48. ||Kotimatka||

143 20 5
                                    

Kaks lukua enää🙀 OLLI TOS KUVAS🥵tuutte kaikki vihaamaan mua vikan luvun jälkeen🫶🏻
Gn jos luet tätä yöllä.

Ollin nk
Herään uuteen aamuun. Haluaisin jäädä asumaan tänne. Pitää alkaa pakkailemaan melkein heti koska nukuin yhteen asti:)
Laitan ruutuhousut jalkaan ja lähden käppäilemään alakertaan. Minulla ei ole paitaa, koska mihin sitä nyt tarvisi?
En jaksa syödä mitään. Menen tsemppaamaan Ellua. Elena syö hitaasti, mutta varmasti munakkaansa.
Juon vain vettä ja käyn matkalla hakemassa kaupasta red bullia itselleni.

"Oon ylpee susta Elina. Joka kerta"
Sanon.

"Kiitos Olli"
Elina kiittää.

"Soita mulle sit joku päivä ft niin voidaan vaihtaa kuulumisia"
Sanon.

"Joo tottakai. Mut ethän sä vielä oo lähössä"
Elina sanoo.

"No en, mutta alan tekemään jo lähtöä"
Sanon.

"Eks sä syö?"
Elina kysyy.

"Käyn hakee matkalle kaupasta red bullin nii haen samalla vaikka kolmioleivän tai mäkkiä"
Sanon valehdellen.

"Okei"
Elina sanoo. Meni läpi. Tottakai meni.

"Hei tota mä lähen pakkaamaan autoa"
Sanon.

"Siitä vaan"
Elina vastaa minulle.

Ei minulla ollut muuta kuin yksi reppu, mutta ajattelin käydä yhdessä paikassa joten minulla on viltti mukana.
Pitää täyttää vielä matkalle juomapullo.
En aivan heti jaksa lähetä. Lähden varmaan noin 30min päästä.

Time skip 30min

Olen maannut sängyllä katsoen tik tokkia. Siellä ei ole oikeastaan mitään hauskaa, mutta silti katselen sitä. Nyt voisin alkaa lähtemään.
Pitää vielä ajaa Ouluun ja ennen sitä käyn yhdessä paikassa. Kävelen portaat alas.

"Hei mä aattelin nyt lähtee"
Sanon äidilleni ja siskolleni.

"Ai nyt jo? Ethän sä täällä kauaa kerenny olla."
Äitini sanoo tullen halaamaan minua.

"Pitää vielä hoitaa Oulussa asioita. Tuun sitte joku kerta pidemmäksi aikaa. Otan vaikka Porkon mukaan ku se ei oo pitkään aikaan käyny täällä"
Sanon.

"Tuoppa se Aleksikin joskus meille. Voit sä sen tänne mökillekkin tuoda"
Äitini sanoo.

"Joo ehdottomasti"
Sanon hieman epäröiden mutta reippaasti.

Ellu tulee halaamaan minua. Onpa pitkä hali.

"Olli juttele Aleksille. Anna sen puhua etkä sit sössi tätä. Aleksi rakastaa sua ja sä sitä. Kaikki ei saa samanlaista jätkää ku Aleksi. Se on erityinen. Muista se"
Ellu sanoo halissa.

"Mä muistan. Tiesin sen jo kyllä, mutta kiitos kun muistutit"
Sanon.

"Oleppa hyvä. Rakastan sua aina Oltsu"
Siskoni sanoo irtaantuneita halista.

"Mäki rakastan sua aina Ellu"
Sanon katsoen häntä.

"Voi Olli rakas aja varovasti"
Äitini sanoo vielä antaen nopean halin.

"Tottakai. Rakastan sua"
Sanon.

"Mäkin rakastan sua Olli"
Äitini sanoo.

"No mäpä tästä lähenki ajelemaan Oulua kohden. Rakastan teitä!<3"
Sanon vielä ovelta.

"Mekin sua!"
Nuo huutavat yhteenääneen.

Nousen autooni ja starttaan sen. Matka kohti Oulua.
Käyn kyllä ensin siellä kaupassa. Käyn vaikka Rovaniemellä kun siitä kuitenkin ajan ohitse. Siellä on varmaan joku hyvä kauppa.

Time skip 1,5h

Olen nyt Rovaniemellä. Käväisin juuri kaupassa ostamassa redbullin itselleni. Kello on jo neljä.
Lokakuun 10. Sunnuntai. Ihme ettei lunta vieläkään ole. Pirun kylmä täällä silti on. Ei se ensilumi kaukana ole. Odotan talvea. Harmittaa, että emme juhlineet Jonskua ja joria kun heillä oli synttärit. Pidämme sitten minun ja Aleksin synttäreinä kivaa senkin edestä.

Aukaisen red bullini. Ostin niitä kaksi koska miksi ei.
Lähden ajamaan nyt Oulua kohden. Tästä menee noin 3h Ouluun. Minähän hurjastelin koska olen kova poika😎
Ei oikeasti en. Pitää ajaa nätisti mummo vauhtia:)
Noniin ja nyt mentiin.

Time skip 3h

Kello on jo 17:10. Pääsin juuri Ouluun. Muistin juuri missä minun täytyi käydä. Haluan todella käydä siellä näiden vuosien jälkeen.
Ajan autollani Oulun reunalle. Siellä sijaitsee yksi metsäpolku. Tänne sitä aina teininä tultiin..
kävelen metsäpolkua eteenpäin kunnes eteeni paljastuu kallio. Täällä koettiin iloja ja suruja. Enimmäkseen suruja, mutta ne ilot mitä täällä koettiin on unohtumattomia.

Katsoimme täällä Aleksin kanssa auringon laskua Joelin bileiden jälkeen ensimmäistä kertaa. Olen yleensä tuonut tänne Aleksin.
Katsoimme täällä aina auringon laskuja. En tule koskaan unohtamaan niitä.
Unohdin, että autoni takapenkillä olisi ollut se viltti. Ihan sama en viivy kauaa.

Time skip 1h

Hups.. aika vain kului. Aurinko laski juuri. Kello on nyt noin 18:30. Voisin alkaa lähtemään Tommille takaisin. Lähden kävelemään metsäpolkua takaisin autolleni. Tuo oli palauttavaa. Pitäisi useamminkin käydä tuolla.
Pääsen autolleni ja lähden ajamaan Tommille.
Ei tästä mene kuin ehkä vartti.

Time skip Tommille

Avaan Tommin oven vara-avaimilla jotka sain häneltä joskus.

"Helouu"
Sanon kun astelen sisään.

"Olli! Missä sä olit? Miks et ilmottanu itestäs?"
Tommi kyselee.

"Olin mökillä. Piti tehä pari juttua ja tuuletin ajatuksia."
Sanon huolestuneelle kaverilleni.

"No mut hyvä et oot kuite kunnos"
Tommi sanoo.

"Oli pitkä matka nii meen varmaa tästä suoraan nukkumaan"
Sanon.

"Joo mee ihmeessä. Jutellaan sit huomenna siitä sun matkasta"
Tommi sanoo.

"Joo"
Sanon.

Menen pesemään hampaani ja vaihdan päälleni ruutuhousut joilla nukun. Nukun ilman paitaa, koska silloin tulisi liian kuuma.
Alan painelemaan pehkuihin nyt. Alkaakin jo väsyttämään.
Huomiselle taas tekemistä... juttelen Aleksille vaikka ylihuomenna. Ehkä.
Hyvää yötä mussukat<3

768 words+
Anteeks ku oli lyhyt!
Hei loppu läheneee!!!

I  don't need your diagnosis||Oleksi 2Where stories live. Discover now