- Micsoda? – kérdeztem vissza. – Baekhyun és a bátyám...?
- Együtt voltak!
-Hogy mi?! – teljesen döbbenettel meredtem a mellettem ülőre. – Együtt voltak? Erről miért nem tudtam? És miért szakítottak vagy mi történt?
- Úgy látom ez egészet el kell mesélnem. – sóhajtott fel Sehun.
- Hát meg jó hogy! – vágtam rá. – Ha már elkezdet mond is végig!- ezt hallva Sehun csak megforgatta a szemeit amit nem bírtam kuncogás nélkül végig nézni.
- Ügye együtt voltak, minden jól is ment egészen addig amíg meg nem tudtuk hogy egy csapatban akarnak debütálni minket, ők is tudták hogy ez mivel jár, így elengedték egymást és megbeszélték hogy barátok maradnak. Persze ettől függetlenül hogy nem mondák ki még együtt maradtak, vagyis úgy viselkedtek. - néma csendben hallgattam amit mondott. – De egyszer a menedzser rájuk nyitott miközben.. – megköszörülte a torkát amire én csak zavartan bólintottam hogy értem mit akar mondani. – Ezután elég nagy balhé volt, eleve bajban volt a banda mivel akkor lépett ki Luhan hyung is. Így ha ez kitudódott volna, végünk lett volna.
- Ez melyik évben volt?
- 2015.
- Akkor kezdett járni Taeyeon noonaval nem?
- Igen, ugye ez az úgy miatt volt. – ahogy kezdett össze állni a kép annál hihetetlenebb volt a dolog.
- És most ez miatt volt a vita?
- Hát valamilyen szinten igen. Ugye ahogy ezt közölték Chanyeol tiltakozott, de Baekhyun elvállalta. Itt romlott meg a kapcsolatuk, ezután már tényleg csak barátként viselkedtek. Baekhyunak voltak futó kalandjai, azt hiszem az elmúlt 6 éveben három. De bátyádnak senki. – rázta meg a fejét.
- Még mindig Baekhyunt szereti?
-Igen. –bólintott.- Nagyon titkolta az érzéseit, nekem is csak két éve vallotta be hogy még mindig szereti. Próbálkozott párt találni magának, de senki nem volt olyan mint Baekhyun így végül egyedül maradt.
- Istenem.- motyogtam. – Ez borzasztó.
-Igen, az. A legjobb barátom szóval nekem se volt könnyű végig nézni a szenvedését. De amióta te itt vagy végre olyan mint régen, boldog és energikus így amikor mondta hogy ismerkedik egy lánnyal úgy voltam vele hogy na végre , hátha sikerül neki. De aztán kiderült hogy egy kurva a csaj, szóval ismét pofára esett.
- Miért nem jönnek ismét össze? – tettem fel a számomra legértelmesebb megoldást.
- Túlságosan haragszanak még a másikra. – rázta meg a fejét. – És félnek is, vagyis bátyád nagyon. Baekhyunt csak gondolom hogy félne ismét együtt lenni bátyáddal.
- Ha nem lennének idolok, boldogan együtt lennének. – mondtam ki a fájdalmas igazságot.
- Rengeteg áldozattal jár, de ezt mindannyian tudtuk amikor alá írtuk a szerződést.- dőlt hátra az ülésre teljesen Sehun és az utat kezdte el nézni. – Nekik eleve nehezebb mivel nem nőt szeretnek, abba még úgy ahogy bele törődnének az emberek. De hogy egymást? – rázta meg a fejét. – Egyből kicsinálnák őket.
- Mintha a nem számítana. – horkantam fel.- Engem nem érdekel hogy nő vagy férfi, tőlem még egy karton papír is lehet ,ameddig Chanyeol boldog engem nem érdekelne. – ezt hallva Sehun lehunyta szemeit és elmosolyodott, látszódott hogy vissza folytja nevetését.
- Sajnos nem mindenki így gondolkodik. – sóhajtott. – De szerintem lassan menjünk vissza. – indította be a kocsit.
- Én nem akarok. – jelentettem ki.
- Akkor hol akarsz aludni? A kocsiban? – pillantott rám.
- Akár. – rántottam meg vállaimat. – Amikor jöttünk láttam egy hotelt. Menjünk oda!
- Milyen könnyen vagy! Tán van pénzed?
-Nincs, de neked van! - mosolyogtam rá.
- Miért is kellene a te részedet fizetnem?- húzta fel szemöldökeit.
- Azért mert még kiskorú vagyok, szóval 24 évesen a te kötelességed segíteni rajtam.
- Oda ne rohanjak! Nagyon kihasználod ezt az egy évedet a nagykorúságodig mi?
- Pontosan! – vágtam rá.
