Pinterestistä nappasin😋 eiks oo söpö!
Pikku ylläri lähellä loppua;)Ollin nk
Herään yöllä johonkin ääneen. Katson kelloa joka näyttää neljä yöllä. Vedän housut jalkaani ja lähden katsomaan mistä ääni johtuu. Kävelen portaita hitaasti alas mahdollisimman vähillä äänin.
Keittiössä on valot. En näe siellä ketään. Kävelen valokatkaisijan luokse.
Kuulen takaani askeleita. Käännyn katsomaan enkä näe ketään. Pelottavaa.
Pöydällä on my little pony palapeli. Laitan valot kiinni."KÄDET YLÖS, HOUSUT ALAS, TÄÄLTÄ TULEE MUNAVARAS!!"
Kuulen huudon takaani ja yhtäkkiä housuni ovatkin alhaalla.Käännyn nostaen samalla housuni ylös. Perkele Joonas.
"Jumalauta Porko!"
Huudahdan hiljaa."Ihmiset nukkuu ja mitä sä ylhäällä teet?"
Kysyn."Ööh Olli sä olet erehtynyt me olemme alakerrassa. Muutenki en kerenny varastaa sun munia. Uskon että Aleksikaan ei kyllä ois tykänny"
Joonas sanoo."Ja mitä tulee siihen että ihmiset nukkuu niin vihdoin ne sai aihetta ku ei ollu melua"
Joonas sanoo jatkaen palapeliään jossa on ehkä kymmenen palaa."Ai miten niin?"
Kysyn."No toi sun boifrend on aika äänekäs tapaus"
Joonas naurahtaa."Jaaahas"
Sanon."Mä tein sen!!"
Joonas huutaa nostaen kädet ilmaan. Katson palapeliä jossa suurin osa paloista on väkisillä tungettu toisiinsa kiinni."Noniin meeppä Jonsku nukkumaan"
Sanon taluttaen tätä ylös päin."Minä menen itse"
Joonas sanoo päättäväisesti tallustan huonettaan kohti."Jaahas."
Sanon ja Kipitän itse takaisin Aleksin viereen. Ja takaisin unten maille:)Aleksin nk
Herään aamulla tuon ihanan basistin vierestä. Tuo tuhisee takanani. Olen pienempi lusikka. Olli lämmittää minua ehkä liiankin lämpimästi nimittäin alkaa tulla jo hiki. Miten joku voi olla noin kuuma?! Okei no jos Olli Matelasta puhutaan niin sitten vastaus on ilmiselvä!Nousen varovasti sängystä ja vedän housut jalkaan. Lähden kävelemään alas portaita. Jos sais vettä ois ihan jees.
Kävelen hanalle ja otan altaan vierestä oman lasini. Täytän lasin kylmällä vedellä joka virkistää hieman. Tunnen kuinka kylmä vesi vain valuu kurkkuani pitkin alas. Käännyn ja katson keittiön pöydälle jossa on palapeli.
Hienosti koottu nimittäin palaset ovat tungettu toisiinsa kiinni. Onhan siinä sentään kaksi palaa oikein.Juon veden loppuun ja lähden taapertamaan suihkua kohti. Menen kylmän veden alle joka virkistää hyvin paljon. Pieni darra mutta eipä siinä. Onneksi en juonut ihan kaato kännejä.
Pesen hiukseni jollain 3in1 pesuaineella.Saan pestyä itseni ja laitan pyyhkeen vyötärölleni. Lähden kävelemään huonetta päin missä Olli nukkuu. Avaan oven eikä tuo nukkumaan.
"Siinähän sä-"
Olli on sanomassa kunnes jättää lauseensa kesken. Tuo katsoo yläkroppaani kun olisi nähnyt maailman kauneimman asian."Mitä?"
Kysyn."Sä oot vaan niin upee Aleksi"
Olli sanoo ja nousee halaamaan minua."Ihana Olli"
Sanon halaten tätä takaisin.Laitan harmaat collarit jalkaani ja vedän valkoisen T-paidan päälleni. Hiukseni ovat vielä hieman märät ja sotkussa, mutta ei se haittaa ne kyllä kuivaa.
"Sä oot Aleksi todella söpö"
Olli sanoo katsoen minua.
Katson tätä söpöimmällä ilmeellä ja tuo tulee lähelleni. Otan tuon käsistä kiinni ja tuo katselee minua silmiin. Hänen katseensa eksyy huulilleni kunnes tunnenkin nuo lämpimät ja pehmeät huulet omillani.
YOU ARE READING
I don't need your diagnosis||Oleksi 2
FanfictionTarinassa Aleksi palaa kuuden vuoden Amsterdamin matkalta Suomeen takaisin. Aikaa on kulunut 6 vuotta kun viimeksi Olli ja Aleksi viimeisen kerran halasi. Aleksi on 21-vuotias nuori mies ja Olli on 22-vuotias. Käy lukemassa ennen tätä se eka osa:) ...