🖤
Kalp atışlarım yavaşladığında elimi usulca kalbimden indirip salona bizimkilerin yanına doğru ilerledim.
Merdivenden aşağıya doğru inerken tüm gözlerin üzerimde olduğunu hissettim. Gözlerim bulutu arıyordu ne kadar çok belli etmemeye çalışsamda onu aradığım çok belliydi.İşte oradaydı sol çaprazımda tekli koltukta oturmuş bana bakıyordu.
Gözleriyle gözlerim göz göze geldiğinde gözlerimi kaçırdım.
Bizimkilerin arasından geçip usulca koltuğa oturdum.Gözlerim yakınımda olan pencereye takıldı hava iyice kararmıştı.
"Biraz daha iyi misin ?" Diye sormuştu gizem endişeyle yanıma otururken .
Ve ekledi ." Sen bize Zehra teyzenin emanetisin sana iyi bakmalıyız " demişti. Fakat ne demek istediğini anlayamamıştım."Anlamadım " dedim gizeme karşı kaşlarımı yukarıya kaldırırken .
"Bulut biraz hasta olduğunu söyledi odasında dinleniyormuşsun. Ben uyanana kadar kimse yanıma gelmesin demişsin "
Gizem bu cümleleri kurarken gözlerim buluta kaydı alttan alttan belli etmemeye çalışmada sırıtıyordu."Haa evet gayet iyi merak etmeyin " dedim bir gizeme birde Emre'ye bakarken.
"Bulut kardeşim sen neye gülüyorsun öyle sinsi sinsi " demişti ozan işaret parmağıyla bulutu işaret ederken .
Gözler bulutun üzerindeydi ."Hiç ya aklıma bir şey geldi ona gülüyordum"
"Ne geldi acaba o aklına o kadar gülecek kadar söyle bizde gülelim" dedi ışıl kaşlarını buluta çatarken.
"Benimle benim aramda " dediğinde gözleri bir anda bana kaydı . Anlık bir bakışmadan sonra gözlerini gözlerimden ters yöne çevirdi.
"İyi bakalım öyle olsun " dedi Ozan pes ederek .
"Eee gençler yarın ki partiye gidiyormuyuz?"dedi gizem .
"Tabikide gidiyoruz " diyerek lafa atlamıştı emre.
"Yaa sen niye herkesin adına cevap veriyorsun onların ağzı yokmu" dedi gizem öfkeyle Emre'ye bakarken.
"Baksana bi şunlara sence bunlar eğlenmeye Tevbe etmiş insanlara mı benziyor. Dur senin yerine ben cevap vereyim benzemiyor . Değil mi arkadaşlar " diyerek bize baktı. Emre.
Gizemin öfkeli bakışları hala Emre'nin üzerinde geziniyordu."Eğlence nerede biz orada " demişti ozan Emre'ye bakarken . Işılda ozanı başıyla onaylamıştı.
"Bak işte gördün mü sana söylemiştim. " demişti emre gizemin alnına bir fıske vururuken"
Gizem Emre'nin bu hareketine tanıdım tanıyalı nefret eder birazdan ikisi arasında kıyamet kopacaktı.
Gizem kendini sakinleştirmeye çalışsa da başaramayacaktı bu sahneyi neredeyse her gün yaşıyordum.
"10,9,8" diye sayarken bulut araya girdi .
"Neden ondan geriye sayıyorsun " demişti bana bakarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Romance🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...