5. ||Se tietää liikaa...||

370 18 2
                                    

Paras keikka koskaan!! Jäähalli 29.12.22❤️
Kiitos bc! Aivan mahtava keikka. Ja aivan vittumaiset jalka kivut joitte kanssa struglasin koko loppu illan:)
Pääsette nyt lukemaan:)

Aleksin nk
Lähdin studiolta. Otin läppärini mukaan ja kaiken tarvittavan. Aijon jatkaa töitä kotona Tommista huolimatta. Hän on leiriytynyt sohvalleni. Juoksen taas kotiin. Ei kait se nyt niin pitkä matka ole.
Pääsen kohta jo kotiin. Avaan oven avaimillani. Annoin tänään myös ennen kuin lähdin studiolta niin tota Tommin käskystä asuntoni vara-avaimia Ollille, Nikolle ja Tommille.
Niitä tuli muutama liikaa mutta ei se kait haittaa.

Pääsen oveni taakse ja avaan sen. Rojahdan heti eteisen lattialle. Alan kuitenkin kohta tekemään taas töitä joten voin tämän aikaa vielä maata lattialla tekemättä mitään. Tiedän, että Tommi tulee luokseni kohta.

Siirryn siis vessaan. Konttaan vessan lattialle. Kaikki voimani on loppu. Väsyttää, oksettaa, pyörryttää, heikottaa ja paska olo.
Menen puntarille seisomaan vähäisillä voimillani. Jos tulis Sellaset 8,5kg lisää niin olisin normi painoinen..
menen kontilleni lattialle, työnnän sormet kurkkuuni ja alan oksentamaan. Tämä sujuu paremmin nyt kun olen harjoitellut.

Kuulen oven käyvän. Olen oksentamassa ei nyt.
Pyyhin äkkiä suuni ja pesen kasvoni. Katson vielä peilistäni itseäni. Noniin Aleksi mask on.
Poistun vessasta ja näen eteisessäni Tommin ja Ollin.

"Ömm moi. Me sovittiin Ollin kanssa että me vaihetaan ns paikkoja. Meen kotiin ja Olli tulee tänne"
Tommi sanoo.

"Eiks Sussu oota sua kotona?"
Kysyn.

"Ei asuta yhessä. Muutenki Tommi halus mennä vähäks aikaa kotiin"
Olli sanoo.

"Ok"
Sanon ja menen portaat ylös napaten mukaani koneen.

Menen työpöytäni ääreen ja jatkan töitä. Sillä aikaa kun Tommi pakkaa voin rauhassa tehdä tätä.
Kuulen askelia takaatani. Tiedän että Olli tuli katsomaan mitä teen.

Ei ole enää kauaa niin tämä on siinä pisteessä että täytyy enää kysyä jätkien mielipide tähän.
Tommi lähti juuri.
Olli tuli ylös ja istui sängylleni.

"Niin"
Sanon.

"Mitä?"
Olli sanoo.

"Mitä asiaa? Tulit siihen sen näkösenä että on jotaki asiaa"
Sanon.

"Onko sun pakko tehä töitä"
Olli kysyy.

"On"
Sanon.

Olli tulee taakseni ja lyö läppärini kiinni. Olli ottaa läppärin ja laittaa sen suojapussiin ja vie sen jonnekkin.

"Nyt ei tehä töitä. Me otettiin vapaata töistä joten sillon me ei tehä töitä"
Olli sanoo.

"Aha"
Tuhahdan.

"Aleksi tuu tähän istumaan"
Olli sanoo.

"En"
Sanon ja jään istumaan penkilleni.

"Oikeesti mä huomaan ettei sulla ole kaikki hyvin. Kerro mulle"
Olli sanoo.

"Kun kaikki on hyvin!"
Sanon kovempaan ääneen.

"Aleksi sä valehtelet myös itelles! Sä et ole okei ja me molemmat tiedetään se!"
Olli vastaa.
Kyyneleet kertyy silmiini..
Olli nousee sängyn reunalta.

"Saanko halata?"
Olli kysyy.
Nyökkään vain.

Olli halaa minua empaattisesti ja juuri niin että siinä on turvallinen olla. Alan itkemään. Olli tietää liikaa...
Hän rauhoittelee minua.

Time skip 30min

Olen jo suurimmaksi osaksi rauhoittunut. Olli on silitellyt selkääni ja halannut. Hän osaa rauhoitella minut hyvin..

I  don't need your diagnosis||Oleksi 2Onde histórias criam vida. Descubra agora