Sekizinci bölüm | Sınır 🖤

17 4 1
                                    

Bölüm müziği: Demi Lovato _ heart attack.

🖤
Hastaydı , o soğuktan hastaydı ben ise duygusuzluktan hastaydım.

Okula taksi çağırıp binmiştim.
Telefonuma mesajın gelmesiyle elimi cebime götürüp telefonumun mesajlar kısmına girdim.
Işıl konum atmıştı. Taksiciye adresi verdikten sonra bulutun yanına , evine gidiyordum.

Ona giden yolcuğum an itibariyle başlamıştı.
Sebebini bilmediğim o yolculuk.

Bulutu başkalarına karşı gülerken hiç görmemiştim. O daha çok ışıl ve ozana gülümserdi.
Fakat bana gülümsüyordu hemde öyle bir gülümsemeydiki beni kendimden geçiriyordu sürekli yüzüne bakıp gülüşlerini kaçırmadan seyretmek istiyordum.

"Geldik " demişti şoför arabayı kenara çekerken.

Parayı ödedikten sonra taksiden inip 8 nolu binanın karşısında dikilmiş binayı inceliyordum.
Bina iki katli, küçük bahçeli şirin bir evdi.

İkilemde kalmıştım kapıyı çalıp , çalmamak arasında gidip geliyordum.
Ve sonra elim çoktan zile uzanıp çalmıştı.
"Lan ben size gelmeyin siz varken dinlenemem demedimmi " diye söylenerek aralamıştı . Sesi gür olduğu için net duyabilmiştim.
Fakat karşısında arkadaşları yerine beni gördüğünde şaşırmıştı hemde fazlasıyla.
Bir müddet sessizce beni süzmüştü.

"Neden buradasın " demişti kaşlarını bana çatarken.

Neden böyle bir tepki vermişti.

"Hastasın okuldan apar topar çıktın " dedim gözlerimi yerdeki hoşgeldiniz yazısına odaklamışken.

"Nolmuş yani apar topar çıktıysam " demişti hala kaşları çatık bana bakıyordu.

Önceden birşeye mi sinirlenmişti yoksa evine geldiğim için mi sinirliydi.

"Bir şey olduğu yok " dedim gözlerine meydan okurken.

"Tamam o halde güle güle" diyerek kapıdan uzaklaşıp gitti.
Fakat kapıyı tam kapatmamıştı. Sanki içeri girmem için bilerek aralık bırakılmıştı.

Kapıyı itikleyip içeriye girdim. Etrafımda dönüp incelemeye başladım.
Bulut ve arkadaşların evini inceliyordum.
Odalar yukarı katta olmalıydı . Merdivenden ağır adımlarla yukarıya çıktım.
Merdiven basamakları bittiğinde duraksayıp önümde sırayla beliren sağ tarafta iki ve sol tarafta iki olmak üzere dört kapı vardı.
Bulutun odasının hangisi olduğunu bilmiyordum.
İlk önce sağdan ilk kapıya yöneldiği de kapı aralıktı . Ve o odanın banyo olduğunu aralıktan görebilmiştim.
Batının yanındaki odanın yanına geçip kapının kulpuna odakladım gözlerimi.
Kapı kapalı olduğu için bir anda içeriye giremezdim.

"Bulut " dedim kulağımı kapıya dayarken.
Ses gelmemişti .
"Bulut oradamısın ?" Diyerek tekrar tıkladım kapıyı .
"Evet buradayım . Sen neden hala buradasın evimde " demişti sesi çok sertti. Dikkatimi çeken birşey vardı evimde kelimesini bastıra bastıra söylemişti.

MEYUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin