1. ||Paluu||

653 16 2
                                    

Pikku alku löpinät tähän. Käy lukemassa tarinan kuvaus jos et käyny. Tästä lähtee uusi alku Aleksin ja Ollin tarinalla. On vuosi 2019.
Iät nyt:
Aleksi: 21v
Olli: 22v
Joonas: 24v
Tommi: 22v
Niko: 24v (täytti jo)
Joel: 25v
(Iät on nyt oikeat joten ne ei oo menny ajan mukaan samalla tavalla)
Nyt pääsette lukemaan tätä odotettua 2 kirjaa.

Aleksin nk
Istun lentokoneessa. Olen matkalla Ouluun. Olemme jo noin Vaasan kohdalla eli ei todellakaan pitkä matka enää. Muutto laatikot ovat jo kämpilläni. Laatikoissa on pääosin vain vaatteitani ja jotain tavaroita.
Ostan sängyn, kaapit ja astiat itse. Jätän kaikki tuollaiset äidilleni Amsterdamiin, koska hän jäi sinne tekemään töitä.
Myin vanhan DJ settini ja turhia tavaroita niin sain rahaa.
Nyt on kasassa tarpeeksi rahaa asumiseen ja musiikin tekemiseen. Yli 7000€ ja lisää tulee musiikin tekemisestä.

Ai olemmekin jo Oulussa. Onneksi ruumassa ei ole mitään niin ei tarvitse jäädä odottamaan sieltä mitään.
Onneksi muutto meni näin sujuvasti ettei tarvinnut alkaa säätämään minkään kanssa.

Nousen koneesta ja lähden kävelemään ulos päin. On kylmä ilma, koska on luminen Tammikuu.
On 19.1.2019. Nyt sitten palasin Suomeen.
Tänään kahden tunnin päästä pitäisi suunnistaa jonnekkin studiolle, koska Joel Hokka pyysi minua tekemään heidän kanssa Timebomb nimisen biisin.
Tiedän kyllä keiden luokse olen menossa.
Blind Channel on heidän bändinsä nimi.

Jätkät eivät tiedä että olen sama Aleksi Kaunisvesi, koska taiteilija nimeni on Alex Mattson. Moni kutsuu mua nimellä Alex. Joten veikkaan ettei kukaan mua tunnista. Värjäsin hiuksetkin mustaksi.
Onhan sitä tullu vähän glow up:ia.

Käyn ensin kämpillä ja sitten tilaan sängyn ja pari lipastoa itselleni. Voisin samalla tilata astioita jos ne tulisi samalla kuljetuksella.

Näen tilaamani taxin ja menen sen kyytiin. Taxi ajaa mut kotipihalleni kerrostalon eteen. Otan laukkuni joka oli koneessa mukana, maksan kyydin ja kiitän. Lähden ovia päin jotka avaan uusilla avaimillani.
Tähän kämppään mihin muutan on juuri tehty remppa.
Avaan kämppäni oven. Vau tää on hieno. Eteisessä on pari laatikkoa.

(About tollasena oon miettiny Aleksin kämpän)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(About tollasena oon miettiny Aleksin kämpän)

Tää on just sellanen minkä oon halunnu. Tilaan itselleni sängyn ja lipaston. Siinä samalla tilaan itselleni astioita ja aterimia.
Minulla on yläkerrassa/parvella peilikaappi jonka ovet ovat liukuvat. Täytän kaapin vaatteillaan ja kaivan hengarini laatikosta. Ripustan vaatteitani kaapin sisällä olevaan tankoon.
Noin tunnin päästä pitäisi lähteä sinne studiolle.

Sängyn ja muiden tavaroiden tukemisessa ei kuulemma kestä kauaa, koska huonekalu liike on ihan tässä lähellä. Arvioitu aika on että se saapuu oveni eteen 10min päästä.

Sillä aikaa järjestelen vessaa. Minulla on yksi vessa ja kylpyhuone. Ne on tosin samassa.

(Alen vessa näyttää about tältä)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

(Alen vessa näyttää about tältä)

Laitan esim hammasharjan ja hammastahnan kaappiin mukiin. Pepsodentin hammastahna.

Kuulen koputuksen. Tavarani tuli. Kuittaan tilauksen ja sänky kannetaan sisälle. Pyydän apua kantamaan sänkyä ja lipastoa ylös. Sain sen ylös asti ja kohta alankin kasaamaan sitä.
Ei siinä kauaa kestänyt, koska nyt minulla on sänky. Kohta on lipastokin:)

Puolen tunnin päästä lähtö. Laitan vielä astiat ja aterimet paikalleen. Miten olin näin nopea?
Laitan vielä ulkovaatteet eteisen kaappiin ja takkini koukkuun eteiseen.
Astiat on paikoillaan ja aterimet oikeassa paikassa. Hienoa. Katsoin, että tästä ei ole pitkä matka studiolle joten lähden niin, että olen ajoissa.
En halua olla myöhässä. Tästä asunnostani ei ole pitkän matkan päässä esim. Kauppa, studio, huonekalu liike ja kahvila.
Valkea on tässä lähellä myös.

