aż tak źle. Już od wtorku będę musiała wstawać o 5 jakoś, wiec muszę się nacieszyć tym ostatnim wspaniałym dniem. Przeglądając instagrama napisał do mnie Michał.
Od Michał:
Siema mała chcesz się dzisiaj spotkać?Do Michał:
Jasne ze tak. Tylko gdzie?Od Michał:
Zabiorę cie na kolacje a potem do mnie?Do Michał:
Okej. O której?Od Michał:
O 18 bądź gotowa.Do Michał:
Czy właśnie Michał Matczak zaprasza mnie na randkę?Od Michał:
Dokładnie tak.Do Michał:
No to w takim razie do zobaczenia.Cieszyłam się ze ten ostatni dzień spędzę właśnie z Michałem i w dodatku na randce. Spojrzałam na zegarek i była już 10:30 wiec postanowiłam że zacznę się już ogarniać a przynajmniej już wstane z łóżka.
Wstałam i pościeliłam łóżko tak jak zazwyczaj rano to robię a następnie udałam się do łazienki.
Wzięłam poranny zimy prysznic i zrobiłam poranną pielęgnacje włosów, ciała i twarzy.
Uwielbiałam to robić i uczucie po całej pielęgnacji.Owinęłam się ręcznikiem i wróciłam do pokoju żeby się ubrać. Nie chciałam na razie jakoś się stroić ani nic bo dopiero o 15 zacznę się malować na randkę z Michałem. Ubrałam szare dresy i do tego zwykły czarny top a włosy związałam.
Zrobiłam sobie zdjęcie które postanowiłam wstawić na instagrama. No jak zawsze wyłączyłam opcje komentowania i jak zawsze Michał polubił mi je jako pierwszy.@natalasierawska
Jeszcze z miedzy czasie napisałam do przyjaciół.Od Natala:
Hejka jak tam się czujecie?Od Iga:
Bardzo dobrze. Dziś cały dzień leżę i oglądam seriale.Od Tomek:
Ja nie mam planów ale musze jeszcze kupić rzeczy do szkoły. A ty Nata jakieś plany masz?
CZYTASZ
życie // MATA
RomanceMieszkam całe życie w warszawie ale te jedno spotkanie w klubie zmieniło całe moje życie. Jest to historia młodej Natalii Sierawskiej która od dziecka pragnie zostać modelka ale jednak jak narazie ma w planach studiować psychologię. Jest w ostatni...