Ollin nk
Vein juuri Aleksin nukkumaan, koska hän nukahti. Käyn vielä itse pesemäässä hampaat ja menen sitten tuon viereen nukkumaan. Kello on jo paljon.
Sain hampaani pestyä ja lähden kävelemään portaita ylös. Siivosin olohuoneenkin jo.
Sammutan valot ja menen makaamaan Aleksin viereen. Päässäni pyörii paljon asioita.
On lähiaikoina alkanut tuntumaan niinkuin olisimme Susannan kanssa vain kavereita. Ei se ole tuntunut parisuhteelta vähään aikaan.
Minun pitää puhua Susannan kanssa.
Jospa huomenna juttelisin hänen kanssaan kun muut lojuvat studiolla. Joo.
______Herään aamulla auringon paisteeseen.
Oho täälläki paistaa aurinko. No sepä onki talvella harvinaisuus. Huomenna on helmikuun eka päivä. Tammikuu saa loppua:)
Aleksi on taas noussut ennen minua. No ketä tuo uutinen muka yllätti? Ei varmaan ketään.Kipitän portaat alas ja katselen mitä Aleksi hommaa. Hän on taas väsäämässä aamupalaa meille. Mietin vähän asioita ja nyt olisi vika vapaa päivä.
Voisin tänään käydä puhumassa sussulle.
Ehkä on parempi hoitaa tämä jo nyt alta. Parempi kertoa myös Aleksille. Ruoan jälkeen.Nyt Aleksi on tehnyt puuroa, pekonia, jotain mysli sekoitus hommaa ja appelsiini mehua. Nam!
Syömme aamupalamme rauhassa auringon paisteessa. Aleksin olohuoneessa on hienot isot ikkunat. Tai ei ne niin isot ole mutta normaalia isommat. Aurinko paistaa suoraan ikkunasta sisään ruokapöytään.
Saimme syötyä. Päätin kertoa Aleksille."Aleksi"
Aloitan."Juu"
Aleksi vastaa."Onko Ok jos käyn tänään Susannan luona?"
Kysyn."Joo totta kai on! Sehän on sun tyttöystävä"
Aleksi sanoo."Joo.. no sähän voisit kutsuu sen Jattan tänne nii voisitte puhua ja saisit siks aikaaki juttu seuraa"
Sanon."Juu sopii"
Aleksi sanoo.Aleksin nk
Olli lähti juuri Susannan luokse ja minä kutsuin juuri itselleni juttu seuraa:) Jatta lupasi olla täällä viiden minuutin kuluttua. Haluan todella puhua asioista mitä tapahtui damissa yms.
Ovisummeri soi ja katson kamerasta, että siellä tosiaan on Jatta. Kyllä vain. Päästän hänet sisään. Ei menekkään enää kauaa kunnes Jatta on oveni takana. Menen avaamaan oven.
"Aleksii!"
Jatta huudahtaa ja halaa minua."Toin jotain pientä"
Tuo tyttö sanoo ja ojentaa minulle pulla pitkon."Kiitos Jatta"
Sanon ja päästän tämän sisään eteiseen."Keitänkö mä kahvia?"
Kysyn."Juu, ois kiva vähän saada piristystä päivään"
Tuo Brune nainen sanoo."Haluuks sä lattea, perus kahvia, jääkahvia, expressoa vai?"
Kysyn."Aaa sulla on. Oh my- mä oon aina halunnu tällasen kahvikoneen kotiin! Siis tästähän saa vaikka ja mitä!"
Jatta sanoo."Joo oon ite niin kahvi friikki enkä jaksa tehä nii nappia ku vaa painaa nii ei kait. Ja se sopii just tähän pöydälle ei oo liian iso vaa just sopiva"
Sanon."Joo tota mä voisin ottaa karamelli laten. Tai sitä ei kyl taida olla"
Jatta sanoo."Ei kyl sitäkin on"
Sanon ja laitan hänelle karamelli laten tulemaan. Itse otan normi kahvin."Aattelin et voisin taas värjätä blondiks mut tulis tiekkö bruneja raitoja. Mitäs oot mieltä?"
Jatta sanoo."Joo no mikäpä ettei"
Sanon ja kannan kahvit pöytään.
YOU ARE READING
I don't need your diagnosis||Oleksi 2
FanfictionTarinassa Aleksi palaa kuuden vuoden Amsterdamin matkalta Suomeen takaisin. Aikaa on kulunut 6 vuotta kun viimeksi Olli ja Aleksi viimeisen kerran halasi. Aleksi on 21-vuotias nuori mies ja Olli on 22-vuotias. Käy lukemassa ennen tätä se eka osa:) ...