🖤
Bulut bana öfkeyle dik dik bakmaya devam ediyordu. Ona bakmamış olsamda o kötü, öfkeli bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
Hoca dersi anlatmaya başladığında gözleri hala üzerindeydi bir an bile ayırmamıştı.Cesaretimi toplayıp yüzümü yüzüne çevirdim.
"Bir sorun mu var bulut " dedim hafifçe tebessüm etmeye çalışırken.
"Sorun mu" demişti sakindi fakat öfkeliydide.
"Yani bu bakışını diyorum dik dik bakıyorsun " dedim işaret parmağımla yüzünü göstererek.
"Hiç nolsun emirle sınıfa birlikte girmeniz haricinde veyada sana imalı imalı bakışlar atması haricinde nolmuş olabilir yani" demişti gözleri üzerimden ayırıp parmaklarıyla uğraşırken.
Kendi kendime gülümsedim beni emirden kıskanmıştı bu durum hoşuma gitmişti.
Bir anda hareket eden parmaklarını sıkıca kavradım .
Hareket etmesine izin vermeden elini sımsıkı tuttum.Birşey demesede yüz ifadesinden anlayabiliyordum. Bana fazla belli etmemeye çalışsada gülümsüyordu.
Öfkesi gitmiş ve yerini huzur almıştı.Hoca ders anlatırken ben ise derin düşünceler içerisindeydim.
Buluta daha fazla zarar vermemesi için emirin istediklerini yerine getirecektim.
Bizimkilere ve buluta belli etmeden bu işi bir an önce bitirmeliydim.Telefonuma mesajın gelmesiyle irkildim.
Buluta belli etmeden yavaşca telefonumu cebimden çıkarıp ekrana baktım .
Mesaj emirdendi.Numarasını telefonuma aptal diye kaydetmiştim .
Aptal "evinin adresi ?" Demişti.
Kaşlarım hafifçe yukarı kalktı."Anlamadım adres derken " yazıp gönderdim.
Yazıyor ....
Aptal "Evinin adresini nesini anlamadın salak mısın "
Bir anda elimi buluttan çektim.
Gözlerim anlık Emire kaydı.
Bir telefona birde bana bakıp gülüyordu.
Şeytan diyorki git yanına o gülen ağzını yırt."Neye bakıyorsun " demişti bulut .
Buluta baktığımda benim baktığım yöne Emire bakıyordu.
"Seni rahatsız mı ediyor " dedi bulut.
"Yoo hayır rahatsız etmiyor."
"Peki öyle diyorsan " dedikten sonra tekrar derse odaklandı.
Buluta belli etmeden tekrar Emire baktım . Gözleriyle telefonu işaret etti.
Sanırım bu mesajıma cevap ver demekti."Ne yapacaksın?" Yazıp gönderdim.
Yazıyor......
"Sana bir şey göndereceğim. Unuttun mu her dediğimi yapacaktın "
Bu çocuk gerçekten beni deli ediyor.
"Unutmadım . Çıkışta atarım sana konum "
Yazıp gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Romance🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...