- Te a húga vagy? – tette fel elsőként a kérdést Jisung , de hangján meglepettség helyett a megkönnyebbülést lehetett jobban hallani.
-Igen. – mosolyogtam rá.
- Jisung, nem is mondtad hogy Chanyeol hyung húga a barátnőd! – elvörösödve néztem a szintén pirosodó fiúra , aki hirtelen azt se tudta mit kellene mondania.
-N-nem vagyok a barátnője. – válaszoltam végül én.
-Pedig nekünk ezt mondta. –szólt oda egy másik srác.
- Csendben maradnátok?! – förmedt rá Jisung a társaságra ,akik ezen csak felrötyögtek. – Ne haragudj! – nézett rám bocsánatkérően, sejthette hogy ez elég kínos volt számomra.
-Semmi baj! – legyintettem. – De akkor azt hiszem én megyek is.- adtam át Bellát a fiúnak.
- Nem maradhat itt megnézni a próbánkat? – kérdezte egy magas fiú.
- Végül is. – gondolkodott el bátyám. – Szeretnél maradni? – nézett rám ahogy mindenki más is.
- Miért ne!
Mindenki megörült eme hír hallatán, amit nem nagyon értettem de jobbnak láttam ha nem töltöm el az időt ilyen felesleges gondolatokkal. Ahogy haladtunk az egyik terem felé, bátyám a fülemhez hajolt.
-otthon még beszélünk erről.- ajaj, bólintottam majd már fejben elkezdtem sírni. El is felejtettem hogy nekem még be kel számolnom hogy honnan ismerem a mellettem baktató fekete hajú fiút, aki nem is sejtette hogy csak a jelenlétem gátolja meg abban bátyámat hogy helyre tegye ,az egyébként is helyes arcát. Ahogy beléptünk a terembe egy táncteremben találtam magam .
- Eunji! – pattant fel Baekhyun , majd elsőként hozzám sietve magához ölelt.
- Hát te? – nézett rám meglepetten Xiumin.
- Megnézi a próbát. – adott egy rövid választ bátyám amit senki nem kérdőjelezett meg. Egyedül egy szempár volt aki tovább tartotta rajtam a tekintetét, pontosabban nem is rajtam hanem a mellettem álló fiún aki majd ki csattant az örömtől.
- Olyan hihetetlen hogy itt vagy! – elnevettem magam majd felnéztem rá.
- Hát én se arra számítottam hogy itt találkozunk. – max hogy a parkban, de ezt inkább nem mondtam neki. – Szóval idol leszel?
- Ha minden jól megy, igen.
- Legalább a jövőben lehetünk majd egymással őszinték.
- Ezt hogy érted?
-Hát. – gondolkodtam el egy pillanatra hogy hogyan is tudnám megfogalmazni neki. – Mivel bátyám által én is valamilyen szinten benne vagyok az idolok életében, és nemsokára neked is egy ilyen életed lesz nem kell titkolóznunk. Hisz eddig se tudtam hogy gyakornok vagy és ha ma nem találkozunk akkor egy ideig nem is tudtam volna meg.
- Én el akartam mondani csak...
- Nem kell magyarázkodnod. – ráztam meg a fejem.- Ez nem egy olyan dolog amit egyből elmondasz egy idegennek. És mi csak párszor futottunk még össze, szóval ne aggódj.
- Megkönnyebbülés hogy nem haragszol ez miatt.- sóhajtott fel.
- Ilyen dolgokért nem haragszok meg . – rántottam meg vállaimat.
- Na jól van fiatalok majd később ismerkedtek most már kezdjük el a próbát! – csapta össze tenyerét a tánctanár. Persze mi ezen egyből elpirultunk, elég vicces hogy Jisung is olyan könnyen zavarba jön mint én.
Amíg a fiúk elhelyezkedtek én leültem a többiekhez ölemben Bellával, mivel én lettem kinevezve fő kutyamegőrzőnek.
- Honnan ismered? – súgta a fülembe Baekhyun.
- A parkban futottam össze vele néha. Miért?
- Tetszik neked? – elnéztem róla és csak megrántottam a vállam.
-Kedves fiú, de még alig ismerem.
- Ő már most beléd van habarodva.
- ezt honnan veszed? – húztam össze szemöldökeimet.
- onnan hogy most is téged néz .- egy irányba bökött amerre én is pillantottam és tényleg igaza volt, Jisung mint egy kis gyerek akit csínyen kaptak csak zavartan rám mosolygott. – De már most sajnálom! – sóhajtott fel a mellettem lévő majd hátra dőlt.
- Miért?
- Csak néz és figyelj!
Miután mindegyikük beállt a helyére, elindult a zene és számomra hibátlannak tűnően eltáncoltak három számot.
- Oké, ennyi elég volt! – állította le a zenét az egyik menedzser. – A fiúk majd elmondják a hibáitokat , majd segítenek nektek. További jó szórakozást! - ezzel intet egyet és kiment. Hát nem erőltette túl magát az is biztos!
- Először is! – lépet egyet előre Suho. – Mindenki kap maga mellé segítőt.
Kíváncsian néztem ki kihez megy és eléggé meglepődtem amikor Sehun , Jisung mellet állt meg. Baekhyun ezt látva elnevette magát majd egy Chenle nevű fiúhoz sétált aki többször is rám mosolygott, elég szimpatikusnak tűnik ő is. És innenstől kezdve elég unalmassá vált számomra a dolog ,mivel mindenki elvolt foglalva azzal hogy magyarázzon a másiknak. Vagy másfél óráig ezzel szórakoztak ami után , immáron tudással gazdagodva ismét eltáncolták a koreográfiájukat de alig kezdődött el a második szám amikor Jisung rám pillantott egy pillanatra amit követően Sehun leállította a zenét.
- Jisung nem vagy te olyan tehetséges hogy össze-vissza bambulj! – kiáltott rá a fiúra aki meghajolt. – A táncra koncentrálj! – kissé feldühödve néztem Sehunra, elég durván beszélt szegény fiúval.
- akinek meg nem tetszik ez el lehet menni! – intézte felém ezeket a szavakat.
- Ó fogd már be! – szóltam vissza neki aminek köszönhetően a ,, lakótársaim" csak egy jót röhögtek míg a ,, tanítványok" ,teljes döbbenettel néztek rám. Sehun erre nem mondott semmit csak az orra alatt duruzsolt valamit majd ismét elindult a zene. Immáron végig táncolták és tényleg jobb volt mint elsőre, pedig azt hittem az is tökéletes volt.
VOUS LISEZ
Fényed akár a csillagoké
FanfictionPark Eunji egy 16 éves átlagos középiskolás lány, egy kisvárosban lakik a szüleivel ahol szinte minden napot legjobb barátnőjével, Minjae-val tölti. Azonban a szülei választás elé állítják , vagy leköltözik vidékre a nagyszüleihez, vagy kiköltözik J...