16.rész

9 0 0
                                    

Bár ezt mondtuk mindketten tudtuk, hogy nem csak ennyiből áll a másik szerelmi élete, de még talán nem jött el az pillanat hogy bevonjuk egymást ilyen szinten az életünkbe. Elköszöntünk egymástól majd mindketten felszálltunk a buszunkra és haza mentünk. Nagyon kedvelem Hanuelt, de még nem érzem azt hogy annyira bíznék benne hogy beszámoljak neki a kényesebb témáimról, és azt főleg nem mondanám el neki hogy mivel is foglalkozik a bátyám. Hisz ő se számolt be nekem arról hogy ki az a bizonyos rokona , akinek sose mondja a nevét.

- Na és mit veszel fel? – kérdezte izgatottan Minjae.

-Még fogalmam sincs. – sóhajtottam. – Annyival egyszerűbb lenne ha Habuel is itt lehetne.- ültem le az ágyamra.

-Mikor akarod elmondani neki?

-Még nem tudom. Szerinted el kellene?

-IGEN.- vágta rá. – Amiket meséltél róla, szerintem neki igazán elmondhatod. Megfogja érteni és nem nézem ki belőle hogy elmondaná bárkinek is.

- Ezt még át kel gondolnom. – már lassan egy hónapja hogy az új iskolámba járok és ezalatt az idő alatt eléggé megerősödött a barátságom Hanuel, és ha megosztanám vele a titkomat egy teljesen uj szintre lépne a kapcsolatom.

- Na de nekem lassan mennem kell, már így is nyavalyog nagynéném hogy menjek dolgozni mert vége a szünetemnek. Majd küld el aztán melyiket választottad!

- Persze elküldöm barátosném! Jó munkát!

- Köszi!

Miután kinyomta a telefont nekiálltam a ruháim pakolásába. Több outfittet is lefényképeztem amit elküldtem nővéremnek és két barátnőmnek.

-EUNJII! GYERE SORA AZ!- kiáltott fel bátyám.

-MEGYEK!- lebattyogtam a nappaliba ahol meg is láttam ahogy bátyám a kanapéján ülve videóchatal gyönyörű nővéremmel. – Unnie!

- Ó, kisbogár! – nevetve ültem le bátyám mellé.

- Unnie ne hívj így! Már nem vagyok kicsi.

-Tudom,tudom! De nekem akkor is kisbogár leszel . – csak nevetve ráztam meg fejem, hihetetlen ez a nő. – Láttam a ruhákat amiket küldtél. Buliba mész? Mert akkor a fekete kivágott boodyt vedd fel! Abba nagyon jók a cickoid!

-UNNIE!- kiáltottam rá mivel a rajtunk kívül még a csapat többi tagja is a házban kóbászólt.

- Na most mi bajod van?

- Várj,várj! Milyen buli?

- Köszi unnie! – néztem dühösen nővéremre aki csak egy Hupsz után elköszönt és kinyomta a telefont.

- Elhívtak szombatra egy házi buliba.

- Kicsoda?

- A suliból egy 12.-es srác.

-Honnan ismersz te idősebb fiúkat?

- Mondjuk mert egy iskolába járunk? – gúnyolódtam vele. – Meg Hanuel ismeri a fiút mert több bulijába is volt már szóval nem az ismeretlenbe mennék.

- Mi a neve annak a srácnak? – vette elő telefonját. Én csak szemeimet forgatva írtam be a keresőbe ahol rámentem a fiókjára. Bátyám alaposan megnézte a srácot majd ahogy meglátta hogy van barátnője , lerázta telefonját.

- Szombaton lesz ugye? – bólintottam. Láttam arcán hogy nagyon gondolkodik.

-Na engedd már el szegény lányt! – támaszkodott rá vállaira hátulról Baekhyun. – Nem lesz semmi baja ha kicsit elmegy bulizni. – bátyám mintha megszállta volna szent lélek, elmosolyodott majd nagy nehezen de kinyögte az igent.

Fényed akár a csillagokéDonde viven las historias. Descúbrelo ahora