Söpö Tommi tossa kuvassa😍 oikeesti en kestä ihana!!
Aleksin nk
Herään Ollin vierestä. Ollikin jopa heräsi samoihin aikoihin kuin minä. Ohhoh. Katson puhelimeni kelloa... hups se on jo kaksi... hehheh tais ilta vähän venyä niin sanotusti... kummallakin on sentään harmaat collarit jalassa että jos joku tulee tänne ja vetäisee meiltä peiton pois niin ei ainakaan järkyty."Huomenta Olliseni"
Sanon.
"Huomenta Aleksiseni"
Olli sanoo minulle tämän aamu äänellä. Uuh toi kuulostaa hyvältä. Kuulemme juoksu askelia. Voi ei ne lähestyy Ollin ovea...
Ovi aukeaa ja sisälle pinkoo Porko vesipyssyn kanssa.
"Porkon palokunta!!! PIIPAA PIIPAA PIIPAA PIIPAA!!"
Joonas huutaa samalla ampuen meitä. Olli suojaa minua peitolla etten kastuisi niin pahasti ja tulee itsekkin peiton alle. Joonas hyppää päällemme ja vetäisee peiton lattialle."Nyt ylös!"
Porko meuhkaa ja lähtee huoneesta. Päätämme sitten nousta ettei saada uutta inhottavaa aamu suihkua.
Kävelemme käsi kädessä keittiöön ja otamme red bullit jääkaapista."Oisitte voinu yöllä antaa meidänki nukkua"
Tommi sanoo väsyneesti."No sullahan on varaa sanoa"
Olli sanoo tarkoittaen Tommin kuorsausta."No te voitte valita, että pidättekö muut hereillä vai ette"
Tommi sanoo."Nii no oishan sitä ollu kiva olla kuulematta"
Niko yhtyy keskusteluun."En tiedä mistä puhutte"
Sanon hörpäten red bulliani."Aaa.. ootas se meni kai näin... Olliiihh! Nopeempaammhhh! Ollihhmmmm! Muistatko?"
Porko sanoo."Joo ei tarvi demonstroida... "
Sanon."Porkon ääni porno"
Niko sanoo."Nii. On muuten aika ohuet seinät"
Tommi sanoo.Juomme red bullimme loppuun ja mietimme yhdessä mitä tehdä. Nyt ei jaksais tehdä musiikkia. Teemme sitä kuitenkin huomenna.
"No mut katottaisko vaikka leffaa?"
Olli kysyy."Joo! Ja otetaan haaste mitä noi ei todellakaan pysty suorittamaan!"
Joonas huudahtaa."Hah! Tottakai pystytään!"
Huudahdan."Aijaa. No ootte koko leffan ajan toisilla puolilla sohvaa ettekä saa olla vierekkäin"
Joonas sanoo."Ihan helppo!"
Olli sanoo naurahtaen."Niko mikä leffa Katotaan?"
Tommi kysyy."Tiiän jo hyvän! Titanic"
Niko sanoo hymyillen."Mut sehän kestää kolme tuntia?!"
Olli huudahtaa.
"Eiku... joo se on ihan hyvä"
Olli korjaa..
Tiedän että Nikolla on kaksi syytä ottaa tuo elokuva. Ekaks se on sen mielestä paras ja tokaks se on ihan helvetin pitkä.Istun sohvan nurkassa ja Olli istuu toisella puolella sohvaa. Niko ja Joonas istuu välissämme ja taas toisella puolella sohvaa istuu Tommi ja Joel.
Sohva on siis L muotoinen If u know what I mean.
Niko laittaa elokuvan pyörimään.Tulee samaan aikaan surullinen ja romanttinen kohta.. katson Ollia Nikon ja Joonaksen takaa. En halua itkeä nyt kun Olli ei ole tässä. Haluaisin vain halata Ollia ja itkeä hänen sylissään. Ei sitten.
Olli yrittää naurattaa minua jätkien selän takana.
Naurahdan hieman ja Joonas katsoo minua."Mitäs peliä tämä on?"
Joonas kysyy katsoen minua ja Ollia."E-Eei mitään.. katoin vaan et paljonko kello on"
Sanon.
Oikeasti alan kohta itkemään. Haluan vain Ollin lämpimään haliin jossa hän silittää hiuksiani ja selkääni. Haluaisin suudella Ollin pehmeitä huulia niin- okei Aleksi rauhoitu! Et sä ole noin riippuvainen Olli Matelasta.. voi kyllä olen."Hei Porko Pitäskö hakee jotaki snacksia?"
Niko kysyy Joonakselta."Juu voishan sitä"
Joonas sanoo.
Nämä nousevat sohvalta ja kävelevät keittiöön.
Katson Ollia ja Olli minua. Tuo hyppää sohvan nurkkaan halaamaan minua."Aleksi mä en voi olla ilman sua!"
Olli sanoo itkien."En mäkään ilman sua Olli!"
Itken itsekkin... nämä on vain onnen kyyneliä koska minulla on Olli ja olen hänen halissaan.
Painaudun Olliin kovemmin kiinni."Ei näitä saa irti toisistaan.."
Niko tulee toteamaan olohuoneeseen."Joo ei.. Joonas hae vesipyssy!!"
Tommi huutaa Joonakselle."PORKON PALOKUNTA SAAPUU!!"
Joonas huutaa juosten eteiseen.
Voi vittu...560 words+
Sori ku oli lyhyt!
Paina tähtee<3
KAMU SEDANG MEMBACA
I don't need your diagnosis||Oleksi 2
Fiksi PenggemarTarinassa Aleksi palaa kuuden vuoden Amsterdamin matkalta Suomeen takaisin. Aikaa on kulunut 6 vuotta kun viimeksi Olli ja Aleksi viimeisen kerran halasi. Aleksi on 21-vuotias nuori mies ja Olli on 22-vuotias. Käy lukemassa ennen tätä se eka osa:) ...