Onuncu bölüm | Sıcak 🖤

18 4 1
                                    

Bölüm müziği : Zayn _sia _ dusk_till_dawn

🖤

Buluta öyle sıkı sarıldım ki sanki ona korkumu sarılarak ifade ediyordum .
Sarılmıltık ikimizde bir müddet sessizdik sadece bedenlerimiz birbirleriyle konuşuyordu.

" iyi misin ?" Demişti bulut derin derin nefes alıp verirken .

" Beni koruyacağını söylemiştin hala geçerlimi ?" dedim buluttan geriye çekilirken.

"Evet tabikide geçerli " demişti gözlerime bakarak.

Gözlerine bakmıştım bende. Öyle derin bakıyordum ki gözlerimi kırpamıyordum bile.

Cevap vermeyeceğimi anladığında dudaklarını araladı. " arya gerçekten iyi misin neler oluyor "

" okuldan çıktığımda biri beni takip ediyordu . Son anda taksiye binip kurtuldum."

Gözlerini kocaman aralamıştı bulut .

"Beni arasaydın neden aramadın arya neden "
Demişti başını ellerinin arasına aldığında.

"Neyse geçti gitti artık " dedim gözlerimi buluttan kaçırırken.

Gerçektende korku duygum sönmüştü içimden .
Bunun sebebi onun yanında olmammı yoksa ona temas etmiş olmammıydı.

İşte o adam;

başımı gökyüzüne kaldırdığımda
sadece onun olduğu gördüğüm gökyüzü
karanlığımı aydınlatmış mıydı.?

"Bir daha ne olursa olsun en ufak bir şey olsa bile hemen beni arayacaksın . Ben senin korumanım bunu sakın unutma arya sakın "
Demişti gözlerime tehditkar bakışlar atarken .

Başımı öne eğmiş ve buluta herhangi bir cevap vermemişti.

"Hadi içeri gel birazdaha kalırsak hasta olacaksın"
Demişti kapının ağzından çekildiğinde.

İçeriye girdiğimde arkamdan kapıyı kapatmıştı .
Salona ilerlediğimde ilk geldiğim güne göre çok farklıydı.
Koltuğun önündeki masada bir kaç abur cubur vardı.
Masada ve yerde bir kaç mum yakılmış etrafı hafif aydınlatmıştı.

" bunlar ne " dedim bir buluta birde masaya bakarken.

"Bunlar bizim sinema gecemize eşlik edecek olan yiyecek ve içeçekler "

" orasını anladım zaten ayrıca sen hasta değil miydin. 39 derece ateşin vardı "
Dedim kaşlarımı yukarıya kaldırırken.

" iyileştim" demişti eliyle saçlarını karıştırırken.

" iyileştin yani yalan söylemedin " dedim tekrar kaşlarımı yukarı kaldırdığımda.

"Evet iyileştim neden yalan söyleyeyim ki " dedi gözlerini benden kaçırırken.

"İyi tamam peki " dedim gözlerimi tekrar masaya çevirirken.

"Eee hadi otur bakalım . Sinema keyfimize başlayalım." diyerek koltuğu işaret etti.

"Seninle birlikte bu koltukta film izleyeceğimide nereden çıkardın " dedim onun işaret ettiği koltuğu göstererek.

" Şansımı deniyorum . Ben sadece senin için farklılık olsun istedim. Tabi seni zorlayacak da değilim . Eve gidecek olsan bile seni ben bırakacağım."

Bulutun yerine bir başkası olmuş olsaydı şu ana kadar çekip gitmiştim. Ama o kişi buluttu ve ben geriye adım atıp ondan uzaklaşamıyordum.

Bir şey dememiştim buluta yaptığım tek şey bulutun göstermiş olduğu koltuğa oturmak oldu.

MEYUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin