🖤
Zaman ilerledikçe değiştiğimin farkına varıyorum,zaman ilerledikçe yeni biri oluyorum. Ben değişiyorum.sanırım bu değişimime ben değil bulut sebep olmuştu.
Bulut beni iyileştirmek yerine bambaşka ,yepyeni birine dönüştürmüştü. Henüz kar yağmamıştı ama yağması yakındı .
sevdiklerimle birlikte karı yağarken izlemek istiyorum .yere uzanıp gökyüzüne bakarak kar tanelerinin gökyüzünden yeryüzüne düşüşünü izlemek istiyorum
uzanırken yüzüme kar tanelerin düşüşünü hissetmek istiyorum.Bu beni çok rahatlatıyor,huzur veriyor o yüzden kışı yazdan daha çok seviyorum.
Buluta değerli olduğunu söylemiştim.
Ben neler söylüyorum böyle .
Söyledikten sonra tereddüt ediyorum söylemeseydim diye ama sanırım içimden birşeyler söylememi istiyor gibiydi.Bu sözleri söylememe sebep olan şey neydi.
Bulutla ilk tanıştığımız zamanlarda yine böyle düşünüp hissediyordum ama söylememek için kendimi tutabiliyordum şimdi neden neden kendimi tutamıyorum. Her düşüncemi her bir duygumu onunla paylaşmak istiyordum.
***
Güneş ışınlarının yüzüme vurmasıyla gözlerimi hafif hafif açtım.
Yatakta olduğumu farkettiğimde hemen yataktan doğruldum dün bulutla konuşurken uyuya kalmış olmalıyım .
Bulut beni yatağa taşımış üzerime yorgan örtmüştü.
Ya bulut sen ne düşünceli birşeyin ya .
Etrafa deli deli gülücükler saçıyordum. Gören kesinlikle bana deli bu kız diyebilirdi.Odada bulutu görememiştim.
Kapının dışından "arya "diyerek seslenmişti bulut. Hemen başımı yastığa koyarak uyumuş numarası yaptım.
Çünkü bana ne yapacağını nasıl uyandıracağını merak ediyorum.
Bulut ses vermediğimi farkedince" bak içeri giriyorum ona göre "dedikten sonra kapıyı açıp odaya girdi.
Odaya girdiğinde hala beni uyandırmak için yanıma gelmemişti merak ederek gözlerimi ufak araladım. Yavaş adımlarla baş ucuna gelip yere çömeldi.
Uyanık olduğumu farketmemesi için aralamış olduğum gözlerimi kapattım.
Meraktan patlamak üzereyim.
Bir anda hafifçe yüzümde gezen parmakları hissettim.
Bulut yüzümü usulca okşuyordu.Başka biri bunu yapsaydı çoktan parmaklarını kırardım ama nedense buluta zarar vermek istemiyordum.
Sadece bana dokunmasına ,yüzümü sevmesine izin veriyordum.o her dokunduğunda sanki içimdeki küçüçük tırtıllar kelebeğe dönüşüp uçuyor gibiydi.
Kulağıma hafifçe nefesi vuruyordu.
Ve o güzel sesiyle kulağıma "keşke birbirimizin olsak "dedi.Yanaklarımın utançtan kızarması an meselesiydi.
Umarım yanaklarım kızarmaz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Romance🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...