Laitan takin päälle ja avaimet mukaan. Puhelin on aina persetaskussa.
Lähden kävelemään studiolle. On kylmä ja valkoinen päivä. Kello on about kaksi. Tai 10min päästä. Pitäisi olla studiolla kahdelta.
Lumi narskuu kenkieni alla.

Olen kai nyt oikean kerrostalon pihalla. Painan ovisummeria ja ovi avautuu. Pääsen rappukäytävään ja menen hissillä ylös.
Pääsen oikean oven luokse ja soitan ovikelloa.
Ovi avautuu ja oven avaa Joonas.

"Ai moi, sä oot vissiin se Alex"
Joonas sanoo.

"Joo"
Vastaan. Astun eteiseen ja otan ulkovaatteeni pois.

"Hei Alex tuli!"
Joonas huutaa kaikille.

Kävelen peremmälle studioon ja näen Ollin sohvalla. Olli istuu jonkun brunen vieressä..

"Hauska tavata Alex ja kiitos ku pääsit tulemaan sieltä Amsterdamista asti tänne"
Joel tervehtii.

"Joo, mä oikeestaan päätin nyt tulla jäädäkseni. Muutin just tohon valkean lähelle sellaseen rempattuun kerrostaloon"
Sanon.

"Aa, toi Tommi asuu kans siinä"
Joel sanoo.

"Mukava kuulla"
Sanon.

"Joo siis mä oon Joel, toi kuka avas sulle oven on Joonas, toi kuka istuu tuolla pianon vieressä on Niko ja Tommi on tuolla keittiössä"
Joel esittelee.

"Joo kyl mä teiät tiiän"
Sanon vahingossa..

"Ai mitä?"
Joel kysyy.

"Eei mitää. Ku oon saattanu joskus nähä teijät"
Sanon.

"Aaa. No kiva"
Joel sanoo.

Menen syvemmälle studiota. Tuo Brune nainen istuu Ollin sylissä... olen 110% varma että tuo on Ollin tyttöystävä.

"Mä esittelin teijät kaikki jos Alexille nii teijän ei tarvii"
Joel sanoo.

"No mepä ei kai tunneta. Susanna Saarela"
Nainen esittäytyy.

Tunnistan hänet. Hiukset vaan muuttanu väriä. Kasvoistahan mä tunnistin. Näimme viimeksi koulussa köksän tunneilla ja muutenkin tunneilla. Olimme joskus jossain ryhmätöissä parit.
Susanna on ihan jees.

"Alex Mattson"
Esittäydyn.

"Onko sun oikee nimi Alex Mattson vai?"
Olli kysyy.

".. Öömm joo. On"
Vastaan.

"Okei. No aletaanko äänittää ja kattoo pari juttua läpi?"
Niko kysyy.

"Joo"
Vastaan.

Time skip 22:08

Olemme äänittänyt nyt rummut ja kitaran. Muokkasin biisiä vähän paremman kuuloiseksi ja nyt ois tän päivän työt paketissa.
Olen istunut tässä penkissä vaikka kuinka kauan.

"Mä tästä jo alankin jo lähtee kotia kohti."
Sanon.

"Okei, no nähäänkö huomenna täällä klo 12?"
Joel kysyy.

"Juu, sillon sitte"
Sanon.

"Joo heippa!"
Kuulen äänen takaani.

Lähden kävelemään portaita alas. Vähän liikuntaa..
Lähden juoksemaan pakkasessa. Multa sitte unohtu pipo.. no hällä väliä.
Juoksen jonkin matkaa niin tulee liikuttuakin. Takaani tulee auto joka pysähtyy viereeni.

"Tarviitko kyydin?"
Olli kysyy Susanna vieressään.

"En"
Sanon ja lähden juoksemaan.

En tarvitse kyytiä missä näen ikuisen rakkauteni söpöstelemässä jonkun toisen kanssa.
Juoksen rappukäytävän ovelle jonka avaan avaimillani. Juoksen portaat ylös ja hengästyn.
Vittu mulla on paska kunto. Kävelen ovelleni ja avaan sen.
Romahdan lattialle ja alan itkemään. En pysty lopettamaan itkemistä.
Oveen pimpotetaan...

947 words+
Kukakohan Aleksin ovella on?
Paina tähtee:)

I  don't need your diagnosis||Oleksi 2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang