- Az unokatesód?
- Miért ennyire nehéz felfognod? – nevetett fel. –De ha nem hiszed el, nemsokára itthon is lesznek a fiúk.
Vagy még 10 percig hitetlenkedtem, de ahogy kinyílt az ajtó és meghallottam több fiú hangot is , kezdtem elhinni hogy tényleg nem blöfföl. De ahogy belépet hozzánk a konyhába, életnagyságban Kim Yugyeom elfehéredve néztem a lányra.
- Basszus, te tényleg nem hazudtál! – erre ő csak felnevetett.
- Öm...szia! Te ki is vagy? – nézett rám teljes értetlneséggel a fiú
- Oppa ,ő itt Eunji! – erre már a további 6 ember is a konyhába ért.
- Sziasztok! – hajoltam meg.- Park Eunji vagyok! – ők is köszöntek bár arcukon láttam hogy nem nagyon tudják most mi van.
- Hana, ide jönnél egy kicsit! – hívta ki a nappaliba Mark a lányt. Hana, milyen jó becenév, lehet én is így fogom hívni.
- Te vagy az a lány aki egy osztályba jár azzal a bolonddal ugye? – lépett hozzám Bambam.
- Igen. – mosolyogtam rá.
- És a rajongónk vagy? – kíváncsiskodott tovább.
- Hát...izé. – nevettem fel kínosan. – Nagyon szeretem a zenéteket. – pirultam el.
- Ja de aranyos vagy! – nevetett fel Bambam.
- Eunji ide jöttél egy kicsit! – kiabált a nappaliból Hanuel. Ahogy oda értem idegesen fordult felém. – elmondanád ennek az idiótának hogy te nem fogod elmondani senkinek? – zavartan cikázott tekintetem és a szintén ideges fiú között.
- Öm.. elhiszem hogy nehéz elhinni. – néztem fel Marka. – De én tényleg nem fogom elmondani. Eunji a barátnőm és ha elmondanám azzal neki is gondot okoznék.
- ezzel aztán sokra mentünk. – horkantott fel Jackson. – És mi lesz ha mondjuk összevesztek? Akkor elmondod mindenkinek? Azt hittem ennél több eszed van Hanuel. – a lány arcát látva mintha minimum egy kést szúrtak volna belé , olyan arcot vágott.
- Ilyen nem lesz!
- Miért is nem? Véletlenül nem nemrég vesztetek össze?- erre már Hanuel se tudott mit mondani.
- Még nem volt időm elmondani ezt neked Hanuel. – fordultam a lány felé. – Elakartam , de sose volt alkalmam rá. – sóhajtottam fel.
- Micsodát?
- Lehet nehezen fogjátok elhinni, de azzal tudom bizonyítani hogy nem fogom senkinek se elmondani mert.... mert az én bátyám is egy idol. – értetlenül nézett rám mindenki.
- Idol? Mégis kicsoda?
- Park Chanyeol.
- Park Chanyeol? Az Exobol? – kérdezett vissza JB.
- És azt várod hogy ezt elhiggyük? – nevetett fel Jackson. – Nem is hasonlítotok .- na már megint témánál vagyunk.
- Ha nem hisztek nekem. – vettem elő a telefonomat majd megnyitottam a bátyámmal és a többi taggal készült kódolt mappámat. – tessék!- adtam át Marknak a telefont.
Ahogy a képeket nézték egy idő után , mintha kissé dühös Hanuellel találtam szembe magam.
- Miért nem mondtad el hamarabb?
-És te? Miért nem mondtad el nekem?
- Hát...mert nem is gondoltam volna hogy ő a bátyád. Semmi jelét nem adtad és féltem elmondani.
- Én is így voltam vele. – mosolyogtam rá. – De most már legalább nincsenek titkaink?
- Nincsenek. – mosolygott szélesen Hanuel és megölelt.
- Ah ,legalább tudjuk hogy biztosan nem mondod el. – mosolygott rám Mark.
Egy ideig még lent beszélgettünk a fiúkkal majd felmentünk.
- Sose gondoltam volna hogy mindkettőnknek köze van valamelyik idolhoz. De hogy félisten Chanyeol húga vagy, sose hittem volna! - rázta meg a fejét. Én erre csak felnevettem.
- Azt hiszem elég meglepetés ért mindkettőnket. – sóhajtottam fel.
- És akkor te most velük élsz?
- Aha, úgy mint te. – feküdtünk el az ágyon.
- Had menjek el egyszer hozzátok! – pattant fel izgatottan. – Ah milyen szerencsés vagy hogy azokkal az isten csávókkal élsz együtt!
- Mintha te nem!- nevettem el magam.
- Én? Ezek tiszta bolondok! – bökőt az ajtó felé.- Olyanok mint a kis majmok!
- Halottam ám! - kiáltott be a házból valahonnan Youngjae.
-Hupsz! – fogta be száját kuncogva Hanuel.
Majd két órát töltöttem náluk amikor indulni akartam haza.
- Jönnek érted? – kérdezte meg JB.
- Nem, busszal megyek haza.
- Azt kétlem. Nem láttad a híreket? – értetlenül néztem rá. – Ma délután nem járna a buszok. Valami botrány volt és tüntetnek a sofőrök.
- Hát ez remek! – sóhajtottam fel. Vagy háromnegyed óráig tart busszal haza mennem, gyalog meg sose érek haza.
- Nem tudnátok elvinni?
- Az a baj hogy 20 perc múlva vissza kel mennünk a stúdióba.- trappolt le a lépcsőn Mark. – Valaki nem tudna érted jönni?
- Mindjárt megkérdezem. - félre vonultam a többiektől és csörgetni kezdtem bátyámat. – Szia, oppa ráérsz most?
- Szia hugi! Most nem, miért?
- Átjöttem Hanuelhez , és ma délután nem járnak a buszok és nem tudok haza menni. – mondtam dühösen.
- Mi az hogy nem járnak?
- Hát hogy nem járnak! Valaki nem tudna értem jönni?
- Tudod jól hogy elfoglaltak vagyunk az album miatt, mindenkinek dolga van. – szidott le kissé.
- Tudom, bocsánat!
- Semmi baj.- sóhajtott fel. – Te se haragudj csak nem úgy haladunk ahogy kellene és idegesek vagyunk.
- Sajnálom oppa!
- Nem kel törpe, valamit kitalálok! – sóhajtott fel. – Várjál csak! – csattant fel. – Leteszem, nemsokára vissza hívlak.
- Oké!
Ameddig vártam a hívását vissza mentem a többiekhez, de alig telt el 2 perc már ívott is.
- Van fuvarod!
- Na, ki?
- Sehun! - mondta boldogan.
- Hogy kicsoda?!
VOUS LISEZ
Fényed akár a csillagoké
FanfictionPark Eunji egy 16 éves átlagos középiskolás lány, egy kisvárosban lakik a szüleivel ahol szinte minden napot legjobb barátnőjével, Minjae-val tölti. Azonban a szülei választás elé állítják , vagy leköltözik vidékre a nagyszüleihez, vagy kiköltözik J...