Time skip studiolle
Ollin nk
On aamu, väsyttää, paskattaa, muuten vaan tosi turtunut fiilis. En jaksaisi juuri nyt soittaa bassoa.
Joel kuulemma poisti basso kohtani.. haista sinä Hokka paska.
Tuntuu siltä, ettei kaikki ole hyvin. Kohta taas tapahtuu jotain... se tunne on niin voimakas. Romahdan totaalisesti jos nyt tapahtuu jotain. Eikö voisi olla vähän aikaa rauhassa ilman mitään draamaa. Nyt jos vaan saataisiin tää biisi kasaan niin kaikki olis hyvin.
Olemme myös tämän singlen ohella työstäneet albumia joka tulee 2022 vuonna. Sillä ei ole kiire, mutta silloin sen pitäisi olla valmis.Istun nyt studion sohvalla basso sylissäni. Joel ja Ale hommaa jotain läppärillä. Joonas laukkaa viereeni ja katsoo minua hänen 'mulla on hyvä idea' ilmeellä.
"No mitä nyt? Mitä oot taas keksiny? Missä Rilla?"
Kyselen."Ekaks kerron kohta ja Rilla on... kai keittiössä en oo varma, mutta eiks maaliskuussa oo umk?"
Joonas sanoo."On kui?... Porko ei."
Sanon."Miks ei? Helvetin hyvä idea!"
Joonas huudahtaa."Ai mikä?"
Niko ja Tommi tulee paikalle.
(Hehe tulemis läppä)"Osallistutaan umk:hon! Me saatais sieltä kokemusta ja jos päästään viisuihin niin mainetta. Mehän halutaan vallotaa maapallo"
Joonas sanoo."No ei oikeestaan paskempi idea"
Niko komppaa Porkoa."No jos sen noin muotoilee niin ei oikeestaan"
Sanon."Ai mitä?"
Joel ja Aleksi tulee paikalle."Porko ehotti et osallistuttais umk:hon"
Tommi sanoo."No ei oikeesti paskempi idea Porkolta"
Aleksi sanoo."No eikö"
Joonas sanoo."Nää on nää Joonaksen hetket millon se on fiksu"
Joel sanoo."Mutta oikeesti vois jopa laittaa sillee to do listalle"
Joel sanoo."No jep"
Joonas sanoo."Ei mut Olli alappa nyt pompottelee sitä bassoa"
Joel sanoo."Pompotteleen? En haluu rikkoo tota"
Sanon."Olli käy vähän hitaal... se on sanonta"
Joel sanoo."Aha. Mut ite vittu poistit ne"
Sanon ärtyneenä."Älä Matela valita vaan soita"
Joel käskee."No haista vittu"
Sanon."Mäki sua<3"
Joel sanoo.Studiolla on aika kireä tunnelma. Tai sitten se on vain päässäni. Jotenkin ärsyttää todella paljon.
Tuntuu siltä niinkuin kohta oikeasti tapahtuu jotain. Se tunne on niin vahva."Olli?"
Aleksi sanoo kävellen luokseni."Niin"
Vastaan hänelle."Onko kaikki hyvin?"
Aleksi kysyy."Joo tottakai on miks ei olis"
Vastaan."Oikeesti. Vastaa rehellisesti"
Aleksi sanoo."No en edes vittu tiedä"
Tiuskaisen tälle.
Tiedän ettei pitäisi mutta nyt ei vaan vittu huvita."Okei.. ei sun oo pakko kertoo jos et haluu, mutta sä kyllä tiiät että mulle voi puhu ihan mistä vaan"
Aleksi sanoo.
En enää vastaa tuohon."Hei saiko se Olli soitettua sen basson tuoho?"
Joel kysyy."Mm"
Vastaan myöntävästi."Noni lähetäänkö baariin? Muutenki mun ja poosun synttärit kohta eikä kaikki kuitenkaa pääse nii.."
Joel kysyy.
YOU ARE READING
I don't need your diagnosis||Oleksi 2
FanfictionTarinassa Aleksi palaa kuuden vuoden Amsterdamin matkalta Suomeen takaisin. Aikaa on kulunut 6 vuotta kun viimeksi Olli ja Aleksi viimeisen kerran halasi. Aleksi on 21-vuotias nuori mies ja Olli on 22-vuotias. Käy lukemassa ennen tätä se eka osa:) ...