ALEKSI ON BLONDI!
(Suuret pahoittelut taas kun ei oo tullu vähään aikaan...hups...)Ollin nk
Kun heräsin taas uuteen aamuun tästä masentavasta huoneesta tajusin, että pääsen kotiin tänään. Katson kelloa. Vartin päästä on ne pään CT kuvat. En tiedä oikeastaan mikä homma, mutta jos pääsen kotiin niin kaikki hyvin.
Haluan vähän aikaa chillata. Sitten baariin kun on tarpeeksi chillailtu:)Minua aletaan valmistelemaan niihin kuviin. Siinä ei kestä kauhean kauaa. Aleksi tulee hakemaan minut kotiin kuulemma. Tommi lähtee sitten omaan kotiinsa.
Aleksin nk
Lähden hakemaan Ollia noin tunnin päästä. Käyn sillä välin kaupassa hakemassa ruokaa ja Ollille sukkia. Hän oikeasti tarvitsee niitä lisää.
Tommi jää katsomaan vähäksi aikaa Rilla ja kun lähden hakemaan Ollin niin Tommi lähtee kotiin."Lähen nyt!"
Huudahdan tommille."Juu"
Tommi huutaa sohvalta takaisin.Otan auton avaimet mukaan ja kävelen hissille. Hissi tuleekin nopeammin kuin ennen. Ei sentään tarvinnut odottaa puoli elämää.
Nousen hissiin ja menen sillä alas. Avaan rapun oven ja Kipitän autolle.Lähden ajamaan kauppaa kohden. Kauppalistasta löytyy kaikki tarvittava. Ostan vähän myös herkkuja, koska tämä ilta otetaan rauhallisesti ja jos Olli jaksaa niin katsomme elokuvaa tai sarjaa.
Time skip 2h
Olli tuli juuri mukanani kotiin. Hain hänet siis äsken. Olli ei haluaisi olla rauhassa, mutta minä käsken.
"Katotaanko vaikka sykettä?"
Olli ehdottaa."Käy"
Sanon."Mä laitan noille sipseille dipin nii jos sä kaadat noi sipsit kulhoon ja pilkot suklaan?"
Olli sanoo."Joo tottakai"
Vastaan hänelle.Olli menee selaamaan telkkarista sykettä. Katsomme Ylestä vanhoja jaksoja ensin. Aloitamme ihan alusta.
"Aleksi voidaanko mennä huomenna baariin?"
Olli kysyy."Ei voida. Ei heti. Ylihuomenna voidaan mennä"
Sanon."Räyh! Ilkeä Aleksi:("
Olli sanoo."En halua, että sulle käy mitään just ku oot päässy sairaalasta. En haluu, että vaivut johonki psykoosiin ja näät vaan punasta niinku härkä ja haluut tuhota kaiken"
Sanon."Aleksi aika tosi kaukaa haettua"
Olli nauraa."Ehkä."
Sanon ja pussaan tätä poskelle.Alamme katsoa sykettä. Olli makaa kainalossani ja napostelee herkkuja. Tulee jokin leikkaus kohta ja Olli tuijottaa sitä intensiivisesti samalla syöden.
Minulta meni ruokahalu."Miten sä pystyt samaan aikaan syömään ja kattomaan tuota?"
Kysyn Ollilta silittäen tämän päätä."Helposti. Nyt allupallu hys"
Olli sanoo jatkaen katsomista intensiivisesti.Katson sykettä kans, mutta kohta tuleekin tylsä. Ei ole mitään kiinostavaa tekemistä. Voisin jättää Ollin katsomaan sykettä ja itse voisin tehdä musiikkia.
"Olli jää sä tähän mä meen hoitamaan pari juttua"
Sanon."Okei:("
Olli sanoo mutristaen alahuultaan."Oot söpö"
Sanon ja pussaan tämän huulia."Sie kans!"
Olli sanoo.Lähden kipittämään portaita ylös ja hyppään sängylleni. Luulin, että läppärini oli siellä, mutta ei ollutkaan. Joudun kävellä takaisin pöytäni luokse. Avaan läppärin ja alan työstämään taas tämän saman biisin kanssa. Tästä pitää tulla täydellinen. Olen nyt bändissä mukana ja haluan, että ensimmäinen biisi mitä teen kun tähän bändiin tulin on täydellinen.
En tiedä tuleeko biisin nimeksi oikeasti dark side vai mikä, mutta olkoot nyt ainakin jonkin aikaa dark side.
YOU ARE READING
I don't need your diagnosis||Oleksi 2
FanfictionTarinassa Aleksi palaa kuuden vuoden Amsterdamin matkalta Suomeen takaisin. Aikaa on kulunut 6 vuotta kun viimeksi Olli ja Aleksi viimeisen kerran halasi. Aleksi on 21-vuotias nuori mies ja Olli on 22-vuotias. Käy lukemassa ennen tätä se eka osa:) ...