IHANA KUVA RAKASTAN!! KIITOS NIKO❤️
Niko julkas ton:3
Päästän teidät nyt lukemaan. Mitäköhän tapahtuu?Aleksin nk
Herään sängystäni. Aurinko paistaa isolle parvelleni.
Miten olen nyt tässä? Hetkinen. Oikeasti mitä tapahtui. Muistan vain että jätin puukon lavuaarin kunnes joku tuli ovelleni. Sitten jossain vaiheessa en enää muista mitään. Se oli kai Tommi kuka tuli käymään.. ainiin joo niin tais ollakki joo.
Haistan ruoan. Voi helvetti. Nukun koko päivän sitte."Aleksi mä toin sulle aamupalaa"
Tommi sanoo portaiden juurella.
Hän kävelee luokseni."Alex herää"
Tommi sanoo. Sanoiko hän muuten minua aijemmin Aleksiksi?!"Sanoiks sä mua aijemmin Aleksiksi?"
Kysyn silmät kiinni."Aa anteeks. Tais vahingossa tulla. No mutta tossa ois ruokaa sulle nii sit lähetään studiolle treenaamaan"
Tommi sanoo."Aa Ömm ei mulla oo nälkä"
Sanon."Ei vai?"
Tommi kysyy."Ei"
Sanon ja nousen sängystä."No syödään sit studiolla. Alkaaki olemaan jo vähän kiire"
Tommi sanoo."No käyn sit siellä samalla suihkussa"
Sanon."Hei miks muuten oot tällä?"
Kysyn."No mulla on vähän yksinäistä tuolla omalla asunnolla nii eihän sua haittaa jos oleskelen täällä tai Niih.. sano toki jos sua haittaa et nukun tos sohval tai et oon täällä"
Tommi sanoo."Joo siis ei tietenkään haittaa. Onhan mullakin vähän yksinäistä täällä"
Naurahdan loppua kohden."Joo mutta lähdetäänkö?"
Tommi kysyy."Joo käyn nopee pesee hampaat"
Sanon ja menen vessaan.
Lavuaarissa ei ole veistä....
Voi vittu.. jos Tommi tietää. Ehkä mä sanon sille.Sain pestyä hampaat ja puemme nyt ulkovaatteita. Pääsemme rappukäytävään. Minua huimaa vähän. Ihan sama. Avaimet, lompakko, puhelin no eiköhän kaikki ole.
Tommi on jo menossa hissiä päin mutta minä menenkin portaita.Olen ennen Tommia alhaalla ja minua alkaa huippaamaan niin että pitää ottaa tukea seinästä.
"Aleksi onko kaikki hyvin?"
Tommi kysyy takaani."Ömm.. joo mä vaan meinasin kompastua nii otin tosta tukea"
Sanon.Lähdemme autolle. Automatka oli hiljainen. Radio kylläkin oli päällä mutta emme puhuneet mitään.
"Sä varmaan löysit sen veitsen sieltä lavuaarissa..."
Sanon hiljaa."Joo.."
Tommi vastaa."Se ehkä näytti siltä et mä niinku.. nii. Mutta ei kun mä olin just leikannu lihaa jota olin saanu frendilt ja laitoin sen pakastimeen. Pitää käyä joku päivä viemässä sä liha sille takas.
Mä leikkasin sen ku oon kuulemma niin hyvä."
Sanon selitykseksi."Joo en mä siis mitään aatellukkaa... kyllä mä sua uskon"
Tommi sanoo.Tommin nk
En muuten usko. Mä Aleksi tiedän kaiken. Mä tiedän ettet sä ole päässyt sun tavoista yli. Juuri ennen sun lähtöä aloit mennä paskempaan kuntoon eikä kukaan muu huomannu sitä paitsi mä.
En kerenny enää tehä asialle mitään ja nyt aijon korjata asian. Aijon tällä kerralla tehdä jotakin enkä katso vain vierestä.
Se oli väärin..
YOU ARE READING
I don't need your diagnosis||Oleksi 2
FanfictionTarinassa Aleksi palaa kuuden vuoden Amsterdamin matkalta Suomeen takaisin. Aikaa on kulunut 6 vuotta kun viimeksi Olli ja Aleksi viimeisen kerran halasi. Aleksi on 21-vuotias nuori mies ja Olli on 22-vuotias. Käy lukemassa ennen tätä se eka osa:) ...