🖤
Burnuma gelen güzel kokuyla gözlerimi açmıştım.
Bulutun kazağına sarılmış kokusunu içime çekerken yakalamıştım kendimi.
Biraz daha kokusunu içime çekmek istedim .
Belki başka fırsatım olamayabilirdi.
Bulutun yanında olduğumu hatırladığımda bir anda başımı kazağından kaldırıp buluta baktım.
Hala uyuyordu.
Ateşi varmı diye kontrol etmem gerekiyordu .
Geceden beri ateşini düşürmeye çalışmıştım ve başarmıştım sonrasında zaten uyuya kalmışım .
Dudaklarımı ıslatıp alnına dokundurdum.
Rahatlamıştım ateşi yoktu.Okula gitmeliydim saat sabahın altısıydı. Ve benim eve uğramam gerekiyordu.
Montumu giyindiğimde bulut gözlerini açmış bana bakıyordu."Kazağını giyinebilirsin " dedim gözlerimi gözlerinden kaçırarak .
"Yok ben böyle iyiyim burası baya sıcak " demişti Altan Altan sırıtırken.
Kaşlarımı yukarı kaldırdım " ne dengesizsin çıkar deyince çıkarmıyorsun giyin deyincede giyinmiyorsun."
"Evet dengesizim beni bu hale sen getirdin arya "
Gözlerim bana haber vermeden gözlerine bakmıştı.
Ne yani onun dengesiz olması benim yüzümden miydi."Ne saçmalıyorsun sen ezelden beri öyleyim demiyorsun da "
Gülümsemişti. Yine çok güzel gülüyordu.
"Sen giydir hastayım hareket edecek halim yok "
Demişti kazağını işaret ederken ." tövbe yarabbim ya " dedim söylenerek .
Kazağı kavrayıp bulutun çıplak bedenine yaklaşıp gözlerimi yumdum .
Oda bana yaklaşmıştı burnumun dibindeydi varlığını hissedebiliyordum .
Sanki daha öncesinde hissetmiş gibiydim.
Ellerim kazağını giydirirken çıplak bedenine temas ediyordu ve gözlerim hala kapalıydı .
Fakat bakmak için herşeyi yapıyorlardı. Sürekli kıpırdayıp duruyorlardı." Oldumu " dedim geri çekilirken.
"Oldu çok güzel oldu " hala gülümsüyordu neden bu kadar mutluydu neden bana bu kadar içten gülümsüyordu.
"Gidiyorsun sanırım montunu giyindiğine göre "
"Evet ilk önce eve uğrayacağım sonrada okula "
Dediğimde yataktan kalkıp ayaklanmıştı.
"Sen nereye " dedim kaşlarımı çatarak .
"Seninle geleceğim , okula "
"Olmaz gelemessin hastasın hala tam iyileşemedin. Bugünde dinlen yarın gelirsin."
"Dinlenmeye ihtiyacım yok kendimi iyi hissediyorum."
"Fikrini sorduğumu hatırlamıyorum . Biraz daha direnirsen elimi ensende hissedeceksin."
"Tamam ya tamam hemen bir tehdit " diyerek yatağına geri uzanmıştı.
"Sen sadece tehditten anlıyorsun bulut. Haa bu arada yemeğini güzelce yiyip ilaç içeceksin .
Ayrıca beni ara yada mesaj at farketmez haber vereceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Romance🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...