Po jakiś dwóch minutach zjawili się moi przyjaciele. Przedstawili się Michałowi i razem za nim poszliśmy na DJ.
Zobaczyłam tam całe gombao. Byliśmy tam jednymi dziewczynami.
- o Mata już jesteś gdzie ty tak długo byłeś? - zapytał jakoś chłopak. - oo ale widzę ze jakieś piękne damy przyprowadziłeś. - dodał
- miło mi Mateusz jestem. - przywitał się z nami i zjechał mnie i Igę wzrokiem. Chłopak był ubrany z czarna bluzę z napisem „cycki" i zielone spodnie cargo z bardzo duża ilością kieszeni i miał air force na nogach oraz pewno jakiś naszyjników i łańcuchów na szyi. Jakoś od razu złapał mega kontakt z Tomkiem i zaczęli gadać.
- to taki babiarz jak coś. - powiedział jakiś nie znany mi głos ale Iga mnie ścisnęła za rękę wiec od razu pomyślałam ze to Tadeo i tak dokładnie było. - miło mi Tadeo jestem. - przywitał się z nami podając nam rękę.
Miał na sobie komplet składający się z dresów i bluzy, miały na sobie wiele znaczków nie miał ładnej biżuterii oprócz zegarka. Na nogach miał jakiej jordany.- miło poznać. - powiedziałam kiedy przestawili nam się inni tacy jak Wyguś, Szczepan, Pedro, Janusz Walczuk który tez tam był i jeszcze kilka innych osób.
Była zaraz 24 a my już biliśmy nieźle podpici co mnie nie ucieszyło. Ale bardzo dobrze mi się gadali z wszystkimi. Najlepiej z Michałem ciagle mnie zagadywał i chciał ze mną tańczyć i tez nie odrywał ode mnie wzroku. Widziałam ze jest już trochę zjarany bo jarali i tez wciągali bo Iga wciągnęła z nimi.
- idziesz na szluga? - zapytał mnie nagle Michał
Powiedziałam Tomkowi ze idę zapalić z Michałem a on powiedział ze okej.
- nie jest ci zimno? - zapytał kiedy podawał mi papierosa.
- trochę jest ale przeżyje. - powiedziałam a następnie zaciągnęłam się papierosem.
- piękny widok. - powiedział nagle Michał.
- tez tak uważam. - odpowiedziałam
- skąd ich wogle znasz? - zapytał nie odrywając wzroku od widoków Warszawy nocą.
- chodzimy razem do liceum jestem w 3 klasie i tez chodziliśmy razem do podstawówki i jakoś tak wyszło ze się przyjaźnimy od dziecka.
- myślałem ze Tomek i ty jesteście razem. - powiedział blondyn
- nie nie co ty ja i Tomek jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi i to się nigdy nie zmieni.
-do jakiego chodzisz liceum? - zapytał
- Stefana Batorego.
- o kurwa wiesz ze tez tam chodziłem.
- tak wiem. Kto by nie wiedział. - dodałam podśmiewając się pod nosem.
- aż taka wielka fanka z ciebie?
- ze mnie nie aż taka ale z moich przyjaciół bardzo. Ciagle o tobie gadali wiec jakoś wyszło ze zapamiętałam ale spokojnie ja nie jestem taka psycholka. - powiedziałam ponownie zaciągając się papierosem.
- czy ty właśnie nazwałaś moich fanów psycholami? - powiedział patrząc na mnie.
- nie nie tylko ich tak nazywam. Dosłownie maja każdą płytę i te dwie epki. Maja kurde wszystko te bluzy z maka tez naklejki nadal trzymają...
- tyko nie mów im ze ci mówiłam bo mnie zabija.Tak właściwie to ja nie wiedziałam o nic za wiele tylko to ze jest raperem który lubi poruchać i chodzić na imprezy gdzie pije i jara.
Wiedziałam ze ma dwie płyty i to wsumie tyle.- nie no spoko ale to miłe podziwiam. - ogólnie to jakoś po 1 zwijamy się na chatę do Tadeo jak chcecie to możecie z nami jechać. - zapytał mnie Michał
- jasne ze chcemy. Jeszce nie czuje się na tyle wstawiona i zjarana żeby kończyć imprezę. - powiedziałam patrząc na blondyna który już się na mnie patrzył. Złapałam z nim kontakt wzrokowy i nagle poczułam jakiej motylki w brzuchu gdy ten posłał mi swój uśmiech.
- bardzo mnie cieszy ta informacja. - odpowiedział po czym spaliliśmy do końca papierosy i wróciliśmy do reszty.
Po chwili poszukiwań znalazłam Tomka i Igę rozmawiających z Tadeo o czymś.
Podeszłam do nich i wzięłam przyjaciół na bok na chwile.- ej jedziemy do Tadeo na melanż. Michał się mnie właśnie zapytał i się zgodziłam co wy na to?
- ja jestem za! - krzyknęła Iga która była już mocno wstawiona
- dla mnie może być. - dodał Tomek który trzymał się średnio tak samo jak ja.
Po krótkiej rozmowie wróciliśmy do towarzystwa gdzie bawiliśmy się bardzo dobrze i tez sporo jeszcze wypiliśmy i zjaraliśmy.
CZYTASZ
życie // MATA
RomanceMieszkam całe życie w warszawie ale te jedno spotkanie w klubie zmieniło całe moje życie. Jest to historia młodej Natalii Sierawskiej która od dziecka pragnie zostać modelka ale jednak jak narazie ma w planach studiować psychologię. Jest w ostatni...