Time skip 5pv
Aleksin nk
Olli kotiutui pari päivää sitten. Nyt hänellä on selvät sävelet asioista. Aadaa etsitään yhä. Hän on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Susanna löydettiin ja häntä ollaan kuulusteltu. Susanna istui pari päivää vankilassa kunnes hänet vapautettiin. Hänestä ei mitään vaaraa ollut joten vapautus katsottiin mahdolliseksi.
En tiedä mitä mieltä hänestä olen. Uskon ettei Olli anna hänelle anteeksi, mutta jollain tasolla minä pystyn antamaan hänelle anteeksi.
Sussu kuitenkin varoitti minua ja kertoi, että ei pysty tehdä mitään muuta kuin tottelemaan Aadaa, koska muuten hänet, meidät ja hänen perheensä tapettaisiin.En ole keskustellut Ollin kanssa edes koko asiasta niin koommin. Mitäköhän hän miettii Susannasta?
Pitäisi varmaan kysyä.
Meillä on huomenna studio päivä Helsingissä ja menemme sinne taas Tommin kyydillä. Olli on kai ihan toiminta kuntoinen soittamaan bassoa."Olli"
Lausun hänen nimensä. Olli istuu keittiön pöydässä kun minä istun TV:n ääressä olohuoneessa."Niin Aleksi"
Olli vastaa minulle."Mitä mieltä oot Susannasta?"
Kysyn."Ai miten niin?"
Olli kysyy."No se mitä se teki. Sehän varoitti muaki ja sen piti tehdä se pakosta"
Sanon."En oo kauheemmin kerenny miettiä tota. En oikeen tiiä. Vähän ristiriitaiset fiilikset, mutta kyllä mä samalla ymmärrän."
Olli sanoo."Joo ku sitä mäki. Mulla on about samat ajatukset"
Sanon."Kyllähän mäki olisin tehny mitä vaan, että saan säilyttää mun rakkaimpien ihmisten hengen vaikka joutuisin ite kuolemaan"
Olli sanoo."No joo sama. Sussuhan käveli suoraan kytikselle kertomaan, että Aada ei kerkee tappaa sitä. Se mielummin ois istunu linnassa vuosia ku antanu Aadan tappaa sen"
Sanon."Niih"
Olli sanoo istahtaen viereeni."Mutta nyt se on ohi"
Olli sanoo."Ja sä oot turvallisesti nyt kotona"
Sanon."Jep"
Olli sanoo katsoen minua syvälle silmiini. Painan huuleni tämän huulille."Olli mä rakastan sua"
Sanon."Mäkin rakastan sua Aleksi"
Olli sanoo.
Olli menee makaamaan sohvalle ja minä menen tämän viereen. Tuo silittää hiuksiani samalla kun katsomme telkkaria. Olen kaivannut rauhaa. Onhan tässä muutama päivä levähdetty."Sä tuoksut taivaallisen hyvälle"
Olli sanoo."Säki paskalle<3"
Sanon läpällä."No et oikeesti. Sä tuoksut maailman parhaimmalta"
Sanon katsoen tätä."Sun niskat taittuu Aleksi tossa"
Olli sanoo."Ei se haittaa"
Sanon ja käännyn kunnolla Ollia päin."Höpsö"
Olli sanoo nuolaisen nenänpäätäni."Märkä"
Sanon pyyhkien nenäni."Oot sä kohta;)"
Olli sanoo iskien silmää."Nyt tollaset loppu täällä on lapsia"
Sanon."Häh?! Ai ketkä?"
Olli kysyy."Rilla"
Sanon."Aa toi äkänen karvapalli"
Olli naurahtaa."Rilla ei arvosta"
Sanon."Rilla kiittää ja kuittaa"
Olli sanoo.
YOU ARE READING
I don't need your diagnosis||Oleksi 2
FanfictionTarinassa Aleksi palaa kuuden vuoden Amsterdamin matkalta Suomeen takaisin. Aikaa on kulunut 6 vuotta kun viimeksi Olli ja Aleksi viimeisen kerran halasi. Aleksi on 21-vuotias nuori mies ja Olli on 22-vuotias. Käy lukemassa ennen tätä se eka osa:) ...