Sehun erre csak mosolyogva megrázta a fejét majd megfordult és a hotel felé vette az irányt. Tekintve hogy este 10 óra van, rajtunk kívül csak pár ember volt a hotel aulájában.
- Jó estét! – álltunk meg az információs pult előtt.- Két egy személyes szobát szeretnék foglalni.
- Sajnálom uram! Nincs szabad egy személyes szobánk! – pillantott fel a monitor mögül és végig nézett rajtunk. – Viszont van két darab két személyes szobánk. – Sehun megdermedt egy pillanatra majd sóhajtva egyet felém nézett. Én csak bizonytalanul bólintottam egyet.
- Akkor egy két személyes szobát kérnénk.
- Teraszosat vagy terasz nélkülit? Amelyiknek terasza van duplán szigeteltek a falak , direkt az önökhöz hasonló fiatal pároknak terveztük hogy ne feszengjenek attól hogy esetleg a szomszédok halla...
- Mindegy melyik szoba csak kérem....adja már a kulcsot. – ha bírtam volna, a föld alá süllyedtem volna, de ahogy Sehun ideges arcára pillantottam, biztos ő is így tett volna.
Ahogy át adta a kulcsot egyből a lifthez siettünk és ahogy Sehun kinyitotta az ajtót és bementünk, szembesültem vele hogy ez az erkélyes illetve hangszigetelt szoba. Ha más helyzetben lennék, mondjuk ha a párommal jöttem volna el akkor örülnék is neki de így Sehunnal az oldalamon csak borzasztóan kínosan érzem magam. A szoba lány pár perc múlva kopogott hogy kérünk e valami vacsorát, Sehun rám hagyta így miután leadtam a rendelést Sehun már rég a fürdőben volt. Az ágyra már előre ki volt készítve két pizsama.
-ez nem ér. – emeltem fel a hálóinget.
- Mehetsz ha szeretnél. – nyitódott ki a fürdő ajtaja és egy fehér pizsamában lévő , vizes hajú Sehun lépett ki. Basszus, az ember nyála összefut a szájában ettől a csávótól.
-O-oké. – válaszoltam. – A szobalány azt mondta negyed óra és hozzák a vacsorát.
- Jó.
Én se húztam tovább a dolgot elmentem fürödni. Én is hajat mostam, így biztos voltam benne hogy elhúztam annyira a fürdést hogy megjöjjön a vacsora amire végzek. Ahogy a törölközőért nyúltam nagyon ügyesen elejtettem így full vizes lett, szóval egy törölközöm maradt. Olyan ügyes vagyok nem? Miután megtöröltem a testemet felvettem a hálóinget aminek nagyon finom selyem anyaga volt. Viszont elég vékony volt, remélem semmi nem látszik át aminek nem kellene....
Ahogy végeztem kiléptem a fürdőből.
- Remélem ízleni fog önöknek. – az inas ekkor tolta be a kis kocsit, amit az ételek voltak. Ahogy kiléptem egyből felém néztek, próbáltam nem észre venni de a férfi annyira megnézett hogy már kínomban Sehunra néztem aki vette a lapot és azonnal elzavarta a férfit, persze illedelmesen elvégre csak idősebb volt nála is. Ahogy elment én feszengve ültem le az ágyra és leemelve a tálak tetejét megnéztem hogy néznek ki az ételek.
- Megvárhattad volna amíg elmegy.- ült le velem szembe Sehun.
- Nem tudtam hogy férfi, és hogy ilyen. – a mondat másik végét már szinte suttogva mondta.
- Hamarabb is szólhattál volna.- köszörüli meg a torkát.
- Azt hittem abba hagyja, nem szoktak ilyen sokáig bámulni. – ezt hallva felhúzott szemöldökkel nézett rám. – Mi az? – erre továbbra is nézett. – Ugyan már! Szerinted mi lányok nem vesszük észre ha megnéznek minket, vagy nem értjük a ,,vicces" szexuális meg szólalásokat? – nevettem el magam. Mivel még mindig nem mondott semmit Sehun így folytattam. – Már 15 éves korom óta hallgatom a beoszlásokat hogy , remélem egyszer a begyedben leszek, vagy hogy mellbedobással nyertél, mellesleg úgy látom van mit cipelned ha gondolod segítek vinni..-
- Fejed be. –szólt közbe.- Ezek borzalmasak. – nézett rám őszinte förtelemmel.
- Ugye? – mosolyogtam rá .
YOU ARE READING
Fényed akár a csillagoké
FanfictionPark Eunji egy 16 éves átlagos középiskolás lány, egy kisvárosban lakik a szüleivel ahol szinte minden napot legjobb barátnőjével, Minjae-val tölti. Azonban a szülei választás elé állítják , vagy leköltözik vidékre a nagyszüleihez, vagy kiköltözik J...