Kırk yedinci bölüm | Mektup 🖤

15 2 1
                                    

Bölüm müziği : CHAI - oh my angel ( medyadadır.)



🖤
Farklı hissediyordum .

Zihnim güzel anılarımda gezinip mutlu olurken bedelini ise gerçek dünyada ağlayarak ödüyordum.

İki taraftada mutlu olmam imkansızdı çünkü bulut burada, yanımızda değildi vevnerede olduğuna dair en ufak bir fikrim yoktu.

"Arya huhu bizimle misin ?" Demişti emre elini gözümün önünde sallarken.

"Ozanında dediği gibi filmden etkilendim. Daha önce bu filmi" diyerek sustum . Gözlerim uzaklara dalmıştı.

"Bu filmi ?" Demişti emre cümlemin devamını merak ederken.

"Bulut ile birlikte izlemiştik " dedim gözlerim yarıya dolmuşken. Ardından hemen kendimi toparladım.

"Bulut demek " dedi gizem .

"Neyse ne biz konuşurken film çoktan bitti." Dedi gizem kumandayı eline alıp televizyonu kapatırken .

"Ozan bulutu bir daha arasana belki telefonu açıktır." Dedi ışıl bir bana birde ozana bakarken.

"Arayalım bakalım " demişti ozan cebindeki telefonunu çıkarırken.

Telefonunu açar umuduyla pür dikkat ozana odaklanmıştım.

Telefonu bir müddet kulağımda tuttuktan sonra telefonu tekrar cebine koydu.

"Maalesef yine açmıyor ." Dedi Ozan.

"Acaba polisi mi arasak " dedi emre.

"Kötüye bir şey olmaz " demişti emir anda .

"Diyene bak sen sanki çok iyisin" dedi Ozan Emire öfkeyle bakarken.

"Bazen böyle yapar bir sıkıntı olduğunu sanmam " dedi ışıl.

"Peki siz öyle diyorsanız" dedi emre.

Kapının çalmasıyla herkes birbirine bakınmaya başladı. Herhangi birini beklemiyorduk . Belkide buluttur . Burada olduğumuzu anlamış ve gelmiş olabilirdi.
Ondan başka kim olabilirdi ki.
Heyecanlıydım onu göreceğim için belli etmemeye çalışsamda arkadaşlarımın anladığını anlamıştım .

"Birini mi bekliyorduk" dedi ışıl gizem ve Emre'ye bakarken.

"Yooo hayır " dedi emre.

"Belkide buluttur " dedi Ozan.

"Ben en iyisi kapıya bakayım." Dedi gizem.

Gizem kapıya doğru ilerlerken bulutun olma olasılığı içimi yiyip bitirdiğinden yerimde daha fazla oturamadım bu yüzden ayağa kalktım.

Kapı aralandığında karşımda çok özlediğim biri belirmişti.
O kişi ayazdı.

Gözlerini tatlı tatlı kırpıştırırken bana bakıyordu.

"Arya " demişti kollarını iki yana açarak.
Sarılmamı bekliyordu .

"Ayaz " dedim kollarımı açarak.

MEYUS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin