12. ||Se aika kuukaudesta||

322 26 5
                                    

Kaunis Porko😍

Ollin nk
Joo ei se eilinen menny ihan niinku piti... Joonas alkoi taas huutamaan Piipaa piipaa piipaa... ja sen lisäksi ampui minua ja Aleksia vesipyssyllä joka ei kyllä meitä irrottanut. Ei yksi vesipyssy meihin tehoa.
Päästiin ihan Aleksille asti. Jaksoin juuri ja juuri ajaa. On ollut aika pitkiä päiviä. Huomenna pitäisi taas jaksaa lähteä studiolle tekemään toi biisi loppuun. Ei kukaan enää jaksa kun sitä on niin kauan väännetty. Pitäisi kai ottaa joku irti otto arjesta. Pitäs vaikka käydä jossain. Tai ajattelin viedä Aleksin jonnekkin. Tai sitten se päätyy siihen, että olemme mökillä jätkien kanssa. Ei nyt se ei päädy siihen.

Aleksi on aina halunnut käydä Lapissa. Ajattelin jos veisin hänet sinne. Se olisi ehkä ihan mukavaa.
Olisimme siellä noin 5pv. Tilaan matkat ja majoitus paikaksi lasi iglun. Sieltä voi nähdä revon tulet ja kun pimeä tulee näkyy tähtiä. Uskon, että Aleksi saattaa tykätä tästä.

Makaan klo 6:35 Aleksin vieressä. Aleksi on yön aikana kömpinyt kainalooni ja painanut päänsä rinnalleni. Hänellä on hyvin pehmeät hiukset. Alan silittämään Aleksin hiuksia rauhallisesti. Alan tekemään tuon pään sivulle lettiä. Aleksilla on sen verran pitkät hiukset että kyllä yks Matelan poika tänne letin tekasee.
Aleksi alkaa heräillä. Tämän kädessä on mustia pompuloita PALJON. Otan yhden niistä ja laitan letin kiinni.
Olen huolissani Aleksista. Tiedän, että jos häntä ahdistaa tai hän saa paniikki/ahdistus kohtauksen hän napsuttelee nuita pompuloita ranteeseensa.
Aleksi heräsi. Tämä katsoo minua ja alkaa hymyillä.

"Huomenta komistus"
Aleksi sanoo söpöllä äänellä.

"Huomenta Alestus"
Sanon aamuäänelläni.

"Oikeesti mä haluun sua vaa enemmän sun aamuäänen takia"
Aleksi sanoo.

"Pitäskö mun alkaa sitte aamusin puhumaan enemmän?"
Sanon samalla liikuttaen kättäni tuon reidelle. Käteni kulkeutuu lähemmäksi tuon sisäreittä. Silitän peukalollani Aleksin sisäreittä.
"Olli nythh" Aleksi yrittää sanoa huokailematta. Tiedän, että tuo ei pysty olla huokailematta. Liikutan hitaasti kättäni lähemmäs tuon kriittistä paikkaa. Näen tämän ilmeestä, että kyllä tuntuu.
"Olli mitä sä yritätkin... shh- sä et onnistumm"
Aleksi sanoo puristaen silmiänsä kiinni.
Liikutan käteni aivan Aleksin kriittisen paikan viereen. Aleksi painaa päätään tyynyyn ja puree alahuultaan, että hänen suustaan ei pääsisi ääntä.
Silitän Aleksin sisäreittä hyyvin läheltä kriittistä paikkaa.

"Ollih lopetammh"
Aleksi huokaisee.

"Sähän oot kovana;)"
Sanon tälle madaltaen ääntäni.

"Vhittu miks sä teet tolleen.. saatana sä olet seksikäs. Vittu säki olet kohta kovana"
Aleksi huokaisee.

"Enhän mä"
Sanon. Aleksi vie kätensä sisäreidelleni ja hipaisee kriittistä kohtaani.. Aleksin kosketus kylläkin saa minut kovaksi.. Aleksi alkaa tahallaan liikuttamaan kättään kriittisen kohtani lähellä.

"Olliii miten se nyt tollain?"
Aleksi kiusaa.

"Nyt Kaunisvesi lopettaa hyvän saan aikana"
Sanon.

"Entä jos en"
Aleksi uhmaa. Peitän tämän silmät.

"Etpä tiiäkkäään"
Sanon mystisesti.

"Ahaa veit mun näkökyvyn mitä seuraavaks viet?"
Aleksi kysyy.

"Aattelin viedä sun kävelykyvyn"
Sanon hymyillen. Eihän Aleksi sitä toki nää.

Kiusatakseni Aleksia menen tämän päälle istumaan. Istun tämän kriittisen alueen päälle. Liikutan lantiotani edestakaisin tehden hierovat liikettä.

"Ollimmh.. lopetah"
Aleksi huokaisee.

"Ai mitä?"
Sanon.

"Mmmmhh..."
Aleksi vain huokaisee.

"Olli voitko vaan saatana mennä asiaan"
Aleksi kysyy ärtyneenä ja kärsimättömänä.

