39. ||Varoitus||

187 23 2
                                    

Ollin nk
Päässä tuntuu oudolta. Joka sana minkä kuulen menee suoraan ytimeen. Aada selittää minulle mitä oikeasti tapahtui. En muista tuosta mitään.

"Aleksi meinas tappaa sut. Se löi sua puukolla takaraivoon. Aleksi haluaa yhä tappaa sut. Oot täällä turvassa Olli. Susanna soitti sulle lanssin ja sen avulla pääsit sairaalaan."
Aada sanoo.

"Kiitos kun kerrot totuuden"
Sanon.

"Ei siinä vielä kaikki"
Susanna sanoo jatkaen.

"Aleksi on monta vuotta halunnut tappaa sut ja yrittänyt sitä moneen otteeseen. Aleksi kiusas sua koko peruskoulun ja Aleksin takia sä meinasit kans tappaa ittes. Sitte ne jätkät. Joonas, Niko, Tommi ja Joel. Ne on yrittäny joukko murhata sut.
Kaikki niistä on paihoinpidelly sut ainakin kerran.
Aleksi on raiskannu sut moneen otteeseen.
Se Aleksi väittää että sä oisit sen avomies, mutta et todellakaan ole.
Sä asut mun luona, mutta oot nyt ainakin vähän aika täällä"
Susanna selittää.

"Kiitos"
Sanon. Tuntuu vielä oudommalta päässä. Kuin näkisin vain punaista ja haluaisin tuhota kaiken.

"Voinko mä jotenkin kostaa Aleksille?"
Kysyn.

"Olli asia kerrallaan. Tullaan kohta takas. Saat miettiä rauhassa asioita"
Aada sanoo.

Susannna nk
Tuntuu aivan helvetin pahalta tehdä tämä...
Jos en nyt tekisi tätä kaikkea Olli ja kaikki läheiseni minä mukaanlukien kuolisi. Aleksi nyt jokatapauksessa kuolee. Haluan varoittaa häntä. Aada laittoi hänelle yhden videon pätkän. Pakko laittaa siis tuntemattomasta numerosta viesti.
Kirjoitin siihen:

"Aleksi jos näät tän viestin oo valppaana. Riippumatta onko yö vai päivä saattaa tää olla sun vika päivä"

Ehkä se tajuaa olla valppaana. Laitan toisen viestin. Pakko laittaa oma nimi siihen.

"Oon pahoillani jo valmiiksi. Mun oli pakko muuten olisin johdattanut teidät kaikki pulaan. Tiedän ettei tämä riitä mutta anteeksi miljoona kertaa.
Tiedän ettei voida enää olla yhteyksissä tämän jälkeen, mutta yritän saada Ollin kuntoon ja Aadan vastuuseen.
T:Sussu"

Oli pakko. Poistan viestin itseltäni, mutta se ei poistu Aleksilta. Kaiken varalta ettei Aada näe. Mielummin kuolisin kun tekisin tämän, mutta hän tappaisi itse kaikki muut.
Anteeksi kaikille. Tiedän että teen väärin...

Aleksin nk
Saan videon tuntemattomasta numerosta.

"Tomppa ja Jatta kattokaas!"
Huudan ja avaan videon.
Videossa Susanna ja Olli suutelee hyvin intohimoisesti...
Tunnen kuinka kyyneleet nousee silmiini..

"Kuka vittu ton lähetti?!"
Tommi kysyy. Jatta silittää selkääni.

"Tommi sä tiesit.."
Sanon.

Saan kohta eri numerosta viestin. Luen viestin ääneen Jatalle ja Tommille.

"Aleksi jos näät tän viestin oo valppaana. Riippumatta onko yö vai päivä saattaa tää olla sun vika päivä"
Sanon.

"Mitä toi tarkotti?"
Jatta kysyy.

"Tää liittyy Olliin.. Aleksi sä oot vaarassa. Nyt soitan jätkät tänne"
Tommi sanoo.

Vähän ajan päästä Tommi tulee takaisin ja minulle tulee uusi viesti.

"Jätkät lähtee seuraavalla lennolla Ouluun"
Tommi sanoo.

"Oon pahoillani jo valmiiksi. Mun oli pakko muuten olisin johdattanut teidät kaikki pulaan. Tiedän ettei tämä riitä mutta anteeksi miljoona kertaa.
Tiedän ettei voida enää olla yhteyksissä tämän jälkeen, mutta yritän saada Ollin kuntoon ja Aadan vastuuseen.
T:Sussu"
Sanon taas ääneen.

I  don't need your diagnosis||Oleksi 2Where stories live. Discover now