16. ||Mökillä||

283 22 0
                                    

Söpö Olli😍

Ollin nk
Pääsimme noin 20min sitten määränpäähämme. Tulimme viettämään mökkiviikonloppua meidän mökille. Tämä on iso ja mahtuu hyvin. Kävimme kaupan kautta ennen tätä että saamme tokaa yms.
Ostimme kakun. Huonejaot menivät näin.
Joel & Tommi
Niko & Joonas
Aleksi & minä.
Ei tuota avioparia voi samaan huoneeseen laittaa. Sieltä kuuluu kiljuminen ja huuto yön läpi. Kukaan ei silloin nukkuisi.

"No ootteko ihan varmoja, että saattais muka silti nukkua jos noi kaks on samassa huoneessa?"
Joel kysyy.

"No ei"
Tommi sanoo.

"No hehheh hyväthän nää on"
Aleksi sanoo.

"Nonii mennääs pirttiin"
Sanon.
Mökki on siis Lapissa. Täällä on todella kaunista.
Kello on vast puoli kahdeksan. Ajattelimme korkata kakun. Laitoimme siihen 1 kynttilän ja laskimme pöytään. Aleksi katsoo meitä hämillään.

"Kenen 1v synttärit?"
Aleksi kysyy.

"Sun"
Sanon halaten tätä takaapäin.

"Sä oot pysyny eilen tasan vuoden kuivilla"
Niko sanoo ylpeänä.
Aleksi katsoo meitä hämillään ja järkyttyneesti.

"Siis-.... Kiitos jätkät. E-en tiiä mitä sanoa"
Aleksi selittää kyynel silmässä.

"Ollaan ylpeitä susta"
Tommi sanoo.
Aleksi puhaltaa kynttilän ja me alamme taputtamaan. Pussaan Aleksia poskelle. Tuo alkaa hymyilemään.

"Nonii sieltähän se hymy irtos"
Sanon.

"Allu saa luvan ottaa ekan palan!"
Joel huudahtaa. Aleksi leikkaa kakusta palan ja alamme syömään kakkua. Niko keitti kahvit jota juomme samalla.

Käyn viemässä laukkumme ylös nimittäin sain jo syötyä sen verran että olen täynnä tuosta kakusta.
Lasken Aleksin ja minun laukkuni sängyn viereen. Katson kokovartalo peilistä itseäni. Katson kauan itseäni ja käyn läpi jokaisen kohdan itsestäni. Miksi näytän tältä. Ei Olli älä aloita tätä taas...
Kukaan ei tiennyt millaista minulla oikeasti on ollut paitsi Joonas.

Kävin kaikilta salassa terapiassa. Joonas pakotti minut sinne, koska en oikeasti voinut hyvin. Joonas on minusta hyvin pettynyt jos nyt päästän itseni tähän kuntoon taas. Pitää vaan kattoo ton Allun perään ettei sil mee taas huonompaan suuntaan. Näen kun Aleksi avaa huoneen oven ja astelee sisään taakseni.

"Mitäs mietit?"
Aleksi kysyy.

"Ömm.. Oltasko pitkästä aikaa taas pullonpyöritystä?"
Ehdotan.

"Oho oho Ollista tuli taas 13v"
Aleksi sanoo.

"Eiku oikeesti vois pelata. Eikä mitään 'pIiRrÄ eLeFaNtTi SiLmÄt KiiNnI' "
Sanon.

"Selvä eli tehdään kunnon panoksilla"
Aleksi sanoo.

Lähdemme alas ja Aleksi nostaa kaapista pöydälle kossu pullon. Hän ottaa mukaansa tyhjän viini pullon ja matkaa kohti olohuonetta jossa kaikki ovat.

"Olli halus alkaa leikkimään 13v 18v säännöillä. Eli kyseessä pullonpyöritys kaikki tietää säännöt"
Aleksi sanoo lyöden viinipullon keskelle pöytää.

"Selvä. Jaa Matelan idea vai?"
Joonas kysyy.

"Täysin mun idea"
Sanon.

"Oho oho"
Tommi sanoo.

"Mie alotan!"
Niko huudahtaa ja pyöräyttää pulloa. Se pysähtyy Tommiin.

"Totuus vai tehtävä"
Niko kysyy.

"Otetaas tehtävä"
Tommi sanoo.

"Vedä kortsu sun nenää ja suun kautta ulos"
Niko sanoo. Heitän Tommille kortsu paketin ja tämä aukaisee sen.

"Mites Matela noin valmiina oli?;)"
Joonas ulisee.

"Porko pää kii"
Sanon.
Tommi suoriutuu tehtävästä hienosti.

"Tylsää jos joku ottaa totuuden nii pelataa vaa tehtävillä"
Joel sanoo.

"Käy"
Kaikki myöntyvät tämän ideaan.

