🖤
Bundan sonra kimsenin iyiliğini düşünmeyeceğim.
Bulut kendi yoluna ben kendi yoluma.
Bulutun pelini sevebileceği hiç aklımın ucuna bile gelmezdi nasıl anlayamadım , nasılda farkedemedim.Oğuz beni karanlığa sürüklediğinde ışık olmayan yerde yapayalnızdım bulutun bana yapmış olduğu kötülük ise beni karanlığın ta kendisi yapmıştı.
"Bundan sonra karanlıktan korkan ben yok.
Bundan sonra benden korkanlar olacak benden ve karanlığımdan .
Bana yaşattıklarınını,yaşattıklarınızın bedelini size ödeteceğim.
Sonunda ölümde olsa yinede vazgeçmeyeceğim, pes etmeyeceğim."Aynanın önündeydim kendi yansımamı seyredip bunları fısıltıyla kendime söylüyordum.
Eskisi gibi artık kaçmıyaçağım. Biyerlere gidip oralarda göz yaşı dökmeyeceğim.
Çantamdan fondötenimi çıkarıp göz çevreme hafifçe yaydım. Kimse ağladığımı anlamamalıydı. Elimden geldiğince kapatmaya çalıştım.
Hızlıca çantamı alıp sınıfa doğru ilerledim .
Ders zili yeni çalmıştı dersimiz matematikti ve hoca henüz sınıfa girmemişti.kapıyı açıp buluta öfke dolu gözlerle bakış attıktan sonra gizemin yanına doğru ilerledim.
Hafifçe gizeme doğru fısıldayarak "gizem sen bulutun yanına geçermisin ben senin yerine oturacağım."
Gizem şaşırarak "tamam bulutun yanına oturmamak istememeni anlıyorum ama başka yerlerde var neden buraya oturmak istiyorsun."
"Gizem soru sorma lütfen dediğimi yap kalk işte otur bulutun yanına "
"İyi peki sonra pişman olma ama "dedikten sonra masadan kitaplarını ve çantasını alıp ayağa kalktığında göz göze geldik . Gözlerimin kenarlarındaki kızarıklığı hafifletmiş olsamda gözlerimin içi kıpkırmızıydı.
"Arya ağlama lütfen ,üzülme biz her zaman senin yanındayız unutma olurmu"
Gizeme biraz daha yaklaşarak "merak etme artık ağlamayacağım,üzülmeyeceğimde."
Dedikten sonra gülümsedim.Gizem şaşkındı yavaş adımlarla bulutun yanına oturdu.
Emirin yanına geçip oturdum.
Gizem ve bulut konuşuyorlardı
Onlara çaktırmadan kulak misafiri oldum."Gizem neden yer değiştirdiğiz"
"Ne yapsaydı kız hiç birşey olmamış gibi yanınamı otursaydı gerçekten sana inanamıyorum ,hiçbirimiz sana inanamıyoruz, kendi arkadaşların bile sana inanamıyor.
Bunu nasıl yapabilirsin yaşadığı onca kötü şeyleri bilmene rağmen seni çok sevdiğini söylemesine rağmen bunu aryaya nasıl yapabildin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEYUS
Romance🖤🖤 Babamı kaybetmiştim. Sevdiğim adam gözlerimin önünde babamı ellerimin arasında söküp almıştı. O günden sonra kimseyi sevmemeli ve değer vermemeliydim. Kendime aşkı yasaklamıştım. Dünyadan kopup tıpkı bir ölü gibi yaşamaya mecbur bırakmıştım ken...