"Kaikki hyvä ajallaan Aleksi"
Sanon kiusaten tätä. Vetäisen Aleksin housut pois ja päätän että hän saa yhden kyvyistänsä takaisin, mutta siitä vastineeksi hän kyllä menettää yhden;)

Suutelen Aleksin kaulaa intohimoisesti ja osun kai vähän herkkään paikkaan koska saan taas kuulla nimeni Aleksin suusta...

Time skip 1h

Kävimme suihkussa pienen session jälkeen. Sain tavoitteeni saavutettua. Aleksi ei enää kävele. Jouduin kantamaan tämän kylppäriin mutta omin avuin tämä sai kyllä pärjätä itse pois.
Ajattelin tehdä pizzaa tänään. Menemme kylläkin studiolle mutta olemme muutenkin jo myöhässä 30min niin ihan sama. Jori ei varoittanut ja laittoi viestin että pitäs valmistella se biisi. Hän saa kyllä nyt odottaa.

Alan tekemään pizzaa johon laitan juustoa, kinkkua, aurajuustoa ja salamia. Sanokaa mitä sanotte, mutta Aleksi näin toivoi. Laitan pizzan uuniin ja käännän katseeni kylppärin ovelle jonka sisältä taapertaa kukas muukaan kuin Aleksi Kaunisvesi. Pyyhe lantiolla.
Katson Aleksin paljasta rintaa ja tuon pöhköltä näyttävää kävely tapaa.

"Laitoin just pizzan uuniin, otetaan studiolle mukaan nii sä saat syyä vaikka autossa"
Sanon.

"Oukkei"
Aleksi vastaa ja menee pukemaan. Tuo tulee keittiöön vähän ajan päästä harmaat collarit ja musta T-paita päällä.

"Aleksi sä olet aivan käsittämättömän komea. Ja kuuma ja söpö ja iha-" Lauseeni keskeytyy siihen kun Aleksi suutelee minua. "Niin säkin" Aleksi sanoo ja hymyilee leveästi. "Pitäskö sun hakee se läppäri taas matkaan?" Kysyn. "Pitäs kai" Aleksi sanoo ja lähtee hakemaan läppäriään.

Saan otettua pizzan uunista. Aleksi tuo läppärin keittiöön ja leikkaan pizzat paloiksi.
Laitan pizzat pussiin ja Aleksi laittaa läppärin hänen laukkuunsa. "Alettaisko lähtee?" Kysyn Aleksilta joka tuijottaa pizza pussia. "Mm joo" Aleksi sanoo vaisusti. Lähdemme autolle ja päätimme, että minä ajan. Aleksi on hieman vaisu autossa.
"Muru onko kaikki hyvin?" Kysyn siirtäen käteni tämän reidelle. "Mm.. joo on" Aleksi vastaa.
"Onko varma?" Kysyn tältä. "Joo joo" Aleksi vastaa katsoen ikkunasta ulos.

En usko oikein tuota, mutta en halua painostaa Aleksia. Jos hän ei halua puhua en pakota, mutta kuuntelen kyllä jos hän haluaa puhua.
Minusta tuntuu, että Aleksilla ei nyt ole kaikki aivan hyvin.
Tulemme liikennevaloihin ja tottakai siinä palaa punainen valo. Näissä valoissa on AINA punaiset. Katson Aleksia joka näyttää poissaolevalta ja väsyneeltä. Lähden ajamaan valon vaihtuessa.

Pääsemme studion parkkipaikalle ja nousemme autosta. "Olli mä en muistanu ottaa sitä pizza pussia mukaan" Aleksi sanoo. "Ei se haittaa, mä muistin" sanon nostaen pizza pussin takapenkiltä. Aleksi katsoo minua ja lähtee kävelemään ovia kohti. Aleksi avaa ovet ja pääsemmekin jo studiolle.
"Helouuuu!" Joonas huudahtaa sohvalta. "No terve vaan sullekki" Aleksi sanoo väsyneesti. "Noh noh.. mikäs meijän pikku Allulla on? Mikäs valvotti?" Joonas kysyy iskien minulle silmää.
"Mr. Matela kenties?" Joonas kysyy vinkaten silmää uudestaan. "Porko pää kii!" Aleksi ärähtää. "Mahtaako olla se aika kuukaudesta"
Joonas kysyy. Katsomme Aleksin kanssa toisiamme todella hämmentyneesti ja sitten Joonasta. "Eiku siis hhhh... onko Aleksilla kiima aika" Joonas korjaa.
"No on" sanon. Aleksi katsoo minua murhaavasti.

"Hei pikku Allu Tuuppa kattoo tää"
Joel huudahtaa studio huoneesta.

"Mikä vitun pikku Allu musta tuli?"
Aleksi kysyy.

"Sä oot meijän pikku Allu"
Sanon pörröttäen tämän hiuksia.

Tuo vain huokaisee ja taapertaa Joelin luokse läppäri kädessään. Näen ettei hänellä ole kaikki hyvin. Haluaisin auttaa mutta en pysty jos hän ei halua apua. Onpa vaikeaa.
Rakastan Aleksia, mutta en ole sanonut sitä.

1000 words+

I  don't need your diagnosis||Oleksi 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora