🖤
Ben onu ,bulutu çok seviyorum hemde herşeyden herkezden çok seviyorum.
Sen benim gökyüzümsün .
Karanlığımı aydınlatan ışığımsın.Uyanıp gözlerimi hafifçe araladığımda bulut ile birbirimize sarılmıştık bulut ise benden önce uyanmış beni izliyordu.
Ellerimi yukarıya kaldırıp esneyerek "günaydın sevgilim "dedim.
Bulut ise alnımdan öptükten sonra "sanada günaydın sevgilim "demişti.
Bulut hızlıca kalkıp "sevgilim sen biraz daha uyu kahvaltıyı hazırlayıp seni almaya geleceğim"dedi.
"Tamam sevgilim."
Dedikten sonra bulut kahvaltıyı hazırlamak için odadan çıktı.Bulutla birlikte bir kaç haftalığına dersleri asmıştık sırf birlikte vakit geçirebilmek için.
Onunla birlikte uyanmak ,ona bakmak ,sesini duymak çok güzel.
Onunla geçte olsa karşılaştığım için mutluyum .
Keşke okulun ilk günü bana çarptığında bulutu farkedebilseydim ,keşke sesini duyduğum ilk anda onu sevdiğimi fark edebilseydim.
Geçmişi değiştiremeyiz,zamanla oynayamayız,keşkelerle yaşayamız şu anda geleceğe odaklanmalıyız .Birlikte çok güzel hayallerimiz var .
Mesleklerimiz bile aynı olacak bulut sırf benim için ,benden ayrı kalmamak için birlikte polis olup suçluları kovalayacaktık.
Özellikle benim durumumda olan genç kızları.Bulut beni koruyacak bende bulutu koruyacaktım.
Bulut kahvaltıyı hazırlarken ben uyumak yerine tavana bakıp bunları düşünüyordum."sevgilim uyuyamadın mı ? seni ben uyandıracaktım o kadar düşündüm seni nasıl uyandırsam diye."
Bulutun biraz moralinin bozulduğunu gördüm onu üzmemek için "o zaman şöyle yapalım sevgilim ben uyuyormuş gibi yapayım sende odaya tekrar gir ve beni planladığın gibi uyandır olurmu ?"
"Tamam öyle yapalım "demişti tebessüm ederek .
Bulut odadan dışarıya çıkarken bende o esnada gözlerimi kapattım.Bulut kapıdan içeriye girip yanıma oturdu.
Yüzümde güzel kokulu bir çiçek gezdiriyordu kulağıma usulca yaklaşarak "sevgilim uyanma vakti kahvaltı hazır. " demişti fakat ben hala gözlerimi açmamıştım."Benim için beyaz güllerin arasında kalan tek kırmızı gülsün sen benim sevgilimsin sen benimsin "dediğinde gözlerimi açıp buluta hayranlıkla baka kaldım.
Benim en sevdiğim çiçekti.
Ne güzel konuşuyorsun ,ne güzel iltifatlar ediyorsun ve ne güzel bakıyorsun.
Seninle ne kadar çok vakit geçirsem geçireyim yinede yetmiyor.
"Hayatında sen yokken ben beyaz bir gül gibiydim . Hayatımda olduktan sonra beni kırmızı renge boyayan sensin . Senin yanımda varoluşun
Hayatımı renklendirdi." Dedim parmaklarımı yüzünde gezdirirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Romance🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...