Tommi pyöräyttää pulloa joka pyörii hyvin kauan kunnes se pysähtyy Joonaksen kohdalle.

"Laitetaan Joonas voimisteliaks. Jonsku tee kärrynpyörä"
Tommi sanoo. Ai lälly? Joonas on vetänyt pari jo etukäteen joten uskon että tasapaino ei ole yhtä hänen kanssaan yhtä.
Joonas lähtee suorittamaan tehtävää ja tulee pää edellä takkaan.
Joel naurahtaa.

"Ai saatana"
Porko huutaa. Alamme nauramaan.

"No hehheh vittuku sattu!"
Joonas huutaa.

"Nonii Porko Tuuppa pyörittää"
Joel sanoo.
Joonas pyöräyttää pulloa joka osuu Aleksiin.

"Jes!! Otit jo tehtävän hyvä! Laita sellaset saparot päähän ja oo noilla koko loppu ilta"
Porko sanoo. Aleksi näyttää hämmentyneeltä. Käyn hakemassa pari pompulaa ja alan laittamaan Aleksin hiuksia. Valmis. Katson lopputulosta ja alan nauramaan.

"Kiitos"
Aleksi sanoo.

"Anteeks rakas en pysty ottaan sua tosissaan nyt"
Nauran. Kaikki muutkin nauravat.
Aleksi pyörittää pulloa joka osuu Tommiin.

"Body count"
Aleksi kysyy.

"Venaas... 9"
Tommi vastaa.

"UUUuuuuUuUuuuUu"
Joonas ulvoo.

"Porko pää kii"
Tommi sanoo pyöräyttäen pulloa Nikon kohdalle.

"Sun pitää laittaa Minnalle viesti just sellasena ku me halutaan"
Tommi sanoo.

"JES!!"
Joonas huutaa.

"Ok eli näin. 'Rakas Minna. Muutun kohta seepraksi ja alan hirnumaan. Rakastan sinua mutta aijon laukata vielä Ollin sukkakorin luokse mikämikä maahan. Yritän etsin puhtaita sukkia tuloksetta. Sukkahirviö söi minut.' "
Joonas sanoo.

"Vittu jätkät"
Niko sanoo ja lähettää viestin.

"NikooOOOooOo"
Joonas ulisee taas.

"Joojoo Porko ite oot hidas"
Niko sanoo pyöräyttäen pulloa joka osuu kohdalleni.

"JES!! Tää on jo automaattisesti totuus! Eli kumpi oli parempi Sussu vai Allu?"
Niko kysyy.

"Missä? Parisuhteessa vai?"
Kysyn.

"No kumpi oli parempi sängyssä, parisuhteessa all of it"
Joonas sanoo diivaillen.

"Allu. Siis joo sussu oli kans mukava ja tällee mut ollaan aina oltu kavereita ja tullaan aina olemaan nii mikäs siinä."
Sanon rehellisesti.

"Aawwwww"
Aleksi sanoo tarraantuen kaulaani kiinni. Tuo suutelee minua huulille ja vastaan tuohon.

"Noniin... PORKON PALOKUNTA PAIKALLE!!"
Joel huutaa.

Joonas juoksee eteiseen ja sieltä vessaan. Kohta kuuluu juoksu askelia ja...

"PIIPAA PIIPAA PIIPAA PIIPAA UUUIIOOUUUII UUUIIOOUUUII.... PIIPAA PIIPAA!!"
Joonas huutaa.

Suojaan Aleksia ottaen tämän suojaani. Olen selkä Joonasta päin ja halaan Aleksia.
"Oot rakas" sanon tälle. "Sie kans" Aleksi sanoo söpöllä äänellä.

Time skip 2:49

Kaikki otti vähän liikaa sitä vettä väkevämpää... Joonas sammui Nikon viereen ja raahasin Joelin omaan huoneeseensa. Uskon että parin tunnin päästä kuuluu oksennusta vessasta.
Pääsimme Aleksin kanssa sänkyyn ja alamme EHKÄ rauhoittua...

"OlLi.. sä oot IhAn vitUn kuuma"
Aleksi sanoo.

"AlEksi sä oot VielÄ kuuUmempI"
Sanon tälle.

Aleksi painaa huulemme yhteen ja tulee päälleni hajareisin. Tuo alkaa suudella kaulaani ja näykkii sitä hieman. Huoneeseen tulee käytävältä valoa ja näen Aleksin jollain tavalla. Tuo irrottautuu kaulastani ja katson tätä.

"En pYsty ottaan SuA tosissaan"
Sanon naurahtaen.

"pää kii matola ja pane mua"
Aleksi sanoo. Käskystä herra Kaunisvesi.

888 words+
Hupsista:)

I  don't need your diagnosis||Oleksi 2Where stories live. Discover now