🖤
Herşey iyice kötüye gidiyordu.
Yağmur beni ve emiri sırılsıklam yapmıştı.
Bulut beni ikinci kez terketmişti.
Beni o zamanda olduğu gibi yine önemsememişti.Emir yüzümdeki ıslaklıkları silerek
"Arya böyle yapma lütfen o gerizekalı için kendini üzme .Zaten oda üzülmeni istiyor bu mutluluğu ona yaşatma.""Haklısın "diyerek sertçe gözyaşlarını sildim.
"Artık ağlama hem kazanmamız gereken bir yarışma var unuttun mu"
"Hadi kalk yarışma için çalışmaya devam etmeliyiz."dedikten sonra ayağa kalktım . Emirde benimle birlikte ayağa kalktı.
Yürüyordum bedenim ıslak içim soğumuş halde yağmurun altında öylece yürüyordum.
Yağmur damları her tenime çarptığında olanları teker teker gözümde canlandırıyor göz yaşlarım yağmura eşlik ediyordu. Emirin arkamdan seslenişi yağmura karışmış ,kendi iç sesim haricinde kendimi etrafımdaki seslere kapatmıştım....3 gün sonra ;
Yemeğimi yemiş odamda kargonun gelmesini bekliyordum.
Bulutu son görüşüm 3 gün önceydi. Birdaha ne onu gördüm nede onunla ilgili herhangi bir şey duymuştum.Yarışma bu akşam 20.00' da başlayacaktı.
Emirle çalışmalarımızı boş bir daire kiralayarak orada gerçekleştirmiştik.Çünkü okula gidip bulut ile karşılaşmak istemiyordum.
Ne hayet kapı çalmış ve yarışmada giyineceğim elbisem gelmişti.
Heyecanlı adımlarla merdivenlerden inip kapıyı açtım. Paketi yabancının elinden alıp imzamı attıktan sonra kapıyı kapatıp odama çıktım.
Paketi yatağımın üzerine bırakıp bir müddet paketi incelemeye başladım.
"Umarım göründüğünden daha büyüleyicisindir"
Dedim tebessüm ederek.Emir haklıydı sırf gül olduğundan dolayı bu elbise gözüme çarpmış ve başka bir elbise aramama gerek kalmamıştı.
Boğaza ve ayağa takılan gülden aksesuarlar oldukça hoşuma gitmişti.Her ne kadar bana bulutu hatırlatsada kendimi dizginlemeye çalıştım.
Paketi alıp elbiseye zarar vermeden giyindim.
Boy aynanın önüne geçtiğimde gözüm boynumdaki güle takılmıştı.O gün bana gül verdiğinde uzun zaman sonra gülümsediğim o gün , eğer bilseydim ki o gülümseme kötü şeylerin başlangıcı o gülü almayı kabul etmezdim yani sanırım.
Yada belkide bilsemde o gül'ün kötü şeyleri beraberinde getireceğini yinede kabul ederdim.
Çünkü o gül bana bulut tarafından verilmişti.
Bakışları ,mutluluğu o kadar gerçekciydi ki
Kimse demezdi ki yaşadığımız herşey yalan diye.
Ama biliyor musunuz ben hala olanlara inanamıyorum , inanmak istemiyorum. Sanki bir yerden çıkacak ve bana kendini açıklayacakmış gibi geliyor.
Hala içimde ona karşı bitmeyen duygularla savaşıyorum. Fakat bu savaşta sürekli bulut galip geliyor.
Elim usulca boynuma temas ettiğinde sanki geçmişe yolculuk yapmış gibiydim.
Sarıldığı tüm anlar gözümün önünde belirivermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Romance🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...