🖤
Şaşkındı bakışlarım ,şaşkındı bakışları.
Kalbimi delice attıran o cümleleri tekrar ettim." Biraz önce çok merak ettiğin kişiyle dans ediyordun . Şunu söylemeliyim ki yakından çok daha güzelsin.
Arya ben seni Akif'in zeynebi sevdiği gibi seviyorum."
Dedim gözlerinin içine bakarak ve bu sefer kendimi bakmaktan geriye çekmemiştim.Sabitti bakışları , sabitti bedeni .
Karşımda öylece hareket etmeden duruyordu."Bir şey demeyecek misin " dedim kollarımı boynundan aşağı indirirken.
Sorduğum soruyla elleri belimden ayrılıp kendini serbest bırakmıştı.
Fakat dokunuşlarının son bulmasını istemiyordum.
Sorduğuma pişman olduğum sorum beynimi kemirip duruyordu."Sensin, bana gizemli notlar gönderen benimle baloda dans eden , zarfı veren hepsi sendin "
Dedim fakat bu soruları buluta korkarak sormuştum. Bir yandan Yanımdan kaçıp gider korkusu diğer yandan ise onun ...."Özür dilerim" demişti bir anda . Fakat ne için özür dilediğini bilmiyordum bana karşı herhangi bir üzücü tavır sergilememişti.
Kendimle konuşan iç sesimi özür dilemesiyle susturmuştu."Ne için özür diliyorsun " dedim gözlerim hala gözlerindeyken.
Cevaplamasını beklerken belli etmeden etrafıma bakındım. Herkesin ilgi odağı haline gelmiştik.
Gizem ve cenk yanyanaydılar fakat bir anlık da olsa dikkatimi çekmişti.
Akif elini sıkı bir yumruk yapmış cenk ise eliyle yumruğunu sıkıca kavrayıp bize bakarak birşeyler fısıldıyordu."Seni kandırıp oyunlar oynadığım için senden çok özür diliyorum."
Bukutun sesini duymamla gözlerim yeniden ait olduğu yere odaklsnmıştı.
Bana bakan gözleri dolmuştu sanki dokunsam ağlayacak gibiydi.
Benim üzülmem gerekirken neden o üzülüyordu.
Kandırılan benken , benim üzerime oyun oynamışken neden o mutsuzdu."O kişi ben olduğum için özür dilerim " demişti gözlerinden teker teker yaş dökülürken.
Ağlıyordu karşımda savunmasız bir halde yaş döküyordu.
Elimi yüzüne yaklaştırıp gözlerinden akan yaşları
Silmeye başladım.Bulut ise yüzüme bakıp ne yapmaya çalıştığımı anlam vermeye çalışıyordu.
"Eğer Beni kandırıp oyunlar oynamamış olsaydın seni ilk gün olduğu gibi tanımıyor olurdum, iki yabancı gibi olurduk"
Dediğimde sanki üzgün olan yüz ifadesi gitmişte yerine sakin bir yüz ifadesi yerleşmişti.Ve ekledim " o kişinin sen olduğuna gelince " dedim ve elimi yüzünden çektim. Göz yaşları dinmiş ve ağzımdan çıkacak olan cümlenin devamını bekliyordu.
Bunu söyleyerek değilde başka bir yöntemle ona anlatmak istedim.
Gözlerimi gözlerine hapis ettikten sonra dudaklarımı yanlara çektim.
Gülüyordum. Merak ettiği o boşluğu gülümsemem doldursun istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Storie d'amore🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...